Eran drömpartner?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur tänker ni er att drömpartnern ser ut, aa inte bara till utseendet då.
Och inga högtflygande fantasier nu! ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det är en cool fråga. Jag kan bara svara för mig själv, såklart. En av dom saker jag har lärt mig är att det ständigt överraskat mig. Om jag trott att det varit en blond tjej med stora boobisar, så har jag plötsligt blivit förälskad i en mörk tjej med små tuttar. O.S.V.

Det enda jag är bombis på (och jag är ändå 33), är att jag älskar kvinnor. Är inte nyfiken på killar. Och jag tror (faktiskt) att det handlar om insidan. Jag kan inte bli förälskad i en tjej (enbart) för hennes snygga bens skull... men det är klart, jag har alltid gillat tjejer som "vågat" vara lite slampiga när det bara är hon o jag...... (say my name, bitch ;))
 

Lews

Ny medlem
Kön
Man
För min del så skulle det vara en motorintresserad brunett med en fin rumpa. :)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Min pojkvän är absolut min drömpartner, bortsett från att han inte är lika sexintresserad som jag...Han har mörkt hår, lagom lång (178cm), sexig vältränad kropp och har den finaste, porrigaste kuken jag nånsin sett, haha:D
Bortsett från hans utseende är han lugn (precis som jag), sexigt självsäker, intelligent och väldigt, väldigt mysig!!! Det är bara så himla synd och tråkigt att han inte har lika hög sexdrift som en själv men, men allt kan inte vara perfekt...:p
 
Toppen