Erotiska Tidningar..

gulle_trollet

Medlem
Kön
Kvinna
hej, undrar om det är någon som vet om det finns tidningar me lite mer snygga killar, och lite färre tjejer..

//Gulle_trollet
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mycket bra fråga!!!

Jag skulle bli väldigt förvånad om det fanns något annat än almanackor med hunkar för oss att vila ögonen på!

Den dag vi får se en kvinnlig motsvarighet till Hugh Hefner kan det förhoppningsvis bli lite ändring på fronten.

Det skulle inte vara fel med män som poserade. Det heter ju faktiskt Play Boy!

Vi kan väl se till att det uppfattas som en uppmaning Play!!! Boy!!!;)

Eller ännu hellre: Play for me boy;):p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Finns det inte en tidning som heter Playgirl med nakna killar i, har för mig att det är motsvarigheten till Playboy.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Finns det inte en tidning som heter Playgirl med nakna killar i, har för mig att det är motsvarigheten till Playboy.


Jo - du har ju helt rätt[:0][:0]

Jag googlade på Playgirl och vad hittade jag om inte...

Hur många har sett den till försäljning i Sverige:sleep::sleep::sleep:

Är det någon som vet ifall den kan beställas via nätet?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har inte sett att den finns att köpa här, så det är nog tyvärr Internet som gäller.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Är det nån mer än mig som minns "Kvinnors Affärer"?
Den var rätt bra..tyvärr gick den i KK, för få prenumeranter :(

Hoppas du får bra svar gulle-trollet, jag är också nyfiken....:p
 
G

Guest

Gäst
För några år sedan kom det en erotisk tidning för kvinnor full med nakna män... Minns inte namnet... Men den fanns inte så länge...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För några år sedan kom det en erotisk tidning för kvinnor full med nakna män... Minns inte namnet... Men den fanns inte så länge...

Feel It om jag inte minns fel, men den kom ut i bara två nummer.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har nog för mig att jag har sett PLAYGIRL i svenska välsorterade butiker. Förstår inte hur jag annars skulle ha vetat om dess existens...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vill bara berätta att jag beställde ett nummer av Play Girl och det här är mitt intryck av tidningen:

Den innehåller några riktiga godingar att vila ögonen på… MEN sååå tråkiga!!! De kändes ungefär lika lockande som en metkrok utan mask för gammelgäddan;)

Den var definitivt inte värd de 109 kronor den kostade.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vill bara berätta att jag beställde ett nummer av Play Girl och det här är mitt intryck av tidningen:

Den innehåller några riktiga godingar att vila ögonen på… MEN sååå tråkiga!!! De kändes ungefär lika lockande som en metkrok utan mask för gammelgäddan;)

Den var definitivt inte värd de 109 kronor den kostade.

tråkigt med tidningar...
nätet e bättre...
 

dips

Medlem
Kön
Man
:unsure:Äsch då! Attans bökigt å ligga bredvid en bildskärm i sängen. Hellre papper, men va fan, man får väl skriva ut nätupplagorna. Men ändå, va hände me de gamla numrena av Private?[:0]
 

batmanback

Aktiv medlem
Kön
Man
:unsure:Äsch då! Attans bökigt å ligga bredvid en bildskärm i sängen. Hellre papper, men va fan, man får väl skriva ut nätupplagorna. Men ändå, va hände me de gamla numrena av Private?[:0]

Private va bra - fine sprute bilder!
 
Toppen