Erotiskt laddad tango afton med Bingo

Estländsk Get

Ny medlem
Kön
Man
Efter månader av slipp och släpp hade jag äntligen lyckats spara ihop till en dröm resa utan dess like. Jag hade ställt mitt sikte på de stolta Estland huvudstad, Tallin.
Jag hade ett mål med resan, att förföra och bestiga Bingo Rimér som var karooke ansvarig på Estlands färjans populära tango avdelning. Efter månader av onani till vimmelbilderna på Bingo från tango avdelning tänkte jag att nu e det baske mej tid att göra slag i saken och penterera den unge och otämjde besten, Bingo. Jag hade i flera veckor träna på olika monotoma rörelser med min stuss för att få uppmärksamhet av Bingos skelögda blick. Så nu var det äntligen dags, jag tog min permobil och körde i rödaste rappet ivåg mot tallin färjan. Redan på parkerings däcket mötte jag Bingos sensuella och erotiskt laddade blick, jag kunde känna hur han klädde av mig med blicken. I hans blick fanns ingen skam eller nåd alls. Rodnades och skakandes av upphestning fumlade jag med handväskan och hela min uppsättning av homoerotiska leksaker föll i backen. Jag hörde hur Bingo omdelbart skanderade ut; "Jääää, precis en sån butplugg har jag också, din lilla hora!!" Med sin mun formade han som om han hade haft en lem i den för att sedan förföriskt ge mig en sexuellt laddad slängkyss. Jag tror den träffade, rakt i mitt kärlekscentrum, stussen. Han svassade med sina breda höfter därifrån intill tango vip-logen där han gissingvis drömde sig bort med mej till en vacker baltisk solnedgång vid ett majsfält i Riga. Jag gick till min hytt aldelles skärrad och rödblossig. Min stjärt dunkade högljutt och min anal hade ökat i omfång. Jag mätte med skjutmått och förstod att Bingo hade lagt sin kärleksförtrollning över mig och min lilla bak. Jag vattenkammade de få hårstråna som satt kvar på mitt kala huvud och la ett tjockt lager rouge över både lår och höfter. Jag tog endast på mig min nya bastkjol och småsprang iväg mot baren i färjans mecka, Tango avdelningen. Där beställde jag en "homo deluxe", fanta och vaselin, och inväntade mitt byte, Bingor M´Bongo Rimér. Till tonerna av somaliska djembe trummor såg jag från scen hur Bingo mitt i en skara av nakna afrikanska män gjorde entré. Han riktigt ålade sej fram bland afrikanerna och det märktes att han inte ville missa en enda liten bitta av deras nakna svarta hud. Han gnuggade sin stuss mot den störste afrikanens skrev som hejdlöst ejakulerade över bingos nytvättade flanell skjorta. fast hans ansikte var fullt i säd fick han ändå fram det dära Don Juan leende som endast han kan frambringa. Han sökte av publiken med blicken, det verkade som han letat efter mej, jag slog mej för stussen då jag insåg vem han ville ha samlag med härnäst. Det var ju jag! Min stuss började att våldsamt vibrera och började lysa med regnbågens alla färger att lysa upp tango baren. Bingo fick en chock och kisada av allt ljus, men trots att hans glosögda ögon börjad snurra i sidled såg jag att hans kropp fortfarande letade efter min. Efter ett tag slutade min stjärt att lyssa men då hade alla fått infarkt av det radioaktiva ljuset, alla utom jag och Bingo, han hade visserligen deformerats av ljusets radioaktiva krafter och likande nu snarare en enbent älg. Men jag brydde mej inte, nu kunde ju ingen se eller höra den skamlösa lek vi gett oss in på. Utan ett ljud hjula jag fram till bingo som låg i framstupa sidoläge med sitt enda ben långt upp i tarm kanalen. Jag mötte hans blick och jag kunde förtälja att han inte hade nåt innanför pannbenet, men det strunta jag i för han hade dessvärre en jätte penis. Jag började intensivt och erotiskt att klä av mej min bastkjol till tonerna av polsk-afrikansk disco musik från våningen under. Efter att både jag och Bingo var spritt språngade nakna gick loss på varandras underliv. Med både bestick och borste tillfredställde jag hans skrev ändå tills han vrålandes av upphetsning föll ihop över el orgeln. Men jag läta han inte löpa nu när jag äntligen fångat han. När han med stjärten i vädret låg på el orgeln sprang jag fram och greppade höfterna mycket våldsamt, Bingo skrek och grät av smärta men jag tystade han med mina ena skinka som jag la över hans torra och spruckna läppar. Nu kunde det på allvar börja! Jag bröt av bingos bleka armar så att han inte kunde göra motstånd längre, jag passade även på att utforska han rektum med violinistens stråken som hade fastnat i bingos bäckene. Efter allt tagande och givande tog jag fram mitt stora lem som jag hittills hade låtit verka i det mörka. Bingo som nu var helt avsvimmad av all smärta och fysiskt våld visste inte vad som väntade. Med mitt gethorn ljöd jag upp till strupsång och tillkalade från havets alla hörn Estländska homofiler som legat i last utrymmet och väntat på sin chans. Jag hörde ljudet av tusen högklackade skor som frentetiskt närmaste sej min position. Bingo hade vaknat till men jag tysta hans barna skrik med en välriktatd höft lavett. Nu var alla estlands bögar samlade och alla befruktade den enbente bingo vilt och länge. Guu vilken semester!
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Vad kan man inte säga om den här..
Det är skönt att se att några människor ägnar sig åt seriösa noveller...
:D
 
Toppen