Ett hett tips: När sambon sover tungt å stilla..

Pet@

Ny medlem
Kön
Man
- Hejsan,

Har ni någon gång smekt er sovade partner till orgasm utan att hon/han vaknat?

Ja brukar ibland vakna mitt i natten eller på morronen och inte kunna somna om. Om pilskheten ligger på (och partnern sover djupt) så brukar jag ibland sakta och försiktigt lirka in ett par fingrar mellan min tjejs lår, utanför trosorna.. letar mig sedan fram till där hennes klitoris borde befinna sig, och börjar "väldigt långsamt" och försiktigt massera den lilla punkten i små cirklar.. Om jag smeker på rätt ställe så tar det inte lång tid innan jag börjar känna hennes klitoris svullna upp och bli hård genom trosorna.. Redan vid det här laget brukar jag vara så upphetsad att det nästar går för mig! När sedan hennes klitoris är stor och hård, så brukar jag lirka in ett finger eller två under troskanten, och sen sakta leta mig fram till hennes svullna läppar.. låter sen ett finger glida ner mellan läpparna (som i de här läget brukar vara härligt fuktiga efter klitorisstimuleringen) låter sen fingret glida uppåt mellan läpparna till det når klitoristoppen.. OBS!!! Här gäller det att ta det väldigt föriktigt.. lite för hårt tryck och hon vaknar på ett naffs!! Gör jag dock allting rätt så brukar jag försiktigt stimulera klitorisen i små cirkar.. när man väl hittat tempot som fungerar (så att hon inte vaknar), så är det bara att fortsätta på samma sätt.. Efter en stund brukar hon börja andas tungt i sömnen och hennes fitta börjar dra ihop sig spänna sig under mina fingrar.. Sen dröjer det inte så länge förrän hon flåsar till och fittan släpper sina spänningar i härliga rytmiska orgasmkremper!! Hennes andning återgår sedan sakta till det normala.. Brukar sen avsluta med att smaka på hennes safter från mina fingrar, och sist men inte minnst bli av me min egen upphetsning me en skön runk på toan..

En del gånger har jag smekt henna för hård eller för snabbt, och då har hon vaknat till.. och så har de varit slut på de roliga för den gången, tyvärr!

Jag hade inge aning om att tjejer kunde få orgasm i sömnen på samma sätt som killar kan, innan jag testade.. Och visst funkade det hur bra som helst!! :p

Om ni inte har gjort detta förrut, så låvar ja att de e värt å prova.. gå bara "väldigt" försiktigt till väga i början, tills ni vet var gränsen går och hur ni ska göra..

Tack för ordet!

//
P.

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Upphetsande - ja, men inte så juste. Om hon vaknar och blir förbannad har jag all förståelse. Om du däremot lyckas få henne halvsömnigt medveten och med på noterna är det en helt annan sak...

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
det där tyckte jag lät som en riktigt kul grej!:D:p Min pojkvän hade gärna fått "utnyttja" mej när jag låg och sov! Brukar ofta få orgasm i sömnen av sexdrömmar, men att få det av riktiga grejer när man sover är ju ännu bättre! Hade jag gjort så på honom däremot vet jag att det inte uppskattats lika mycket..

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Finns inget häftigare sätt att vakna på. En gång så vaknade jag upp en morgon med kuken djupt i hennes mun och ett finger i röven. Tog ca en halv sekund så var jag minst lika kåt som hon. Blev rätt vilt ett tag. Jag blir fortfarande kåt när jag tänker på det.

G

Guest

Gäst
Ja jag har en gång vaknat med kuken i tjejens (eller före detta tjejens ska man väl säga, kan läsas under pinsamheter) mun. Det var härligt, för direkt så blev man ju kåt som sjutton, och det blev ett härligt knull den natten.

Pet@

Ny medlem
Kön
Man
Ja vaknade en söndagsmorron av att tjejen satte sig gränsle över mitt ansikte med hela härligheten rakt åvanför min mun.. Fick en otrolig sex-kick, i komination av morrontröttheten.. Hon måste ha legat å onanerat eller nåt, för hon kom på nån knapp minut!

Hon vet om att jag ligger å pillar på henne på nätterna ibland.. hon blir dock inte alls arg om hon råkar vakna, brukar istället bara le lite och säga.. "inte nu" å sedan somna om..

Pet@

Ny medlem
Kön
Man
Nope.. men när man bott ihop i 4 år så.. Ja blir bara glad när hon tar sig tid att pilla på min kropp.. inte alltid man har varken tid eller lust liksom (ni som lever i långa förhålanden förstår säkert..).

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Om hon är med på det och förtjust är det en helt annan sak :D Jag tolkade din text som att hon inte gillade att överraskas.

(Jag blir f.ö. gärna själv överraskad)

Benster112

Medlem
Kön
Man
Gjort samma grej, fast på killen min.
Härligt, men kräver att man känner varandra väl, och litar på varandra såpass mycket att det liksom inte går att känna sig kränkt, oavsett vad partnern hittar på med ens kropp.

Första gången, morgonen efter sa han att han verkligen uppskattar behandlingen och blir tänd av att jag har kul med hans kul - men skulle också uppskatta om jag kunde torka av honom efteråt...!

"Ooops... sorry teddybear, my bad" blev mitt svar. :unsure:

Toppen