Ett minne från tonåren

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar använda skrivandet för att sortera känslor och att reflektera över livet i stort. Började skriva och insåg att det blev väldigt långt utan att jag ens kommit fram till så mycket av det sexuella. Så ni som vill till "pang på" kan klicka vidare. Är det nån som uppskattar det så kanske jag fullföljer hela minnet, om inte får det ligga här digitalt för kommande generationer.
Jag fick beskedet i torsdags att "Klas" hade gått bort och blev ganska ledsen även om det var många år sen vi hade någon kontakt. Men jag insåg hur mycket han betytt. Både som människa men också kanske en del i att jag som vuxen blev härligt sexuell och vågade leva ut det mesta. :D
R.I.P "Klas", du var en "one of a kind"
(Namn och några detaljer är ändrade så att det inte ska bli fel om fel person råkar läsa) I övrigt är det sant även om vissa saker har blivit lite suddiga genom åren.
/M
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
När morsan och hennes kille berättade om semestern till Teneriffa på påsklovet två månader senare så var nog min första tanke att ha huset för mig själv, inkluderat en fest. Att i en hel vecka bo och umgås med morsan, Hans-Erik och min sju år yngre halvsyster var helt uteslutet och jag förstod snart att för dem var både det och att jag skulle vara ensam i huset också uteslutet. De hade redan ordnat så att jag skulle ta tåget till Göteborg och bo hos Hans-Eriks syster och hennes sambo. Systern, Kajsa, var 28 eller 29 år gammal och på de släktträffar vi träffats på hade hon utvecklats till en gudinna i min fantasi. En perfekt kropp, långt ljust hår och en mjuk röst som spred hennes Göteborgska dialekt på ett fantastiskt sätt. Det lät inte alls lika fjantigt som när Hans-Erik pratade. Kajsa hade sen några år en sambo och de hade köpt ett stort hus vid havet, till Hans-Eriks stora förtret. Klas, som Kajsas sambo hette, var i hennes ålder och en framgångsrik företagare som spelade både tennis och golf. Dessutom förstod jag på morsans sätt att prata med honom att han var snygg. Jag såg upp till Klas. Han var framgången personifierad för en tonårig kille i början av 90-talet men framför allt var han sjyst på ett sätt som gjorde att jag gillade honom lika mycket som jag i smyg beundrade Kajsas skönhet. Både Klas och Kajsa hade en förmåga att prata till mig som om jag var vuxen och att mina svar var viktiga. De kunde på släktträffarna fråga om skolan, kompisar och om mopeden som jag fått på min 15-årsdag, ställa följdfrågor och verka uppriktigt intresserade av vad jag hade att säga. Jag tror också att vi delade ointresset för de långdragna släktträffarna. De åkte alltid hem först med ursäkten att de hade långt att köra och de hade svårt att engagera sig i samtalen med de äldre släktingarna, varav de flesta var Kajsas och Hans-Eriks farbröder. Samtliga med en tro att just deras kunskaper och erfarenheter var av intresse för hela världen. En av dem hade dessutom intresserat sig extra för mordet på Olof Palme och visste precis hur mordet hade gått till. När han hällde upp konjak nummer tre och lutade sig tillbaka med en djupandning visste man att det var dags för en utläggning och jag hade lärt mig att det betydde att Klas och Kajsa snart skulle åka hem.

Morsan körde mig till tåget, stack till mig fem hundralappar, antagligen av dåligt samvete för att de skulle åka utan mig och sen kramade hon mig precis så länge att jag kände mig tvungen att bryta mig loss.

”Var trevlig nu och tacka för maten varje gång och glöm inte att hälsa till Kajsa och Klas”, var den sista förmaningen innan jag klev på tåget.

Det var måndag förmiddag och jag hade hela vagnen för mig själv förutom ett äldre par med en kvinna som stickade och med mannen djupt försjunken i en kvällstidning. Det var en knapp timmes resa och jag ägnade mig åt ett av mina stora tidsfördriv på den tiden, dagdrömma om kvinnor och sex. De kändes på något sätt lite för nära att tänka på Kajsa när jag snart skulle träffa både henne och Klas men jag konstaterade att jag nog gärna hade kunnat gå förbi deras badrum om hon skulle ha råkat glömma stänga dörren helt och precis kommit ur duschen.
När tåget rullade in på perrongen hade jag varit upphetsad i en halvtimme och jag funderade på möjligheterna till tillfredsställelse under veckan när jag kom på att jag var utlovad eget rum och jag mindes att morsan sagt att de skulle jobba under veckan. Jag hann få funderingen på om Klas hade några Fib Aktuellt eller Lektyr i någon gömma som kunde ta mina stunder till nya erotiska höjder. Jag ägde ingen tidning själv och den gömman i skogen som jag fått ta del av några år tidigare var sen länge borta. Två gånger hade jag sett porrfilm, både gångerna hemma hos min kompis Jörgen vars storebrorsa hade hyrt och kopierat filmerna. Den kåtheten jag upplevt när vi suttit i hans vardagsrum hade varit enorm och mer kraftfull än något annat jag upplevt innan. Jörgen hade en gång frågat mig om vi skulle runka till filmen men jag hade blivit osäker och sagt att jag behövde sticka hem och äta. På kvällen hade jag ångrat mig och runkat med fantasin att vi satt i varsin ände av soffan och runkade till utlösning. Efter det hade gått för mig skämdes jag över min fantasi och undvek fler porrfilmstittningar med Jörgen.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Klas stod på perrongen i jeans och en skinnjacka. Han lyfte handen och ropade ett glatt hej när jag hade tio meter kvar men det var inte på det pinsamma sättet som om det varit morsan eller ännu värre Hans-Erik. Det stod en p-lisa vid bilen, en tjej några år yngre än Klas. Hon var på väg att skriva en p-bot men kom av sig när Klas började prata med henne med glad stämma. Frågade hur hon mådde och om hon möjligtvis hade varit på det nya stället som öppnat vid Järntorget? När vi körde iväg hade hon glömt p-boten och tittade drömmande mot bilen när Klas log och vinkade åt henne.

Huset var precis lika stort som jag tror Hans-Erik hade befarat. Hans avundsjuka på sin lillasyster och Klas var inget han klarade av att dölja. Huset var i två plan, vardagsrummet gick ihop med köket och utsikten mot havet kunde man inte missa med glasdörrarna som utgjorde hela nedervåningens vägg. Förutom köket så var det heltäckningsmattor i alla rum. Modern konst prydde väggarna och på ovanvåningen blev jag inkvarterad i ett eget rum. Ett lyxrum. En liten teve med inbyggd video, en större säng än jag hade hemma och ett skrivbord var mer än jag hade kunnat önska. Förutom att jag hann önska att jag hade haft en porrfilm i min ägo som jag kunnat spela om och om igen på teven, innan det var dags att äta.

Vi åt spaghetti och köttfärssås, spelade Monopol tills Kajsa blivit bankrutt och sen visade Klas var förrådet med läsk fanns och öppnade frysen med en gest mot ett gäng fryspizzor. Han poängterade att de blev godast i ugnen men om jag hade bråttom under veckan så kunde jag prova med mikrovågsugnen. Hans-Erik var en mikrovågsugnsvägrare eftersom det strålade maten värre än kärnkraftverket i Tjernobyl och dessutom fanns det ingen som inte orkade vänta mer än tre minuter innan maten var varm. Det var alltså en vecka av överdåd och gränslös lyx jag hade framför mig. När jag kröp ner i sängen kom jag att minnas sexfantasierna från tågresan och försökte frammana dem igen men jag hann somna innan kåtheten kom tillbaka.

Väckarklockan på nattduksbordet visade att klockan var över tio när jag vaknade. Jag kom på att jag var själv i huset och gick ner till köket i bara kalsonger. Gjorde två mackor, drack ett glas juice och tvekade innan jag gjorde en kopp kaffe. Inte för att jag tyckte det var så gott men det kändes vuxet och passande just då. Jag slog på teven i vardagsrummet och zappade mellan kanalerna innan jag fastnade framför MTV som visade musikvideos non-stop. Några bikiniklädda tjejer dansade på en strand till en för mig okänd låt och reflexmässigt smekte jag mig själv över kalsongerna. Kåtheten vaknade till liv och den förbjudna tanken att leta efter eventuella porrtidningar började växa sig stark. Det kändes inte helt okej men med ett bultande stånd gick jag genom hallen och öppnade dörren till deras sovrum. Det hade havsutsikt, en tavla föreställande en strand och ett hav hängde på väggen bakom den enorma dubbelsängen som var obäddad. Jag lade mig på sängen, det var mjuka duntäcken och jag vet inte om jag inbillade mig men jag tyckte jag kunde känns doften av Kajsa. Jag blundade, drog ner kalsonglinningen och runkade långsamt, nu helt övertygad om att det var hennes doft jag kände. Jag hejdade mig när jag närmade mig utlösning och öppnade försiktigt lådan i nattduksbordet. Där låg en guldklocka, ett pass och några mynt. Jag förstod att det var Klas sida och gick runt sängen och öppnade lådan på andra sidan. Där låg smink, en bok med en sjuksköterska på omslaget men det noterade jag nog egentligen först senare. Jag kunde inte sluta stirra på dildon som låg i lådan. Naturtrogen, grov med ådror och framför allt var det Kajsas. Kajsa hade en dildo. Kajsa brukade använda den på sig själv när hon var kåt. Bröstet höll på att sprängas av mina hjärtslag och med darrande hand tog jag upp dildon. Luktade på den men den luktade bara gummi, slickade lite på den med blossande kinder och kände samtidigt hur det blev blött i kalsongerna. Det hade gått för mig. En spontan utlösningen men jag var tveksam till om jag fått själva orgasmen, det var något jag aldrig upplevt tidigare. Jag var fortfarande kåt men lade tillbaka dildon i lådan och stängde den försiktigt. Det var förbjudet att titta i andras lådor, särskilt när man kommit på någons hemlighet. Åtminstone hemligt för alla utom Klas. Det var den första dildon jag sett i verkliga livet.

To be continued...
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Förra helgen berättade jag om den här veckan för min fru och flera minnen vaknade till liv. Det var lite blandade reaktioner från henne men vi hade till slut fantastisk sex långt in på natten….



Jag gick fram till garderoberna som täckte hela väggen. Det kändes förbjudet, eller helt fel för att vara ärlig men driven av min tonåriga kåthet öppnade jag första garderoben och fick se en samling kostymer och slipsar. I nästa hängde det klänningar och nedre delen var fylld av underkläder. Jag stod emot impulsen att känna på ett par av Kajsas trosor och öppnade nästa garderob. Bingo. Längst ner låg en hög tidningar, samtliga Aktuell Rapport. Jag var kåt men också nervös och lite skamsen över mitt intrång i deras privatliv så beslutade mig för att låna en tidning till rummet och invänta att kåtheten tog över igen. Jag drog ut en från mitten av högen och var noga att inte rubba hur högen låg. Smög sen till rummet och lade mig på sängen.

Jag bläddrade igenom tidningen, noterade vilka utvik som hetsade mig mest men den första stora kåtchocken under den här veckan kom i slutet. Jag ögnade igenom kontaktannonser där det söktes efter kvinnor till par, män till par och par som sökte par och alla andra tänkbara varianter. Sista sidan var det dock en halv sida som saknades. Den del där man skulle skriva en egen annons för att sen skicka in. Tanken var svindlande att det fanns människor på riktigt som gjorde såna här saker men att Klas och Kajsa var såna blev så overkligt att en känsla av illamående spred sig i kroppen. Eller var det bara Klas? tänkte jag. Jag kom fram till att det mest troliga var de båda, annars hade inte bevisen för hans otrohet legat så öppet i garderoben.

Jag hann runka tre gånger den dagen. Jag växlade mellan tidningens uppkåtande innehåll och tanken på Klas och Kajsa tillsammans med en extra tjej. Jag såg framför mig hur Klas tog dem omväxlande och hur de smekte hans vältränade kropp.

När Kajsa kom hem satt jag i soffan framför en film och fick anstränga mig för att se henne i ögonen. Det kändes som jag hade avslöjat en stor hemlighet och hon var helt ovetande. Det hjälpte när Klas kom hem eftersom hans torra skämt och pratande fick allt att kännas något så när normalt igen.

Dagen efter var det långfredag. Den inleddes med ett långsamt runk till tidningen och sen gick jag på toaletten för att spola ner papperet där jag lagt satsen (jag avskydde att få sperma på mig själv på den tiden) och borstade tänderna. Efter en långfrukost åkte jag och Klas till hans jobb där de hade en badmintonplan. Vi spelade i nästan två timmar och vann varsin match innan vi gick till omklädningsrummet. ”Jag satte på bastun innan”, sa Klas och drog ogenerat av sig kalsongerna. Han tog en snabb dusch och gick mot bastun, jag klädde av mig och svepte handduken kring midjan och följde efter.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi satt på översta laven och Klas öste vatten över aggregatet tills det nästan blev outhärdligt men jag bestämde mig för att det var ett mandomsprov som jag absolut inte tänkte misslyckas med. Sen kom den andra kåtchocken (fånigt ord men det var så det kändes). Klas frågade om jag hade nån tjej, vilket jag inte hade eller hade haft (det sista sa jag inte). Sen började han berätta om sin osäkerhet i tonåren och jag kunde känna igen mig i precis allt. Han fortsatte med, vad han kallade en ”absolut sanning” att killar alltid kollade in killars kukar i duschen och i bastun och att det var något helt naturligt. ”Eller håller du inte med?”, sa han och skrattade. Jag svarade att jag höll med och var glad att vi satt i en bastu vilket kunde förklara mina blossande kinder. I något svepande ordalag fortsatte han en utläggning kring relationer. Ibland stannade han upp och frågade vad jag tänkte och jag försökte säga något vettigt men ville helst bara lyssna. ”Man kan inte äga en annan människa”, sa han bestämt och just där och då lät det som det klokaste jag någonsin hört. Det var ett magiskt samtal och när vi gick ut till duscharna kände jag mig helt ogenerad naken och när han tittade under midjehöjd på mig och log så log jag bara tillbaka.

Påskafton började lugnt med en film i soffan. Sen åt vi köttbullar och Janssons frestelse till lunch och efter fick jag ett stort påskägg av Kajsa, som var noga med att säga att hon visste att jag egentligen var för stor för sånt. Klas låtsasgrät över att han inte fått något ägg och vi skrattade alla tre. De skulle på fest på kvällen och hade hela veckan försökt att övertala mig att följa med men jag hade antagit att de skulle komma sent på natten och exakt klockan 00.00 skulle det visas porrfilm på deras köpkanal vilket skulle innebära en njutning större än vad en vuxenfest någonsin skulle kunna erbjuda. Deras taxi kom samtidigt som solen bröt fram, det var en skön vårdag och jag funderade på om jag skulle tillfredsställa mig själv men bestämde mig för att spara på mig till natten. Jag var helt bestämd på det i en hel halvtimme innan jag hämtade en ny tidning från Klas garderob och tog med till mitt rum. Denna gång, efter vårt öppna samtal, kändes det mer okej. Som något han antagligen skulle gett sitt gillande till.

Jag åt kalla köttbullar när jag blev hungrig och sen intog en enormt långsam väntan. Jag försökte koncentrera mig på en film men den var tråkig och jag somnade till en stund. Läste de spännande reportagen i Aktuell Rapport och till slut närmade det sig tolvslaget och jag satt i soffan i kalsonger med toapapper bredvid mig. Det var en fransk film. Ett par låg på en gräsmatta utanför ett slott och knullade i inledningen. Sen planerades det en fest och ett hembiträde blev så kåt att hon förförde mannen i huset, vilket hans fru upptäckte och blev överlycklig av och sen hade de en trekant som avslutades med att han sprutade ner deras bröst och hembiträdet blev lovad att vara med på festen. Jag drog av kalsongerna och njöt av känslan att sitta helt naken. Skinnsoffan kändes sval och jag smårunkade långsamt med målet att komma i slutet av filmen. Hämtade en läsk i köket när det var en pratscen och kände mig som en kung. En porrkung.

Jag stelnade till. Stängde av teven och reste mig hastigt. Hade jag hört rätt? Det hade låtit som en bildörr som slog igen. Klockan visade 01:12. Jag greppade efter mina jeans, tog på dem, insåg att kalsongerna låg på golvet och tryckte ner dem i fickan samtidigt som ytterdörren öppnades. ”Hallå”, ropade jag som om jag skulle vinna lite mer tid på det. Toapapperet! Jag tryckte ihop den och fick ner den under soffan och satte mig rakt upp. Det var nästan helt mörkt när de kom ut i rummet.

”Tjena grabben”, sa Klas och det gick inte att missa att han var berusad. ”Har du haft det bra?”, frågade Kajsa och det lät som om hon ansträngde sig för att prata tydligt. Klas gick till kylen och kom tillbaka med två öl, sträckte fram en till mig och hyssjade när Kajsa gjorde ett försök att protestera. Hon hämtade ett glas vin och de diskuterade festen. Någon hade varit för full och åkt hem tidigt, killens chef hade varit där och haft åsikter om sin anställdes drickande och det hade blivit en diskussion mellan honom och Klas. Jag lyssnade halvhjärtat och tackade alla högre krafter att jag hade hört dem och inte blivit påkommen i soffan.

Plötsligt sträckte sig Klas efter fjärrkontrollen och satte på teven. Tre kvinnor låg på en gigantisk säng och smekte sig själva. ”Stäng av det där”, sa Kajsa och tog en klunk av vinet.

”Stänga av, när det äntligen är något bra på teven”, sa Klas och skrattade. Det kändes som jag var påkommen med filmen. Åtminstone Klas fattade att jag hade tittat på den, det var jag helt säker på. Kajsa tog fjärrkontrollen och stängde av teven. ”Men! Nu kom det ju en snubbe med också, ville du inte se det?”, sa Klas. Kajsa såg irriterad ut och skakade på huvudet innan hon tittade mot mig. Jag log och plötsligt brast hon ut i skratt.

”Det blir kanske lite på riktigt istället?”, sa Klas och klappade henne på låret. ”Fel vecka för det”, sa Kajsa och drack upp det sista i glaset. ”Inte fel för allt”, sa Klas och drog henne till sig och gjorde ett försök att kyssa henne. ”Sluta, vi har folk här”, sa Kajsa. ”En liten puss kan jag väl få?”, sa Klas och försökte igen. Hon pussade honom på munnen. Sen en gång till och plötsligt satt de och hånglade i soffan bara två meter från mig. Det var den tredje kåtchocken. Min kuk hade inte bara vaknat till liv igen, jag var stenhård och känslan att vara utan kalsonger gjorde mig ännu kåtare. Han kysste henne på halsen och viskade nåt i hennes öra, hon skakade på huvudet. Han fortsatte kyssa hennes hals och Kajsa gled ner från soffan, satte sig på knä framför honom och vände snabbt huvudet mot mig som för att se om det var okej. Sen knäppte hon upp hans byxor och jag fick se och uppleva sex för första gången i mitt liv. När hon tog hans kuk i munnen och Klas stönade till smekte jag mig själv över bulan. Klas tittade på mig, gjorde en runkrörelse i luften och nickade mot mitt skrev med ett flin. Det gick en våg av kyla genom kroppen. Jag hade två år tidigare växt fysiskt och jag hade en storlek jag var nöjd med men hade insett att jag antagligen hade världens fulaste kuk och aldrig skulle få ligga med någon. Den var nedåtböjd en aning, inte uppåtböjd och sexig som i porrfilmerna och förhuden var lite trång vilket innebar att jag oftast behövde olja för att få tillbaka den utan någon smärta. Att visa upp missfostret var det sista jag ville men med synen av Kajsa slickandes på hans ganska grova kuk fick mig att knäppa upp jeansen och ta fram den. Det var trots allt ganska mörkt i rummet och med handen runt den skulle inte Klas se den. Jag runkade sakta, Klas tittade på mig och log och Kajsa fortsatte att suga honom. Hon slickade hans pungkulor och runkade skaftet samtidigt. Det såg så läcker ut. Porrigt, förbjudet men ändå så kärleksfullt.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
”Men stackare”, sa Kajsa och tittade åt mitt håll. Hon kröp upp i soffan och viskade något i Klas öra. ”Han är ingen barnrumpa som skvallrar”, sa Klas högt. Kajsa gled ner på golvet igen, nu mitt emellan oss två och med Klas kuk i sin högra hand sträckte hon fram handen och smekte mig över låret. Jeansen var nedanför knäna och jag ryckte till av känslan. Handen var så mjuk och när hon drog fingrarna långsamt över mitt lår stönade jag högt. Hennes hand gled över min pung, jag kände hur jag började slakna och försökte hålla handen så att kuken inte skulle synas för mycket. Kajsa tog handen mot den och smekte över min hand, jag släppte kuken, blundade och kände hur hon greppade tag om den med sin svala mjuka hand. Jag hörde Klas stöna men vågade inte öppna ögonen. Hon började runka med ganska löst grepp och jag började bli hård igen. Jag öppnade ögonen och såg rakt in i hennes ögon och det var då hon sa de magiska orden. De orden som skulle komma att lyfta mig genom tonåren och in i den erotiska vuxenvärlden. ”Så fin den är. Så sexig kuk.” Sju ord som ändrade mitt liv. Hon tog ett fastare grepp och ökade takten och gjorde samma på Klas men det var på min kuk hon tittade. Så böjde hon sig lätt framåt, fuktade läpparna och hennes ansikte närmade sig min kuk. Tankarna rusade i huvudet. Skulle hon ta den i munnen? Skulle Kajsa suga min kuk? Hände det här eller drömde jag. Då kom jag. Utan förvarning ilade det genom hela kroppen, ryggraden nästan vibrerade och jag sprutade rakt upp i luften med ett vrål. ”Mm så sexigt”, sa Kajsa och fortsatte att runka. Fem sprut och det kändes som jag var täckt av sperma. Låret, magen, upp på min t-shirt och det rann från hennes hand. Hon saktade ner, smörjde in kuken med den sperma som sipprade ut i efterorgasmen och masserade den långsamt. Den slaknade inte men ollonet kändes känsligt. Klas andetag blev till stön och han spände ryggen i en båge och sprutade även han. Kajsa släppte min kuk och böjde sig över honom och tog de sista strålarna i munnen. Hon fortsatte att suga tills han var helt slak.

”Vår hemlis”, viskade Kajsa och satte pekfingret för munnen och tittade mot mig. Hon reste sig upp, böjde sig över mig och gav mig en snabb puss på pannan. ”Ja”, var allt jag fick ur mig. Ett fånigt jävla ”ja”.

Jag låg vaken länge innan jag somnade. Avslappnad, tillfredsställd och kanske för första gången med en känsla av lycka i kroppen. Dagen efter dröjde jag mig kvar i sängen länge efter jag hört att de var vakna och åt frukost. Det kändes pinsamt men när jag till slut gick upp var de som vanligt, förutom uppenbart trötta och bakfulla. De pratade om allt möjligt och på eftermiddagen såg vi på en film, åt glass och maränger innan de gick och lade sig tidigt, min sista kväll där innan jag skulle åka hem. En tågresa med fler tankar än det var möjligt att hantera och med ett konstant stånd. Även lite dåligt samvete eftersom jag kommit på att jag inte hunnit lägga tillbaka den sista tidningen och därmed hade det stöldgodset i ryggsäcken. Jag hade med hem både en porrtidning men också en enorm upplevelse som än idag gör mig glad och kåt.



Det hände mer efter det men den delen gjorde min fru lite upprörd så jag tror jag avstår från att återberätta den. Men hur som helst. Något år senare kom chockbeskedet att Kajsa och Klas hade gjort slut. Det gjorde mig ledsen när jag insåg att jag inte skulle få träffa Klas mer. Kajsa träffade snart en ny kille. Tråkigare än tråkigast och snart var hon gravid. Klas hade också träffat en ny, berättade Kajsa. Även hon hette Kajsa tydligen och de fick senare två barn och flyttade till Stockholm. Några år senare tutade en bil på mig i centrala Stockholm när jag gick på ett övergångsställe. Klas satt i bilen och vinkade glatt och jag vinkade tillbaka lika glatt. Det var det sista jag såg av honom. Härom veckan berättade morsan att Klas hade gått bort i cancer, han fick inte ens bli pensionär. Tack för allt Klas! R.I.P
.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
”Men stackare”, sa Kajsa och tittade åt mitt håll. Hon kröp upp i soffan och viskade något i Klas öra. ”Han är ingen barnrumpa som skvallrar”, sa Klas högt. Kajsa gled ner på golvet igen, nu mitt emellan oss två och med Klas kuk i sin högra hand sträckte hon fram handen och smekte mig över låret. Jeansen var nedanför knäna och jag ryckte till av känslan. Handen var så mjuk och när hon drog fingrarna långsamt över mitt lår stönade jag högt. Hennes hand gled över min pung, jag kände hur jag började slakna och försökte hålla handen så att kuken inte skulle synas för mycket. Kajsa tog handen mot den och smekte över min hand, jag släppte kuken, blundade och kände hur hon greppade tag om den med sin svala mjuka hand. Jag hörde Klas stöna men vågade inte öppna ögonen. Hon började runka med ganska löst grepp och jag började bli hård igen. Jag öppnade ögonen och såg rakt in i hennes ögon och det var då hon sa de magiska orden. De orden som skulle komma att lyfta mig genom tonåren och in i den erotiska vuxenvärlden. ”Så fin den är. Så sexig kuk.” Sju ord som ändrade mitt liv. Hon tog ett fastare grepp och ökade takten och gjorde samma på Klas men det var på min kuk hon tittade. Så böjde hon sig lätt framåt, fuktade läpparna och hennes ansikte närmade sig min kuk. Tankarna rusade i huvudet. Skulle hon ta den i munnen? Skulle Kajsa suga min kuk? Hände det här eller drömde jag. Då kom jag. Utan förvarning ilade det genom hela kroppen, ryggraden nästan vibrerade och jag sprutade rakt upp i luften med ett vrål. ”Mm så sexigt”, sa Kajsa och fortsatte att runka. Fem sprut och det kändes som jag var täckt av sperma. Låret, magen, upp på min t-shirt och det rann från hennes hand. Hon saktade ner, smörjde in kuken med den sperma som sipprade ut i efterorgasmen och masserade den långsamt. Den slaknade inte men ollonet kändes känsligt. Klas andetag blev till stön och han spände ryggen i en båge och sprutade även han. Kajsa släppte min kuk och böjde sig över honom och tog de sista strålarna i munnen. Hon fortsatte att suga tills han var helt slak.

”Vår hemlis”, viskade Kajsa och satte pekfingret för munnen och tittade mot mig. Hon reste sig upp, böjde sig över mig och gav mig en snabb puss på pannan. ”Ja”, var allt jag fick ur mig. Ett fånigt jävla ”ja”.

Jag låg vaken länge innan jag somnade. Avslappnad, tillfredsställd och kanske för första gången med en känsla av lycka i kroppen. Dagen efter dröjde jag mig kvar i sängen länge efter jag hört att de var vakna och åt frukost. Det kändes pinsamt men när jag till slut gick upp var de som vanligt, förutom uppenbart trötta och bakfulla. De pratade om allt möjligt och på eftermiddagen såg vi på en film, åt glass och maränger innan de gick och lade sig tidigt, min sista kväll där innan jag skulle åka hem. En tågresa med fler tankar än det var möjligt att hantera och med ett konstant stånd. Även lite dåligt samvete eftersom jag kommit på att jag inte hunnit lägga tillbaka den sista tidningen och därmed hade det stöldgodset i ryggsäcken. Jag hade med hem både en porrtidning men också en enorm upplevelse som än idag gör mig glad och kåt.



Det hände mer efter det men den delen gjorde min fru lite upprörd så jag tror jag avstår från att återberätta den. Men hur som helst. Något år senare kom chockbeskedet att Kajsa och Klas hade gjort slut. Det gjorde mig ledsen när jag insåg att jag inte skulle få träffa Klas mer. Kajsa träffade snart en ny kille. Tråkigare än tråkigast och snart var hon gravid. Klas hade också träffat en ny, berättade Kajsa. Även hon hette Kajsa tydligen och de fick senare två barn och flyttade till Stockholm. Några år senare tutade en bil på mig i centrala Stockholm när jag gick på ett övergångsställe. Klas satt i bilen och vinkade glatt och jag vinkade tillbaka lika glatt. Det var det sista jag såg av honom. Härom veckan berättade morsan att Klas hade gått bort i cancer, han fick inte ens bli pensionär. Tack för allt Klas! R.I.P
.
Tack för en fin berättelse!
 
Toppen