ett par frågor!

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jag har min första seriösa flickvän nu sen ca: 4 månader tillbaka. vi har sovit tillsammans redan från första stund, men vi har ej haft sex än. båda är oskulder. jag har pillat henne ca 3 tggr och hon mig typ 1-2. sist vi sov tillsammans pillade jag först henne. sedan sög jag på hennes bröst. väldigt länge. hon verkade tycka om det. hon sover vanligt vis i topp men då tog hon av den efter jag sugit ett tag. efter det ville jag pilla lite mer. haha.låter sjkukt men så var det iaf. men då klämmer hon åt benen så att jag ej kommer åt och visar att hon ej vill. vet ni varför? dety är ej fösta ggn heller. jag har inte en aning om jag någonsin har gett henne orgasm.

det brukar alltid börja med att jag får stånd. det får jag så fort vi lagt oss typ. sen brukar jag hålla om henne och spänna min kuk mot henne. så att hon ska förstå om hon vill. jag tycker det är rätt skönt att pressa kuken mot något. men hon brukar pressa sig mot mig med. gör hon det för att hon tror att jag tycker om det eller för att det är skönt för henne också? och hur brukar ni göra för att visa att ni är "kåta" eller att ni vill ha sex

alltid när jag pillar henne är hon bara lite våt. men nu sist efter jag pillat ett tag så vart hon mycket våtare. (jag pillar alltid bara med ett finger) då tänkte jag försöka med 2 finrar. det gick sådär. ville ej göra det oskönt på något sett. men måste man först töja för att få in något större eller vad?

jag tror jag njuter mer av att göra det skönt för henne än vad hon njuter när hon gör dte skönt för mig. hur är det för er? vad tycker ni bäst om? båda delarna såklart men annars?

när jag slickade/sög på hennes bröst sist så slickade jag även henne i armhålan. det smakade mest konstigt (deo) men jag tyckte det var upphetsande. gör ni något liknande när ni har sex? och hur kännsliga är bröst egentligen?

Tacksam för svar!

yeah!!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Fråga henne! Det var en jäkla massa frågor ju, och alla handlar om henne så det bästa är väl att fråga henne själv. Vi känner henne inte ju. Fråga alla frågor du frågat här till oss till henne istället! ;)
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jaa..det är klart att det vore det bästa. men jag känner att det inte är rätt att göra det just nu. hon är rätt deprimerad för tillfället. så här efter här sålänge!

yeah!!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
jag känner en gammal kines som kan allt i den här vägen. ska jag väcka honom till liv för ev. rådgivning?
 
Toppen