Ett sexminne jag skulle vilja göra om.

Nyfik71

Ny medlem
Kön
Man
När var runt 25 år så var jag ihop med en tjej som jag tänkte pyssla om lite extra så en kväll när hon kom hem och vi hade ätit middag så frågade jag om jag fick ge henne lite massage, visst det ville hon, jag la ut handdukar i sängen och sa ta av dig allt, hon tittade lite konstigt men gjorde som jag sa och la sig naken i sängen på mage, sen strippade jag fort och satte mig naken nedan för rumpan och började hälla på oljan och började massera ryggen och nacken, efter en stund började jag sakta gå ner mot rumpan och hällde på mer olja över hennes nakna kropp och masserade hennes rumpa och lår ibland gick jag ner och pussade henne lite överallt och lät tungan nudda henne och jag märkte hur hennes underliv började röra på sig och hon visade mig att ge henne mer och jag fortsatte att reta henne till hon puttade rejält med fittan och då började jag slicka henne och borrade sakta in ett finger och pullade henne sakta samtidigt som min tunga lekte över fittan tillslut tog jag min stenhårda kuk och började retas med den tills hon nästan blev galen då lät jag hon ta över och kuken gled sakta in och hon började sakta jucka fram och tillbaks i sitt egna tempo tills hon kom i en skön orgasm, men jag var inte färdig så jag vände runt henne och tryckte in min kuk igen och pumpade på igen tills vi båda kom och jag drog ut kuken och skött min sperma över magen och brösten sen tryckte jag in den igen och la mig på min tjej och kysste henne och frågade om hon var nöjd med massagen och det var hon. Har ni några såna minnen ni vill göra igen?

Last edited:
Toppen