ett skönt hårt knull

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hur jag skulle vilja behandla en slampig asiatisk slyna

smisk och ett rejält knull i alla hål

https://www.redtube.com/262878
Håller inte med dig. En vacker asiatiska, men sättet han behandlar henne på får mig att må illa. Visserligen spelad film, men det kan ge en fel bild på sex, framför allt till unga killar om tror att det är ok att göra så här mot andra. Man ska ha respekt för varandra och det ser jag inte i den här filmen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller inte med dig. En vacker asiatiska, men sättet han behandlar henne på får mig att må illa. Visserligen spelad film, men det kan ge en fel bild på sex, framför allt till unga killar om tror att det är ok att göra så här mot andra. Man ska ha respekt för varandra och det ser jag inte i den här filmen.

Du har rätt på så sätt, ungdomar kan få en felaktig bild
Men porr är inte verklighet, det är fantisera
Det måste vi förmedla
Finns en anledningen varför jag lagt denna tråd för bla bdsm

Jag respektar andra och vill a l l t i d ha en samtycke för min partner, det är viktigt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Du har rätt på så sätt, ungdomar kan få en felaktig bild
Men porr är inte verklighet, det är fantisera
Det måste vi förmedla
Finns en anledningen varför jag lagt denna tråd för bla bdsm

Jag respektar andra och vill a l l t i d ha en samtycke för min partner, det är viktigt
Jag pekar inte finger åt andra och vad de ska gilla eller ej. Jag bara kände att jag ville lätta mitt hjärta och visa vad jag står. Jag är emot allt våld som förkommer oavsett var det sker i samhället. För mig är den här typen av sexfilm bara kränkande och avtändande..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag pekar inte finger åt andra och vad de ska gilla eller ej. Jag bara kände att jag ville lätta mitt hjärta och visa vad jag står. Jag är emot allt våld som förkommer oavsett var det sker i samhället. För mig är den här typen av sexfilm bara kränkande och avtändande..


Vi dömer ingen på onanera.se

Men vad smyger du då in här på kink/bdsm?
Här är det mest "udda" och hårt
Men fritt fram att ha åsikter och tycka
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi dömer ingen på onanera.se

Men vad smyger du då in här på kink/bdsm?
Här är det mest "udda" och hårt
Men fritt fram att ha åsikter och tycka
Kinky är jag nyfiken på och och det är väl klart att jag håller mig uppdaterad på vad som händer. Jag ville bara delge min åsikt. Ha de gott!
 
Toppen