Ett sommarrunk

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Ett pinsamt sommarminne eller var det bara en olycklig slump att jag var på rätt plats. Våren höll på att övergå i sommar och den tillfälliga värmen fick mig att gå ner till sjön för att njuta av utsikten och få lite sol. Jag hade mitt eget ställe nedanför grustäkten där jag kunde sitta ostörd och till och med ligga ostört naken just så här som nu på försommaren. Det var inte många som anade att det var en perfekt sol och badplats här nedanför grustaget.
Jag hade just krupit in i skuggan av några buskar för solen var intensiv och det var vindstilla. Då hördes rösterna av två kvinnor, ja flickor såg jag snart, de såg mig inte utan gick ner till stranden och klädde av sig helt ogenerat. Aha tänkte jag, andra som kände till ensligheten och att man kunde sola naken.
De bredde ut en medhavd filt, så det var nog inte första gången de solade här. Jag kände mig lite besvärad, men kunde ju inte bara ta på mig kläderna och gå ut på stigen utan jag fick nog smyga försiktigt in i buskarna. Jag ville ju inte bli igenkänd som fluktare när jag träffade på dem vid något annat tillfälle.
Lite upphetsande var det ändå att se dem ligga så ogenerat nakna och smörja solkräm på varandras kroppar, Var det så oskyldigt som det såg ut till att börja med. Gick inte händerna ganska ofta in för att smeka brösten på varandra och var inte det nästan så jag tyckte mig se hur den ena särade på benen och blev smekt där nere.
Jo, vist var det så att de lekte med varandras kroppar. De började bli mera avancerade. Kysste helt plötslig varandras bröst och lekte med tungan kring bröstvårtorna på varandra. Det jag såg var två kåta tjejer som älskade på tjejers vis, en långsam och utdragen njutning.
Jag backade länge in i busken och ställde mig på knä för att se bättre och samtidigt kände jag att jag måste runka min nu hårda kuk. Jag drog långsamt förhuden över ollonet för jag ville inte få en ögonblicklig utlösning utan njuta så länge jag bara kunde. Tjejernas kärleksakt hade blivit mera avancerad och de slickade varandra intensivt i fittorna.

Snart måste de få en utlösning tänkte jag när jag hörde något prassla i busken bakom mig, jag vände på huvudet och såg att jag inte var ensam utan en man med kikare kom krypande fram till mig.
Han hade åtminstone byxor på sig, tänkte jag generat. Fortsätt, viskade han och nickade mot min kuk. Viskade sen, de där tjejerna är ofta här och jag brukar följa efter dem när de går ner.
Han knäppte upp sina byxor och kuken stod stor och ådrigt med fullt stånd. Får jag ta på din kuk frågade han och sträckte fram handen. Jag lät honom runka lite på mig, men så viskade han du kan suga på min så suger jag på din. Vi gör liksom tjejerna.
Sagt och gjort vi började leka med varandras sprutfärdiga kukar, tungorna lekte över ollonen och aldrig hade jag fått ett sånt kraftigt sprut. Jag såsade ner hans ansikte och jag fick hans sperma i munnen och kunde nästan inte andas innan jag ömsom svalde ömsom spottat ut det mesta. Jag tyckte att tjejerna borde hört oss, hur vi fick till våra utlösningar,men de verkade upptagna av att syssla med sin älskog och slickade varandra som besatt. Min nyvunna runkkompis, han ställde in kikaren och vi satt och tittade närgånget på hur tungorna lekte sig in i fittorna.
Vi ses nog här igen sa min nyvunna runkkompis och kröp osynligt bort igen. Kanske det tänkte jag, tur att vi inte blev upptäckta eller, jag tyckte att den ena tjejen vinkade åt mej när jag kröp iväg för att ta på mig mina kläder. Frågan blir obesvarad.

Snällcalle
 
Toppen