Exhibitionist?

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Har upptäckt att det kan tända mig om någon "råkar" se mig naken! Men undviker ändå att synas då jag går omkring naken hemma. Tycker nästan att jag kommit på att det är mest fantasin som eggar och inte själva händelsen.

Hur vanligt är det bland alla här att "vilja" visa sig naken?
Om ni går till ett nakenbad och inte är en vanlig naturist, går ni dit för att se på andra eller för att synas lite själv?
Och så den stora, skulle du kunna ha sex så att andra kan se?

Frågor från en som ännu inte vet helt hur jag ställer mig i frågan :sleep:
 

Naken runkaren

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag gillar visa mig naken :) är naturist gillar nakenbad gillar visa mig naken bland andra nakna och kolla andra :) vad är en vanlig naturist:sleep: tror att mina grannar i grann husen har set mig naken när jag är alltid naken hemma:cool:
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Jag gillar visa mig naken :) är naturist gillar nakenbad gillar visa mig naken bland andra nakna och kolla andra :) vad är en vanlig naturist:sleep: tror att mina grannar i grann husen har set mig naken när jag är alltid naken hemma:cool:

Tror nog att en "vanlig" naturist som jag menar är en person som i stort sett inte reflekterar över att han/hon är naken, utan det är deras livsfilosofi.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Att bara visa sig naken är väl inte speciellt upphetsande man att ha sex när någon kan råka se, det är sexigt...
 

horny4you

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar att gå omkring naken hemma med alla fönster uppdragna, går gärna ut på balkongen o solar naken så att risken att nån ser mig ökar... Det slutar alltid med ett ordentligt praktstånd och en skön onanistund...:p Nu blev jag kåt...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
haft sex i en lägenhet på bottenvåning utan nåt fördraget för fönstret mitt på dagen
det var riktigt upphettsande att veta om nån går förbi syns det att man har sex
sånt är riktigt upphettsande oxå men det får inte gå för långt så som att blotta sig ute osv
men gärna så att man ev skulle kunna bli sedd, det tänder mig
precis som jag skrev några inlägg ovanför:p
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Går hälst naken hemma, det är nåt som tänder mig, speciellt när jag vet att man kan se mig från alla håll. Fast man har ju oxå sett några grannar gå naken hemme, även visad sig i vardagsrumsfönstret (som är rakt emot mitt köksfönster.) Solar även naken på balkongen där risken är mycket stor att bli sett.:oops:
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jodå det är mycket upphetsande. Tar gärna en runk med på balkongen när man ligger där på sommaren, fast men vet ju inte vem so kollar...hehe. Kanske har dom en kikare, vad vet jag:sleep::p
 

nummen

Ny medlem
Kön
Man
Å være naken hjemme og ute i naturen er herlig befriende. At noen kan komme til oppdage deg uten at en direkte viser seg fram er spennende og opphissende. Å runke ute i det fri er ti ganger bedre enn å gjøre det inne.
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Sitter och runkar i soffan. Panoramafönstret till höger ger full inblick om man vill...
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att visa mig naken och har onanerat så att nån sett (bilar och gångare som passerat), men då måste jag ha balkongdörren öppen eftersom jag bor högre upp. Jag har nog till och med blivit filmad i huset längre ner för jag såg en röd liten lampa lyste i mörkret :D
Hoppas ingen misstycker att jag gör det ibland :p

Jag hade faktiskt sex ( först red hon mig, sen tog jag henne bakifrån ) på min soffa, med min dåvarande flickvän, när balkongdörren stod på glänt. Om grannen såg det vet jag inte, men man kan ju alltid hoppas :p
 
R

Rollo1

Gäst
Jupp. Är skönt å gå naken om man har möjlighet. Just det där med att möjligen bli sedd kittlar ju lite extra :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag brukar inte fundera så mycket över saker och ting då jag springer omkring naken. Vem som ser och inte ser. Jag upptäckte en gång då jag stod hemma hos mina föräldrar att det är väldigt bra insyn till mitt rum fastän det är på övervåningen. Grejen är den att på vintern då det är väldigt mörkt brukar jag kunna använda det fönstret till att fixa till bh:n osv, ungefär som en spegel, då jag saknar en sådan på det rummet.
När jag en kväll innan jag skulle ut på fest gjorde det så tittar jag sedan ner på gatan. Där står en man med sin hund, och jag hade som noterat dem tidigare också, men just då tänkte jag, "men jisses vad länge de ska står där" sen tittade mannen upp mot mitt fönster, nästa tanke var "oooops". Det var nog sista gången jag använde det fönstret som spegel!:oops:
 

villberöras

Ny medlem
Kön
Man
På sommaren kan jag någon gång svänga av vägen och gå in bit i skogen. kär av mig och låta solstrålarna kännas mot min nakna kropp. det är skönt och sexigt, för någon kan dyka upp fort. Brukar sluta med en runk med mycket sprut.
 
Toppen