Exhibitionist?

R

ryter

Gäst
Jo lite kanske ;)
Kom på mig själv med att jag gått helt naken senaste timmen efter dusch.
Bor längst ner och VÄLLDIGT god insyn i lägenheten.. :oops:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Har upptäckt att det kan tända mig om någon "råkar" se mig naken! Men undviker ändå att synas då jag går omkring naken hemma. Tycker nästan att jag kommit på att det är mest fantasin som eggar och inte själva händelsen.

Hur vanligt är det bland alla här att "vilja" visa sig naken?
Om ni går till ett nakenbad och inte är en vanlig naturist, går ni dit för att se på andra eller för att synas lite själv?
Och så den stora, skulle du kunna ha sex så att andra kan se?

Frågor från en som ännu inte vet helt hur jag ställer mig i frågan :sleep:

Jag kan hålla med på flera punkter. jag är lite exhib lagd och gillar periodvis att visa upp mig naken eller lättklädd, troslös ed. då kan jag hålla med om att det nog är själva tanken på att bli upptäckt som är mest upphetsande. Jag har blivit påkommen några gånger avklädd, bla vid "min" badvik i en sjö. En gång tom när jag onanerade. Just själva tillfället då jag förstod att jag var betittad var inte speciellt upphetsandesnarare skrämmande men när jag senare tänker på det blir jag upphetsad som bara den.

En gång har jag och min särbo E blivit påkomna i samma vik när vi var ytterst ijntima och det var inte så skrämmande, vi var ju två, plus att vi fortsatte utan att bry oss om åskådaren.

När jag går på ett officiellt nakenbad är det pro primo för att bada men visst finns det en liten pirr av upphetsning av att helt och fullt exponera sig naken.
Åsa
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Gillar att visa mig naken som igår kväll när granntanten såg mig när jag stod och läste tidningen naken i köket. Jag tittade ut i mörkret och såg att hon stod och tittade på mig...hoppas hon tänker på mig sen när hon gick in till sig onanerade...haha
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Älskar att andra "råkar" se mig naken......
Bor på markplan...... och sitter oftast naken i soffan. Har hänt fler än en gång att någon "råkat" se mig.... Dom gånger jag haft runkat har jag ofta stått i altandörren........
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Besöker nakenbad ganska ofta på somrarna och visst kikar jag på andra och har inget emot om jag märker att nån kvinna spanar lite.
Men ser till att inte bli kåt av det då,ser till att tänka på tex travsport eller annat tråkigt för vill inte gå runt med stånd på stranden.
Men kan vara spännade att tänka tillbaka på alla snyggingar en kall vinterkväll som denna och njuta.
Sen skulle jag ljuga om jag förneka att det är betydligt mer pirrigt att runka i cam för nån än att bara kika på bilder och runka själv.
Så visst är jag allt en exhibitionist :)
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag har då rakt aldrig sett mig som exhibitionist, utan tycker att sex är något intimt för två.

MEN: Trots detta har jag tyckt att det är rätt upphetsande att någon skulle kunna se oss - även om jag inte vet hur jag skulle reagera ifall jag märkte att någon faktiskt gjorde det!

Ett par exempel:
Två gånger samma dag hade jag och min dåvarande flickvän sex i hennes bil. Ena gången på en "skogsväg" vid ett lite avlägset bostadsområde. När vi just hade börjat pilla på varann kom en bil bakifrån, så vi var tvungna att flytta bilen lite åt sidan. Andra gången var på kvällen efter en fest, på en parkeringsplats mitt i sta'n (berättar dock inte vilken stad)! Då blev det lite för mycket för mig, så vi körde till ett lite mer avskilt ställe.

Senare har min nuvarande flickvän sugit av mig precis innanför köksfönstret och jag har pucklat på henne ordentligt på köksbänken. Visserligen på översta våningen, men där är gott om andra hus utanför. När jag kunde sitta på köksbänken och se andra grannar i deras fönster, nog funderade jag på ifall de skulle få syn på mig! Upphetsande...
 

Kåtis007

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Kvinna
Jag och min man är ofta nakna, inne på vintern och ute på sommaren. Vi är försiktiga så att grannarna inte ser, men ibland så bryr vi oss mindre. I stugan har närmaste grannarna nog sett ende, känns otroligt upphetsande. Vi försökte besöka ett nakenbad i somras men det låg så nära en vanlig camping, jag ballade ur
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Lite exhibitionist är man nog, men bara på de områden man faktist har nåt att visa upp. Jag räknar mig som en av de lyckligt lottade när det gäller storlek på kuken och visar den gärna i de rätta sammanhangen.
Nakenbad odyl. intresserar mig inte. Däremot kan jag lätt gå i tshirt och och tajta boxer-briefs på vanlig strand, då kukbulan är stor och fyllig, med tydliga konturer. Den drar till sig både uppskattande och avundsjuka blickar vilket är lite av målet. Det är dock modest nog att att inte kallas förargelseväckande beteende. Jag täcker mig, men ändå visar vad jag har.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite exhibitionist är man nog, men bara på de områden man faktist har nåt att visa upp. Jag räknar mig som en av de lyckligt lottade när det gäller storlek på kuken och visar den gärna i de rätta sammanhangen.
Nakenbad odyl. intresserar mig inte. Däremot kan jag lätt gå i tshirt och och tajta boxer-briefs på vanlig strand, då kukbulan är stor och fyllig, med tydliga konturer. Den drar till sig både uppskattande och avundsjuka blickar vilket är lite av målet. Det är dock modest nog att att inte kallas förargelseväckande beteende. Jag täcker mig, men ändå visar vad jag har.
Självklart ska du vara glad och stolt över din utrustning. Härligt att få uppskattande och kåta blickar.
En stor kåt halvstyv ..eller helt erigerad kuk är på något vis vacker. Den är liksom en symbol för sexuell lust. Var inte blyg. Släpp ut din penis i frihet.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt tycker jag. Det är härligt att visa upp sig. Problemet är bara att man inte vet tankarna hos den som som ser. De kan tycka det är uppkåtande..äckligt..vad som helst.
Att bara ligga och sola naken på avskild plats eller nakenbad borde inte vara förbjudet. När det kommer till sexuella handlingar som atto inför publik. Då är det nog bäst att vara överens innan.
 
Last edited:

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Visar mig i cam ofta för tjejer (ej ansiktet), antingen Livejasmin (kostar pengar) eller Chaturbate där vem som helst kan se. Sjukt upphetsande att runka och sen komma rakt ut på golvet
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag älskar nakenbad just för att jag får visa upp mig precis som jag är. Underbart att få visa fittan utan risk att bli tagen av polisen. Också mysigt att på sommarhalvåret gå troslös under kortkort kjol. Men då är det risken att bli sedd som är upphetsande, inte att verkligen visa de intimare delarna. Att gå utan BH under en tajt träningströja på gymmet är inte heller fel. Fast då kan vissa rörelser göra ont i brösten så man får tänka sig för.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Var på ”Thads Party Naked” i San Diego för flera år sedan, med regeln att vi män måste vara nakna medan kvinnor fick ha sexiga underkläder på sig. Definitivt fräckt att klä av sig helt framför en bikiniklädd värdinna och sedan bli guidad runt i lokalerna av henne. Sedan var vi tre nakna ”grabbar” som spelade biljard med en babydollklädd kvinna, vi hade halvstånd och tog lite paus i spelet varje gång det var på väg att gå för någon i porrfilmen som spelades på TVn på väggen samtidigt som alla låtsades att allt var helt normalt....kittlande även att tänka tillbaka på det! Jag är definitivt exhibitionist.
 
Toppen