Exponera sin partner

Bara_m

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej på er alla och god fortsättning.

Jag undrar om det finns fler som tänder på att exponera sin fru/sambo? Jag blir oerhört kåt av att visa upp henne både på nätet och (det bästa ) IRL. Jag har turen att min fru inte är så pryd och vi är då och då åker till naturist campingar eller nakenbad. Jag går verkligen igång på när andra män blir kåta på henne. Finns det fler som jag?
//M
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej på er alla och god fortsättning.

Jag undrar om det finns fler som tänder på att exponera sin fru/sambo? Jag blir oerhört kåt av att visa upp henne både på nätet och (det bästa ) IRL. Jag har turen att min fru inte är så pryd och vi är då och då åker till naturist campingar eller nakenbad. Jag går verkligen igång på när andra män blir kåta på henne. Finns det fler som jag?
//M
Samma här, tänder enormt på hur kåta andra blir av att se sambon både på bilder och när vi besöker nakenbad :)
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej på er alla och god fortsättning.

Jag undrar om det finns fler som tänder på att exponera sin fru/sambo? Jag blir oerhört kåt av att visa upp henne både på nätet och (det bästa ) IRL. Jag har turen att min fru inte är så pryd och vi är då och då åker till naturist campingar eller nakenbad. Jag går verkligen igång på när andra män blir kåta på henne. Finns det fler som jag?
//M
var kan man ha turen att se er då?
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag älskar att titta på andras flickvänner och fruar, det är sexigt när någon visar upp. Min sambo skulle aldrig gå med på det, inte ens att bara ta bilder till mig. Jag skulle heller aldrig visa upp en bild på någon som inte godkänt det men jag kan tänka mig att det är upphetsande att se någon gå igång på det.. men jag har som sagt bara varit på andra sidan av det.
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag tänder väldigt mycket på att se andra visa upp sina sambos/fruar nakna, gärna berättar hur dom är att ha sex med.
Sitta och runka till härliga amatörbilder, tänder mer på det än porr.
Fick kontakt en gång med en kille som gick igång på det, vi bestämde träff på ett avskilt ställe och satt i bilen.
Han visade nakenbilder på sin frus kropp som vi runkade till, efter ett tag så frågade han om han fick runka mig. Självklart så jag såg på härliga bilder på hans frus kropp och han runkade mig till sprut.
Har gärna en skön runkstund ibland med någon som vill visa upp sin kvinna.
Antingen IRL eller på Skype.
 

Alltidsugen

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att klä upp henne & skicka iväg henne på en date. Sen att sitta hemma och vänta tills hon kommer tillbaka för att sedan få höra henne berätta allt.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
När jag har partner så går jag verkligen igång på att visa upp henne.
Haft några relationer där vi varit på nakenbad. Så sexigt o se andra bli kåta o kolla på henne då.
Eller när man bjudit in extra kille i förhållande, och få se dom knulla.
 
Toppen