extremt pinsamt

smekisen

Ny medlem
Kön
Man
satt hemma och drog mitt dagliga runk framför porr på datorn, jag hade på hörlurar och trodde inte att ja skulle bli upptäckt därför ja trodde jag var ensam hemma... mittiallt kom de en gayporrpopup upp och precis när jag skulle stänga det kom syrran och hennes 2 kompisar in... nu tror syrran att jag är gay och hela skolan får snart höra om det :(:(:(:oops:
 

Volle

Ny medlem
Kön
Man
Ajdå... Murphy som varit framme igen. Men borde inte det innebära att flera tjejer kommer vilja ha dig nu? Det måste du utnyttja på bästa sätt..
Till exempel, i alla communitys, skulle du kunna istället för en bild på dig själv ha en bild på två manliga superhjältar som kysser varandra. Då skulle ingen tro att du var hetero.. :)
 

snabelmannen

Ny medlem
Kön
Man
Ajdå... Murphy som varit framme igen. Men borde inte det innebära att flera tjejer kommer vilja ha dig nu? Det måste du utnyttja på bästa sätt..
Till exempel, i alla communitys, skulle du kunna istället för en bild på dig själv ha en bild på två manliga superhjältar som kysser varandra. Då skulle ingen tro att du var hetero.. :)

Sitter och tittar tillbaka på gamla pinsamheter och hittade denna klockrena kommentar. Kan inte för hela friden fatta att ingen annan kommenterat den.
 

anal_freak

Ny medlem
Kön
Man
satt hemma och drog mitt dagliga runk framför porr på datorn, jag hade på hörlurar och trodde inte att ja skulle bli upptäckt därför ja trodde jag var ensam hemma... mittiallt kom de en gayporrpopup upp och precis när jag skulle stänga det kom syrran och hennes 2 kompisar in... nu tror syrran att jag är gay och hela skolan får snart höra om det :(:(:(:oops:

Jag lider verkligen med dig... förut hade jag laddat ner lite porr.... som fortfarande var osorterat..(har en bra porrmapp där det jag gillar hamnar). hade gått in på dc, sökt på porr, dragit musen så jag fick några filmer markerade... sen hade jag en mapp med porr (fortfarande osorterat). så en gång när jag var på lan hos en kompis med 2 andra kompisar, så skulle jag iväg ett tag så en av dom fick låna min dator... dom hittade mappen med mina osorterade porrfilmer, och det värsta av allt var att av misstag hade en gayporrfilm laddats ner. som dom hittade! ena av dom kompisarna brukar gilla att vara extremt taskiga på folk i såna lägen.. så nu vet jävligt många om detta och ingen tror riktigt på min anlening..:unsure::(
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
heter man anal freak här så kanske det kan finnas en anledning till varför du hade gayporr:D
nä nu var jag ju oxå taskig.sorry
 

kusin

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
inte bra försök:eek: fixa nån tjej så fattar dom kanske... ja skulle i alla fall göra de;)
 

kusin

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
oops skulle inte va så,första smilisen kom för sent...den skulle va efter bra
 
Toppen