Få honom att njuta

lilla_jag

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hejsan hallåsan.

Jag har ett problem. När jag och min pojkvän har sex, är det oftast han som "leder" sexet, menar att han håller i förspelet osv. Nu sa vi att nästa gång som vi har tid för mer än en snabbis, så är det jag som ska få honom att njuta under förspelet.

Då jag inte är så mkt erfaren inom det här området än, så skull jag vilja ha tips. Är rätt nervös. Är en känslig romantisk person själv, vilket även gället sexet.

Tack på förhand!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
En sak som är romantisk och som man sedan kan låta gå över i någonting annat succesivt är att ge massage. Man kan börja väldigt "snällt" på ryggen och axlarna och sen jobba sig vidare.

Sen i övrigt så tycker jag att om du är en känslig, romantisk tjej, så fortsätt vara det och gör det som känns rätt för just dig. Vill du spela fin musik och ha rosenblad, eller kanske börja med en stämningsfull middag - för allt i världen, gör det då. Det allra viktigaste är att du känner dig bekväm med vad du gör.

Lycka till!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bra tips, massage är mysigt. Men börja med en god måltid, laga maten tillsammans, drick ett glas vin, slappna av och ha mysigt. Ta på honom. Dimma belysningen, tänd några levande ljus och "knuffa" sen ner honom i sängen och sätt dig på honom. Börja lite oskyldigt, romantiskt, och låt det sen bli varmare och varmare... Använd någon olja, det gör det både bättre massage och skönare, mer sensuellt.

Jag själv tänder ganska snabbt, och kan bli lite för ivrig, otålig ;) om det blir "för" romantiskt, för länge.. (kanonstånd, sugen på sex) Så jag tycker du efter att ha givit honom vanlig massage en stund, ska koncentrera dig på hans kuk. Tvinga honom passiv på rygg. Runka honom långsamt, med långa drag. Dra huden hela vägen ner, håll kvar där en sekund och känn hur hans kuk hårdnar. Var inte rädd att klämma om kuken, håll den i ett fast grepp, och variera trycket och tempot, ibland långsamt, ibland hårdare snabbare... Håll honom på halster, lyssna på honom (han lär ju stöna en del :D), och låt honom inte komma - stanna om det börjar närma sig...

Om du suger honom så är det skönaste området själva ollonet, och särskilt undersidan.. Sug honom mjukt, med mycket saliv, och runka honom samtidigt -- det lär han gilla! Jag vet att en del killar tycker det är skönt när tjejen smeker pungen, men för mig ger det inte mycket.. Tipset är ollonet.

När du sen kåtat upp honom, och förmodligen själv blivit kåt -- det är rätt skönt att märka att man gör det skönt för någon annan, så är det hans tur!! Se till att han slickar dig ordentligt, eller gör det skönt för dig med fingrarna (eller båda), innan du låter honom stoppa in den.. Slappna av och njut. Mmmm...

Lycka till!
 
Toppen