Få större kuk.

craazy

Ny medlem
Kön
Man
Det här sättet har jag kört med i ca 7 vecnkor nu o jävlar vad man ser skillnad!

1. Se till att din penis är i helt slakt tillstånd. Ta ena handen och kläm åt runt huvudet på penisen (runt förhuden). Kläm hårt, men inte så hårt att det är obehagligt eller smärtsamt. Ta andra handen och klämt åt runt den första, så du får ett bra och säkert grepp.

2. Dra kuken rakt ut från dig, så hårt att det sträcker bra. Håll den så och räkna till 30, slappna sedan av. Repetera detta 10 gånger, men dra lite hårdare varje gång. (aldrig så hårt att du får jätteont)

3. Slappna av, och daska pitten mot låret 75-100 gånger, så du får igång blodet i den igen. Vänta en minut.

4. Upprepa övning 2, fast istället för att dra rakt ut från dig, dra penisen snett åt vänster.

5. Upprepa övning 3.

6. Upprepa övning 2, fast istället för att dra rakt ut från dig, dra penisen snett åt höger.

7. Upprepa övning 3.

8. Upprepa övning 2, fast istället för att dra rakt ut från dig, dra rakt uppåt.

9. Upprepa övning 3.

10. Upprepa övning 2, fast istället för att dra rakt ut från dig, dra penisen rakt neråt.

11. Avsluta med att daska penisen 75-100 gånger mot låret.

Nu, repetera övning två igen, fast denna gången ska du rotera kuken i circlar åt vänster ungeför 30 gånger. Sedan gör du samma sak åt höger. Växla mellan vänster till höger sida tills du har gjort det ungefär 5 gånger åt varje håll. Avsluta med att daska penisen 75-100 gånger mot låret.

Denna övningen kommer garantera en skillnad i penislängd inom mindre än 2 veckor, men det kommer inte att bli riktigt stor skillnad förrän efter 3-4 månader. Vi rekommenderar starkt att du för anteckningar i en bok, och skriver ner din penislängd varje vecka. Då kan du säkert se din framgång, och motivera dig själv att fortsätta med dina övningar.
 

hot30

Medlem
Kön
Man
ha ha ha ha vaaaaaaaaaa!!!!!!! daska pitten ha ha ha garvar ihjäl mig ha ha men tack för tipset :D

ha det bäst utan protest
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Mycket daskande blir det...

Undrar om någon har tid över till allt dragande och daskande.
Någon som orkar hålla på så där? ;)
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Haha, humor på hög nivå.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

craazy

Ny medlem
Kön
Man
Detta är INGET skämt, det fungerar värkligen. Trode först också att det aldrig skulle funka o det bara var en myt, men så är det inte!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har provat detta för ett tag sedan. Kan inte säga att kuken blivit mycket längre men den har ökat i omkrets ca en cm

Keep on going!!
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Dead-Inside,, jag e ingen doktor fast jag har en teori, när man drar i den i olika vinklar o så, precis under smärtgränsen så cirkulerar man blodet. Praktiskt taget så tvingar man kuken att skapa mer blodceller. Därav gör man kuken större, skulle iofs inte kunna tänka mig att det gör så hemskt mkt skillnad som det står ovan beskrivet. Tänk på att det är tekniken som gör en till en bättre älskare.. tack o hej

Ps. Skriver inget negativit för att jag själv är avundsjuk på någon eller så för jag e själv stolt med mina 18*14cm Ds.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rune

Dead-Inside,, jag e ingen doktor fast jag har en teori, när man drar i den i olika vinklar o så, precis under smärtgränsen så cirkulerar man blodet. Praktiskt taget så tvingar man kuken att skapa mer blodceller. Därav gör man kuken större, skulle iofs inte kunna tänka mig att det gör så hemskt mkt skillnad som det står ovan beskrivet. Tänk på att det är tekniken som gör en till en bättre älskare.. tack o hej

Ps. Skriver inget negativit för att jag själv är avundsjuk på någon eller så för jag e själv stolt med mina 18*14cm Ds.

Nej, någon doktor är du inte, kuken bildar inga blodceller, blodet bildas från stamcellerna i benmärgen.
Men däremot så kanske denna elaka behandling av sin kuk gör att man tvingar kroppen att bilda fler celler i själva stommen av kuken, muskelatur och annat. Precis som när man tränar överarmarna.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
egentligen fattar jag ente hur jävla (ursäkta) kukbesatta vi killar e..
allt för att imponera på tjejer om att man har en stor kuk.
egentlingen spelar storleken på kuken ingen roll alls, eftersom de går o knulla med en 14 cm lång kuk, men det kräver bara lite extra arbete.
Varför ska man ta till alla dessa redskap om att få större kuk när man bör vara nöjd med det man fått.
Visst..alla kanske ente kan få en mega stor kuk, men vad hjälper det egentligen?
Jag är stolt över min kuk och jag kan med handen på hjärtat säga att den 18 cm lång när den e styv. och det är helt okej. sålänge man kan använda en kuk rätt så e de skitsamma hur stor el tjock kuken är!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Min är 15 och jag är lika stolt över den. Tjejen klagar inte heller.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

zaza

Ny medlem
Kön
Man
Ha ha!
Det var något av det roligaste jag läst!

Everything is collapsing, dear.
All moral sense has gone.It's just history repeating itself
And babe you turn me on
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by zaza

Ha ha!
Det var något av det roligaste jag läst!
Då ska du se trådarna om storlek i avdelningarna för manlig onani och leksaker för killar :).

verkar helt klart vara ett av de populäraste ämnena, så länge det inte gäller upp till bevis ;).
 
Toppen