Får ni orgasmer i sömnen?

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har vaknat med handen mellan benen flera gånger och då är det ju bara att fortsätta:p

Wow, vad ballt det vore att vakna så!

Jag drömmer sexuella drömmar, men som det flesta, verkar det som, så vaknar jag alltid just precis när det är på väg mot klimax. Irriterande! Men en del kan lära sig att styra sina drömmar, det vore ju grymt att kunna orgasmera under sömnen!
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Visst drömmer jag om sex alltemellanåt men jag vaknar när det ska till att gå för mig och det är ju alldeles utmärkt. Njuter dessto mer när jag kan fullfölja drömmen i vaket tillstånd. Sen är det bara att drömma vidare tills nästa orgasm är på väg :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Drömmer ibland att jag har sex, men vaknar alltid innan det går för mig i drömmen. Väldigt frustrerande, man vill somna om och fortsätta drömmen där den slutade, emn det funkar oftast inte...

Har inte fått orgasm i sömnen vad jag vet, men säker kan man ju inte vara..
 

klitoris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hittade ett inlägg på grabbarnas sida, om utlösningar på natten.

Ett inlägg påminde mig om mig själv, att jag ofta drömmer att jag onanerar intensivt och skönt...men lyckas aldrig komma till orgasm.
Ibland vaknar jag med våt mus och man måste avsluta vad drömmer påbörjat,
så att säga..

Får ni orgasm i sömnen alt. drömmer ni att ni får orgasm?

:p


samma har hänt mig, och som de flesta andra sagt så är det ju bara till att avsluta det sköna när man vaknar med en våt mus :p
 

doitalone

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hittade ett inlägg på grabbarnas sida, om utlösningar på natten.

Ett inlägg påminde mig om mig själv, att jag ofta drömmer att jag onanerar intensivt och skönt...men lyckas aldrig komma till orgasm.
Ibland vaknar jag med våt mus och man måste avsluta vad drömmer påbörjat,
så att säga..

Får ni orgasm i sömnen alt. drömmer ni att ni får orgasm?

:p

jag har hört en (tjej)kompis som har fått en orgasm i sömnen men det har aldrig hänt mej
 

glaas

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag får ofta orgasm i sömnen... :oops: En gång när min flickvän och jag sov tillsammans, så berättade hon på morgonen att jag hade smekt mig själv... Oj då :p
 

cachond

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har fått orgasmer i sömnen ett flertal gånger. Drömt att jag har onanerat och sedan vaknat otroligt kåt och måste fortsätta på drömmen...
 
Toppen