Fått en sån stark orgasm någon gång? [film]

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Gillar Cytheria för det ser verkligen ut som om hon kommer sååå starkt.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Lite tråkigt att de alltid måste dra ut den när de skvätter. Inga härliga klip där de kommer runt kuken istället? vet att jag sett en sådan, och det var den enda.
 
G

Guest

Gäst
Lite tråkigt att de alltid måste dra ut den när de skvätter. Inga härliga klip där de kommer runt kuken istället? vet att jag sett en sådan, och det var den enda.

Vet men tror det är obehagligt för tjejen att vara fylld med kuken när squirtningen kommer. Du ser att hon stöter ifrån honom innan hon squirtar. Men ja, jävlar vad sexigt det är :oops:
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Stark orgasm har man fått så man nästan skriker, men att ha sprutat samtidigt har inte hänt mig, men jag skulle vilja.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Shit, måste vart en skön orgasm.
Tände nått extremt på att hon hade sköna ryckningar långt efter...
Undrar förresten vad hon tänkte under tiden som hon fick under hela orgasmen.
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Skakat, skrikit, VRÅLAT, och tom tuppat av har hänt. Multipla orgasmer gör att jag nästan svimmar efter 10:e gången. Men fontänorgasm -aldrig, och jag vet inte om jag vill ha det, det verkar bli så blött och kladdigt!!
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Skakat, skrikit, VRÅLAT, och tom tuppat av har hänt. Multipla orgasmer gör att jag nästan svimmar efter 10:e gången. Men fontänorgasm -aldrig, och jag vet inte om jag vill ha det, det verkar bli så blött och kladdigt!!
Man får väl förbereda sig och lägga upp några handdukar och komma på rätt ställe där det inte gör något...
 

Kockbåt

Ny medlem
Kön
Man
Jo vist blir det både kladdigt o blöt Åsa, men som kille har jag bara fått uppleva det en enda gång. En kvinna som tog kommandot o red mig, hon fick en som jag upplevde det en härlig fontänorgasm. Har efter det drömt om att få slicka en kvinna som sitter gränsle över mitt ansikte tills hon får en fontänorgasm där hennes varma safter rinner över mitt ansikte. Den underbara kåthet det ger kan nog få båda att glömma det obekväma blötta o kladdiga .
 

nadia

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Toppen