Födelsedagspresenten...

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vi var på semester över min födelsedag.
Vi hade ätit min födelsedagsmiddag på en av restaurangerna och var på väg tillbaka till rummet. Strax innan vi kom fram stannade hon och gav mig rumsnyckeln. Hon sa att hon lämnat en present på rummet och att hon älskade mig. Hon kysste mig och gick iväg på andra hållet. Jag gick bort och in i rummet och förväntade mig ett paket på byrån eller nåt.
Det satt en kille på sängen. En svart naken kille! Jag fick nästan panik och var på väg att springa ut igen, men han lugnade mig och sa att allt var ok. Jag fick av någon anledning förtroende för honom och fattade mig oväntat snabbt.

Det var en stor kille, en bit längre än jag och jag är 190cm. Mycket vältränad och muskulös och sist men inte minst extremt välutrustad. Mycket lång kuk som såg proportionerligt smal ut, men ändå var rejält grov. Stort grovt ollon och förhuden kvar, bingo!

Han var stor och stark och hade bra kondis, även om det nästan blev för bra på slutet så var det den bästa påsättning jag dittills fått. Först lekte jag med hans kuk en stund, slickade och sög. Det var en speciell känsla att inte ens vara i närheten av att få in hela i munnen. Sen kunde jag inte hålla mig längre, jag ville känna den i mig.
Han började mjukt och försiktigt, han hade riktigt bra känsla. Sedan blev det åka av, han kunde köra på som en maskin och det kändes som han kom djupare och djupare hela tiden. Någonstans där mitt i kom jag och bara sprutade rakt ut. Han körde på en stund till, tills jag började känna att det räckte. Vi avslutade med mig på knä framför honom, jag runkade och sög tills han kom i min mun.

Tack för presenten!
 
Toppen