Följdfråga på tråde under...

Dedu

Ny medlem
Kön
Man
Om ni inte kan smaka på er egen sperma, kan ni då hånglaloss med eran partner direkt efter att denne har sugit av er?

Min flickvän kan inte tänka sig att hångla med mig om jag har slickat henne, äckligt som fasen tycker hon.
Det kan har varit på grund av grupprtycket som hon sa så för majoriteten av tjejerna vid bordet gillade inte tanken...
Men hon skulle lätt kunna hångla med mig efter att ha sugit mig eftersom det är "mitt problem", själv tycker jag bara att det är fördjävligt upphetsande!

Vad tycker ni?
 

men hejsan

Ny medlem
Kön
Man
jag har smakat på min sperma engång och ja kan hångla med en tjej om hon nyss har sugit av mig.. inga problem..tänker inte på de typ.. men ja har inte mött någon tjej som har problem med de?
 

SOLO

Medlem
Bra fråga! Att kyssas efter en avsugning är ok, bara hon inte har en massa kvar i munnen [|)] Upphetsande vore det dock inte. Tycker det kan vara lite upphetsande att kyssa damen direkt efter en rejäl avslickning :p

Master Bate!
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Det har ju hänt att man hånglat loss efter en avsugning. Tänker man på det är det lite avtändande men det vill man ju inte visa... Det känns som om man skulle på nåt sätt påtala för tjejen att det är äckligt och det vill man ju inte för då lär man inte få någon mer avsugning :-(
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
I och med att jag kan smaka på min egen så hade jag naturligtvis inte haft några som helst problem att hångla efter en avsugning.

Masturbation for Salvation
 
Toppen