fönster strippan

linda_

Ny medlem
Kön
Man
jo det va nog en söndags morgon ungefär kl 12 när ja vaknade bakfull som ja var...hann knapt resa mig innan mobilen sa pling pling hej det e kent sa han när ja svarade det va en kille som ja get ut numret till dan innan å han skulle tydligen ringa kl 12 å väcka mig...men nu till det pinsamma ja har en väldigt bred fönster karm med fönstret ut mot en väg med mycket afärer å där satt ja å pratade med kent...fönstret va öppet ungeför 10cm å ja hörde nårra killar busvisla utanför fan helvete tänkte ja ja satt ju toples å alla kunde se mig PINSAMT
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det är rätt, i sitt eget hem ska man vara naken. Det sparar tvätt också :).

Har en bra fönsterhistoria, inte pinsam för mig, och hon verkade inte ta det hårt heller. Men ett roligt minne helt klart.

Satt vid mitt skrivbord och sörplade te en morgon, i adamsdräkt som vanligt när jag i förbifarten tittade ut genom fönstret. En riktigt söt blondin drog just upp sina persienner mitt emot och visade sina söta tuttar. Hon fick precis upp dem, såg mig, frös till, och försvann sedan ganska så fort.
Det kändes som ett bra läge att iaf ta på mig byxorna. När jag även tog på mig en t-shirt för säkerhets skull så fick jag den där välbekanta känslan av vara iakttagen. Och jo då, nu stod hon i fönstret igen, men med t-shirt även hon, och hon höjde sin temugg och hälsade.

Lite synd att hon skulle vara upptagen bara...
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Bor ni i någon storstad?
Det värkar så pga alla fönster som finns mitt emot varandra.

Det är både tur och otur att man inte bor i storstaden. Man slipper bullret och att bli påkommen av grannar.
Men det lite roliga är ju också att bli påkommen av en granne som tar det bra:cool:
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Bor ni i någon storstad?
Sjunde största i Sverige påstår de att Örebro ska vara. Man jag har sett en älg utanför fönstret, och har en granne som blev slickad under fotsulan av en igelkott när han lämnat dörren öppen.

Tror man kan kalla det ytterområde, men knappt 40min att gå till centrum om man vill, eller 20 med buss.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har 12x6=72 fönster mittemot mig, men inte fasen har jag sett någon strippa på snart tre år. Däremot skulle det inte förvåna mig om någon har bjudits på en eller annan glimt av min nakna lekamen då och då.
 
Toppen