För killar&tjejer: I vilken ställning?

G

Guest

Gäst
sittandes i kalsonger och tröja vid datorn, eller på huk i duschen, eller naken på rygg i sängen.
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Instämmer med föregående talar. Hinner med både med och utan kläder och några olika ställningar om dagen för övrigt.
 

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
Runkar ofta sittande vid datorn t.ex.
när jag skall komma brukar jag alltid stå
på knä lutad över en fotölj eller säng.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Där jag känner för det - sittande, liggande, stående. Naken om jag kommer åt.
 

Olov

Ny medlem
Kön
Man
Runkar gärna sittande eller stående!
På huk i duschen och smekandes rumphålet samtidigt som man runkar....
 
G

Guest

Gäst
Nice Olov, den gillar jag med. Badkaret måste dock skrubbas lite oftare har jag märkt.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag ligger oftast på rygg, ibland på mage...

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

avve

Medlem
Kön
Man
allt fungerar, men mysigast : efter att blivit riktigt kåt framför datoren, lugnt och länge med alla mina fantasier i sängen.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Morgonrock är det enda rätta! :D

Var? Tja, där det finns nåt att titta på, dvs oftast framför datorn. Vilket i och för sig känns ganska trist.
Dagar då fantasin eggats av utsikten av nån vacker flicka så kan det bli lite varstans.
Favorit är i duschen, medans man stimulerar skrotum medelst duschstrålen. :p:oops:

Ställning? Tja, det är väl efter humör, och beroende på hur kåt man är. Är det inte sådär jäkla mkt sprutt i ballen så är det ju jobbigt att stå och hålla på, så då sitter man. Eller om man känner för att hålla på ett tag, vilket man oftast vill.
 
Toppen