För lite sex

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag känner mig så frustrerad. Min flickvän vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Nu har vi sex max en gång varannan vecka. Jag vill flera gånger per vecka. Ofta har hon huvudvärk eller ont i magen. Nu tröttnar jag jag snart! :(
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag känner mig så frustrerad. Min flickvän vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Nu har vi sex max en gång varannan vecka. Jag vill flera gånger per vecka. Ofta har hon huvudvärk eller ont i magen. Nu tröttnar jag jag snart! :(


Vet du exempelvis vad som gör din tjej upphetsad? Finns det någon anledning till att hon har huvudvärk och ont i magen så ofta?

Jag tror dessutom att din tjej känner av din frustration och det i sig kan få henne att få ont i magen.

Jag tycker precis som captendirty - prata med din tjej! Om det känns svårt kan det vara bra att blanda in ett proffs, där ni båda blir som "patienter". Det är ju ett problem för er båda säkert...


Lycka till!
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag tor jag vet vad som gör henne upphetsad. Ett problem är dock att hon ofta gör något som är avtändade innan jag ens hinner försöka och då tappar jag lusten. Exempel på avtändande saker hon gör är tex att säga "jag är alldeles slut" eller att hon har ont. Jag tvivlar inte på att hon har ont och det kanske inte alltid betyder att hon inte vill men jag har svårt för att tända till och ha sex med någon som har ont.

Summa sumarum så tror jag ni har rätt i att kommunikation är viktigt i ett förhållande. Jag ska följa ert råd och tala med henne.

Tack
 
G

Guest

Gäst
Jag känner mig så frustrerad. Min flickvän vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Nu har vi sex max en gång varannan vecka. Jag vill flera gånger per vecka. Ofta har hon huvudvärk eller ont i magen. Nu tröttnar jag jag snart! :(

Det e därför singelivet e underbart... man slipper sånt där...

Men ja, du får väl prata med henne eller dra. Pumpa eller dumpa. :)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Man kan faktiskt ha perioder då lust inte är så viktigt.
Hur länge har det pågått?
Jag har också haft perioder då jag inte varit så kåt som annars .
(...jo det är sant)
Kan bero på jobb, studier, relationer med folk......osv..

:love:
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Man kan faktiskt ha perioder då lust inte är så viktigt.
Hur länge har det pågått?
Jag har också haft perioder då jag inte varit så kåt som annars .
(...jo det är sant)
Kan bero på jobb, studier, relationer med folk......osv..

:love:

Å sen finns det ju perioder när man är "överkåt"...

Tror att det e grymt viktigt att man förstår att det går i perioder...och att man pratar med varandra.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Å sen finns det ju perioder när man är "överkåt"...

Tror att det e grymt viktigt att man förstår att det går i perioder...och att man pratar med varandra.[/quote]

Kunde inte sagt det bättre...... nickar o håller med....! ;)
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Man kan faktiskt ha perioder då lust inte är så viktigt.
Hur länge har det pågått?
Jag har också haft perioder då jag inte varit så kåt som annars .
(...jo det är sant)
Kan bero på jobb, studier, relationer med folk......osv..

:love:

Det har väl pågått ca 1 år
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Man kan faktiskt ha perioder då lust inte är så viktigt.
Hur länge har det pågått?
Jag har också haft perioder då jag inte varit så kåt som annars .
(...jo det är sant)
Kan bero på jobb, studier, relationer med folk......osv..

:love:

Det har väl pågått ca 1 år

Har du pratat med henne hur hon har det på jobbet? Ganska vanligt att folk tar med sig problemen från jobbet hem. Det kan sänka det bästa förhållandet.
Jag håller med captendirty, prata med henne, och gör det absolut inte efter att hon avböjt sex!! Ta upp det då ni är ensamma och har tid att prata om det.

Ett annat tips: Lär er att ge varandra massage!! Det finns inget bättre för att lära känna varandras kroppar. Ni kommer garanterat komma närmare varandra, till en början kommer det troligtvis att leda till sex men efter lite träning kommer det bli som ett långt härligt förspel, fast avslappnande och utan krav på sex.

Lycka till!
 

calsone

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner mig så frustrerad. Min flickvän vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Nu har vi sex max en gång varannan vecka. Jag vill flera gånger per vecka. Ofta har hon huvudvärk eller ont i magen. Nu tröttnar jag jag snart! :(

Här är en som sitter i samma båt.... Vi har varit gifta i över 10 år och den senaste åren har det i bästa fall blivit sex en gång i veckan.,,,, och jag vill det oftare.... Vi har pratat om det och hon tycker att det är bra som det är och hon tycker att jag får väl aceptera det. :unsure:
 

snooken84

Ny medlem
Kön
Man
haha... vi är nog rätt mångasom inte får oss tillräckligt med sex. av alla mina polare som varit i längre förhållanden har det alltid slutat på samma sätt...en nöjd tjejoch en sexfrustrerad kille... så om nån nångång skulle hitta en tjej som inte tröttnade efter en tid så håll för fasen kvar i henne!
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
det e väl det som e så bra med onani..det kan man ta till när partnern e lite off...vill hon inte så onanerar jag och det får hon ta då..
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ja men de svänger väl hit och dit med sexlusten?
De är väl inget allvarligt egentligen förrän då det gått så långt att inte ens en kram eller puss växlas emellan. Då är det nog dax att lösa problemet, men det ligger ju säkert något annat bakom än just sexet?

:love:
 
Toppen