För tajt?

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Har ni killar några tips till en kille som går för snabbt på grund av att det helt enkelt är för skönt? Jag är nämligen enligt de killar jag har haft sex med väldigt tajt, något som är väldigt uppskattat men som ger min nuvarande kille vissa problem. Han klarar nämligen inte att ha sex länge alls innan han går. Han har aldrig haft det problemet med tidigare tjejer påstår han och skyller det på att jag är för tajt och skön.

Jag tycker självklart att detta är väldigt tråkigt eftersom jag gillar att ha sex mycket och länge och det känns som han alltid lyckas med att gå precis när det är som skönast. Mycket irriterande ;)

Så har ni några tips? :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag kikade på sexinspectors. Killen i förra avsnittet hade lite samma problem, han fick tipset att träna sina bäckenmuskler. Att "knipa" av, som man gör när man ska stoppa kisset, och sen repetera det 300 ggr. Sen när man tränat ett tag så kunde man lägga en handduk över när man hade stånd, och skulle då få den att vippa med hjälp av musklerna. Det gav resultat på tv... det kanske funkar för din kille med?
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ett annat nyttigt tips är att din kille håller upp INNAN kittlet kommer. Hade själv samma bekymmer i yngre ålder, men har lärt mig:)

Keep that foreskin moving
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Han kan testa Start-Stopp-tekniken som kortfattat innebär att man slutar när det känns som att man ska komma, sedan väntar ett tag och startar på nytt när det känns som att man är redo. (Kanske var det här som Onanisten menade)

Jag hade samma problem när jag började ha sex, men övning ger färdighet :)

Förstår att det kan vara frustrerande för dig, och du får nog leva med att han kan behöva ta pauser ganska ofta till att börja med, men om ni arbetar på det så kommer det att ordna sig. Lycka till :) (och han kan väl vara en gentleman och tillfredsställa dig på annat vis?)
 

johanw

Medlem
Kön
Man
Får hålla med föregående talare, start stopp tekniken är bra, ett smart stopp kan ge ytterligare nån minut osv.
 

Leo Kall

Medlem
Kön
Man
Jag tycker du ska lämna problemet till honom. Kan vara jobbigt om du som tjej ska bli irriterad för att han inte kan hålla ut länge nog och att du ska berätta för honom hur han ska göra. Låt honom förstå att du gillar att bli smekt och slickad istället. Och för allt i världen börja inte jämföra varandra med tidigare sexpartners.
 

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

Har ni killar några tips till en kille som går för snabbt på grund av att det helt enkelt är för skönt? Jag är nämligen enligt de killar jag har haft sex med väldigt tajt, något som är väldigt uppskattat men som ger min nuvarande kille vissa problem. Han klarar nämligen inte att ha sex länge alls innan han går. Han har aldrig haft det problemet med tidigare tjejer påstår han och skyller det på att jag är för tajt och skön.

Jag tycker självklart att detta är väldigt tråkigt eftersom jag gillar att ha sex mycket och länge och det känns som han alltid lyckas med att gå precis när det är som skönast. Mycket irriterande ;)

Så har ni några tips? :)

Om inte tidigare tips funkar så...DUBBLA KONDOMER!!!!! Det brukar lösa de flesta såna problem. Eller åtminstone EN. Visst! Det är tråkigt med kondomer men det kan kanske vara en lösning.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Jag håller med Deadzed, kondomer funkar också bra verkar det som!
Dessutom behöver man ju inte ha dem jämt, bara när man är sådär sugen på ett extra långt sex.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Tack för alla svar! Kondom finns inte på kartan, speciellt inte dubbla, eftersom han "vägrar" att använda det. Start-Stopp-tekniken är väl vad han kör med idag de gånger han inte låter det gå och visst är det ett bra sätt att dra ut på det hela, men då måste han ju också sluta knulla mig. Inte för att jag inte gillar att bli smekt och slickad - men i dessa lägen vill jag hellre bara bli knullad brutalt. Resten kan vi ta innan och efter eftersom det inte alls går att jämföra med att känna en stor hård kuk pumpa in och ut i en.

Kanske är det jag som måste sluta vara så kräsen... ;)
 
G

Guest

Gäst
Hej Toppentjej!

Ett förslag är att du runkar honom först till en ergasm. Sedan väntar typ 20 min så han hinner "ladda om" då kan han smeka dig m.m.
Sedan suger du upp hans stånd igen, gärna samtidigt som du har ett finger med glidmedel på i hans anus, då LOVAR jag att han kommer få ett stenhårt stånd igen, å denna 2:a gång kan han knulla dig hårt å brutalt med kuken längre utan att komma lika fort.
Lycka till med testet!

Jag onanerar varje dag :)
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

Tack för alla svar! Kondom finns inte på kartan, speciellt inte dubbla, eftersom han "vägrar" att använda det. Start-Stopp-tekniken är väl vad han kör med idag de gånger han inte låter det gå och visst är det ett bra sätt att dra ut på det hela, men då måste han ju också sluta knulla mig. Inte för att jag inte gillar att bli smekt och slickad - men i dessa lägen vill jag hellre bara bli knullad brutalt. Resten kan vi ta innan och efter eftersom det inte alls går att jämföra med att känna en stor hård kuk pumpa in och ut i en.

Kanske är det jag som måste sluta vara så kräsen... ;)

Du får bara leva med att ta pauser tills han blivit bättre. Start-stopp är inte bara ett sätt att dra ut på det aktuella samlaget, utan främst en metod för att öka hans uthållighet. Jag hade seriösa problem att hålla mig i början, men efter en tids träning kunde jag plocka bort pauserna helt ur ekvationen.

Förresten, om man får fråga, varför vägrar han använda kondom? Tycker det låter rätt löjligt
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

Tack för alla svar! Kondom finns inte på kartan, speciellt inte dubbla, eftersom han "vägrar" att använda det.
<snip>
Är det bara jag som ser "vägra" som skäl nog att dump han direkt? Har han inte mer vett, respekt eller omtanke i skallen än så, varför ödsla tid?
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Han tycker inte att det är lika skönt med kondom säger han och vill därför helst inte ha det. Visst skulle han säkert kunna ha det om jag verkligen ville, men jag tycker inte heller att det är lika skönt med kondom så jag har inte direkt lagt någon energi på att övertala honom. :)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker nog som ChippenMale, låt hom spruta en gång och sedan ta hand om dig tills han hårdnar igen. Det blir dubbelt så trevligt, och andra gången borde han orka lite mer, åtminstone funkar jag på det sättet.

/shack
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Att låta honom spruta en gång innan funkar inte heller allt för bra även om det nog är det som funkat bäst hittills. Trots det går han nämligen snabbt även andra gången (om än inte lika snabbt) och enda gången han kan hålla på i princip hur länge som helst är om han är full och har fått gå en gång precis innan. Det är ju däremot ingen metod man direkt kan använda varje dag ;)

Har vi inte haft sex på ett tag av någon anledning så är jag betydligt tajtare, något jag känner av själv också eftersom det kan göra rätt ont precis när han tränger in i mig då, och då kan han inte hålla sig alls. Vid dessa tillfällen har det hänt mer än en gång att han går bara av att trycka in kuken i mig. Vid dessa tillfällen har jag funderat på om det skulle göra någon skillnad om jag använde en dildo på mig innan vi har sex, liksom för att tänja ut lite eller så, men jag vet inte om det verkligen är så att problemet "beror på mig" eller om det bara är något han skyller på.
 

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

jag vet inte om det verkligen är så att problemet "beror på mig" eller om det bara är något han skyller på.

Ditt fel blir det ju aldrig riktigt, men att du är tajt försämrar säkert hans möjligheter att hålla ut.
En gissning är att han endera haft samma problem tidigare (kanske inte i samma utsträckning) eller att han är mer attraherad av dig än han varit av sina tidigare sexpartners.

Jag tycker personligen inte att det är nån större skillnad med kondom, men det varierar säkert från person till person (och kanske lite placebo också).

Näe, jag håller fortfarande på start-stopp, under förutsättning att han själv vill jobba på det :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Toppentjej

Att låta honom spruta en gång innan funkar inte heller allt för bra även om det nog är det som funkat bäst hittills. Trots det går han nämligen snabbt även andra gången (om än inte lika snabbt) och enda gången han kan hålla på i princip hur länge som helst är om han är full och har fått gå en gång precis innan. Det är ju däremot ingen metod man direkt kan använda varje dag ;)

Har vi inte haft sex på ett tag av någon anledning så är jag betydligt tajtare, något jag känner av själv också eftersom det kan göra rätt ont precis när han tränger in i mig då, och då kan han inte hålla sig alls. Vid dessa tillfällen har det hänt mer än en gång att han går bara av att trycka in kuken i mig. Vid dessa tillfällen har jag funderat på om det skulle göra någon skillnad om jag använde en dildo på mig innan vi har sex, liksom för att tänja ut lite eller så, men jag vet inte om det verkligen är så att problemet "beror på mig" eller om det bara är något han skyller på.

Vad sägs om rikliga mängder med olja eller gildmedel så att du får bort en massa friktion? Kan det vara något? (Olivolja är jättebra och jag associerar det med sex sedan många år ;))
 

TjRox

Ny medlem
Kön
Man
Tjena Toppen tjej!

Jag har haft ungefär samma problem, min flickvän är ganska liten och grmt tight. Men övning ger färdighet och har vi bara sex ganska ofta och jag ser till att runka någorlunda regelbundet så är det inga prblem. Men går det någon vecka eller så då är hon satans trång, nästan så det gör ont för oss båda två. Vid dessa tillfällen så fungerar, stopp o kör varianten eller tömma innan varianten bra, eller också varianten då vi under förspelet leker och mjukar upp lite med en massagestav, kåtar upp enormt och hon känns inte heller lika trång.

Lycka till, ni hittar säkert en lösning som passar just er.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Toppentjej

Han tycker inte att det är lika skönt med kondom säger han och vill därför helst inte ha det. Visst skulle han säkert kunna ha det om jag verkligen ville, men jag tycker inte heller att det är lika skönt med kondom så jag har inte direkt lagt någon energi på att övertala honom. :)
Vänta här två sekunder:
1. Han säger han kommer för fort för att det är för skönt.
2. Han säger det inte är lika skönt med kondom.

Bingo! Varför ens försöka leta efter en lösning någon annanstans. Vill han inte ens prova med kondom, så är det ju helt uppenbart att din njutning inte ens är sekundär för honom.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Alla killar kan träna upp sin motståndskraft. "Sex Inspectors" är ofta ute och cyklar, men spänn-övningen funkar faktiskt. Man lär sig att kontrollera ulösningen. TIll slut kan man hålla sig hur länge som helst. Jag har testat så jag vet. Däremot är det inte alltid uppskattat att hålla det inne alltför länge heller. Det är jobbigt att komma så mycket för tjejerna, har jag fått höra.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen