För vem solar ni brösten?

micke_

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en fråga:
Många tjejer är inte blyga att ta av sig BH:n när de solar. För vem gör ni det? För er egen skull, för er partners skull, eller är det rent av för att visa upp sig?
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Det är skönt att visa brösten, man får snyggare solbränna och heta blickar...alltså en kombination. Fast i min aktninsvärda ålder tycker jag det passar sig bäst att inte sola topless.
 

micke_

Ny medlem
Kön
Man
Det är skönt att visa brösten, man får snyggare solbränna och heta blickar...alltså en kombination. Fast i min aktninsvärda ålder tycker jag det passar sig bäst att inte sola topless.

Så gammal är du inte...
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Det är skönt att visa brösten, man får snyggare solbränna och heta blickar...alltså en kombination. Fast i min aktninsvärda ålder tycker jag det passar sig bäst att inte sola topless.

Och vad skulle jag vara då, färdig för pension :D
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Det är skönt att visa brösten, man får snyggare solbränna och heta blickar...alltså en kombination. Fast i min aktninsvärda ålder tycker jag det passar sig bäst att inte sola topless.


Nja men när man är så stilig som du..är det snarare ett brott att inte sola toppless!:)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Det är skönast att sola/bada naken, gör det allra helst. Men ibland kan bikinibyxor vara skönt om det är mkt folk. Måste få säga att det inte finns nån lag som hindrar nån från att bada naken. Men lite vett & etikett måste man visa såklart..
 
Toppen