Förbjuden frukt

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Oavsett sexuell läggning eller sexuella preferenser så dristar jag mig till att säga att i princip alla har sexuella ramar inom vilka vissa beteende för oss är ”normalt”. (Vad som är normalt är förstås väldigt individuellt.) I utkanten av dessa ramar finns en ”gråzon”. I den zonen kan det vara väldigt spännande att röra sig – man plockar förbjuden frukt helt enkelt.

När befann ni er senast i er ”gråzon” och vad var det ni gjorde då?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
I vintras, firmafest.. Petting med en tjej.. hennes fitta smakade härligt och jag har varit sugen på henne, men hållit mig i skinnet.... Själv då, DannyBoy?
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
I vintras, firmafest.. Petting med en tjej.. hennes fitta smakade härligt och jag har varit sugen på henne, men hållit mig i skinnet.... Själv då, DannyBoy?

Allt emellanåt träder man väl in i "gränslandet". Exv. sex med dåvarande flickvän inför hennes kompis, eller vid ett tillfälle (under annorlunda omständigheter) då en för mig helt okänd kvinna smekte och knådade upp ett rejält stånd på mig.

Det mest aktuella är väl en del av de kontakter jag nyligen haft här på onanera.se. Särskilt en där jag blivit riktigt upphetsad! (Eftersom jag lever i ett förhållande är detta för mig i gråzonen... - förbjudet men lockande) [}:)]

Jag återkommer förhoppningsvis längre fram med nya gränsöverskridningar när de inträffar...
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Sög av min man i kön till färjan Hbg-Helsingör med en buss bredvid som var lite högre än vår bil...full insyn...
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Skulle ha gillat att sitta i den bussen, eller för den delen i bilen :p

/JOhan
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Nu ikväll hade jag trekant med en polare och hans sambo (som för den delen ser helt fantastisk ut). Ljuvligt, vi var ute med min båt för att fiska! Blev dock ingen fisk men ändå kändes fiskdoften;)
 

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
Nu ikväll hade jag trekant med en polare och hans sambo (som för den delen ser helt fantastisk ut). Ljuvligt, vi var ute med min båt för att fiska! Blev dock ingen fisk men ändå kändes fiskdoften;)

fiska i Lårviken är alltid bra !!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tja, det skulle isf vara en händelse för flera år sedan. Kysste och smekte en äldre kvinna på brösten på en fest. Hon var kanske 15 år äldre än mig och var sambo till han som höll i festen.
Vi flirtade och gav varandra lite förstulna blickar på varandra under kvällen och när vi skulle åka hem på natten så smet jag upp på andra våningen, toalettbesök som ursäkt, och "råkade" springa på henne. Hon skulle krypa till sängs så jag hjälpte henne av med linnet och byxorna...! ;):p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
...gav min kompis en mer intensivare kram än vanligt.....medan jag kysste henne lätt på hals.... :oops:
 
G

Guest

Gäst
Oavsett sexuell läggning eller sexuella preferenser så dristar jag mig till att säga att i princip alla har sexuella ramar inom vilka vissa beteende för oss är ”normalt”. (Vad som är normalt är förstås väldigt individuellt.) I utkanten av dessa ramar finns en ”gråzon”. I den zonen kan det vara väldigt spännande att röra sig – man plockar förbjuden frukt helt enkelt.

När befann ni er senast i er ”gråzon” och vad var det ni gjorde då?

Det händer väl. Det e väl oftast det där som FridaA skriver att man liksom gör lite för mycket. Man maxar liksom med komplimanger om utssendet. En extra lång kram. Kindpussar. Utbyter blickar. It's the social game
 
Toppen