Förbjuden massage

Fittanstickerfram

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag tänker på dig så blir jag aldeles rosig om kinderna och får nått drömmande i blicken… Det räcker med en hastig kram eller ett av dina ljuvligt bländande leenden för att jag ska känna mig helt knäsvag. Jag vill vara dig nära hela tiden… Ju närmare du är desto närmare vill jag komma, jag vill bara ha mer och mer av dig. Det är bara att erkänna jag har gått och blivit kär i dig… En kärlek som till och med på tvåtusentalet är helt omöjlig. Varför känns allt så underbart, men på samma gång så värdelöst? Varför kan man inte välja vem man ska bli kär i? Finns bara kärleksdrycker i sagornas land, i sånt fall hur hittar man vägen dit amor säkert skjuter sina pilar?

Du kom hem till mig, vi lagade mat tillsammans. En välavvägd och enastående sallad med alla typer av färglada välsmakade grönsaker, en drypande het köttbit och en massa delikata klyftpotatisar. Till maten drack vi rödvin och tände så många levande ljus att hela rummet var som en levande eld.

Middagen var underbar, vi skrattad, pratade och det kändes som vi kunde dela allt, vår vänskap var oändlig. Dina ögon lyste i kapp med ljusen och jag fann dig vackrare än någonsin. Ditt långa bruna hår böljade sig ner över din rygg. Din mun var som en förförisk frukt. Jag kände bara att jag ville kyssa dig. Du var helt underbar, tänk att få röra dig. Jag rös av tanken.

Vi kände oss mätta och drog oss tillbaka till mitt rum. Du frågade om jag inte kunde visa dig mina färdigheter i massage. Jag log och svarade att det gjorde jag mer än gärna. Jag ville så gärna röra dig, känna din nakna hud under mina fingrar men det fick inte bli uppenbart, du skulle inte få veta att jag inte såg dig som nåt annat än min goa kompis. Jag ville inte förstöra vår vänskap för alltid.

Du drog av dig tröjan och la dig ner på min säng, jag började sakta smeka in dig med en väldoftande olja. Det märktes att du tyckte det var skönt. När jag masserat ryggen ordentligt frågade jag om du ville ha lite på benen också. Du tog av dig byxorna. Jag började med fötterna och fortsatte långsamt uppåt. Du verkade vara helt avslappnad och låg bara och njöt av den beröring jag gav dig. Jag frågade om du hade ont någonstans. Till min förvåning svarade du ja, jag en grym träningsvärk i rumpan. Hur kunde du ha fått den så plötsligt tänkte jag. Jag fortsatte med en försiktig men noggrann behandlig av din fina rumpa. Den var lika fast och mysig att ta på som jag hade trott. Jag passade på att växla mellan dina lår och rumpan. Helt plötslig när jag masserade lite extra på insidan av låren, sa du: Oh det där var ju jätte skönt, kan du inte trycka lite mera. Jag gjorde så intensivt jag kunde utan att tänka på det så råkade jag glida in mellan insidorna på dina lår. Du suckade djupt. Oj vad pinsamt det kändes. Jag fortsatte upp på rumpan till ett neutralare område. Du sa: det andra var bättre. Jag tänkte bara; vad gör jag nu? Vad vill du? Jag gled ner längs dina skinkor med båda händerna, du försökte kväva en djup andning till. Jag försökte att verka oberörd. Helst av allt hade jag viljat slicka dig nu, bara dra bort dina sexiga stringtrosor och slicka, slicka dig så våt att du glömde allt vad killar hette. Men det kunde jag ju inte göra… det var förbjudet. Jag fortsatte massera, försökte tänkta på fotboll. Mina händer snuddade dina trosor, du suckade djupt. Jag masserade lite aldeles vid kanten på trosorna, råkade glida innanför lite då och då med mina fingrar, du verkade inte alls tycka det var obehagligt, snarare tvärt om… Jag fortsatte, gled in lite mer för varje gång. Sen kom jag på vad jag höll på med… Det jag hade lovat mig själv att inte göra… att försöka förföra dig. Skit, tänkte jag och la upp händerna på din rygg.

Men du gumman, ville inte du se min nya dildo, sa jag och for upp ur sängen och hämtade den. När du vände på dig såg jag glansen i dina ögon. Den gick inte att ta miste på… Jag svalde… Vad skulle jag göra? Jag satte mig brevid dig. Kändes konstigt att sitta där helt påklädd och du med bara trosor på dig. Jag försökte ändå att lossas som ingenting.

Demonstrerade dildon som om det skulle varit en eltandborste. När jag var klar så sa du: Kan jag inte få pröva om den är så bra som du säger? Jo visst sa jag och log, den ska ju ha tvåminutersgaranti. Vill du att jag går ut en sväng, frågade jag.

- Nej det är okej, du kan stanna svarade du.

Du stoppade in den lite grann och en lång djup suck hördes. Du lutade huvudet bakåt och den fortsatte att glida in. Du fråga; hur var det nu man ökade hastigheten? Jag hjälpte dig att öka. Det syntes att du gillade det, du log och frågade om jag inte ville ligga brevid dig. Jag la mig där och började pilla i ditt hår. Åhh vad gott du luktar sa viskade jag i ditt öra. Du suckade djupt. Jag kom lite närmare, som om jag skulle säga nåt mer. Men kom inte på vad jag skulle säga så det blev bara en varm andedräkt mot din hals. Du suckade mera. Nu var det för sent. Jag kunde inte sluta andas mot din hals. Jag blåste gång på gång, du började andas snabbare och snabbare ju mer jag blåste. Jag gick upp över ditt öra och fortsatte. Varmluft. En liten puss bakom örat, du stönade till. Jag började pussa dig över halsen. Du andades tungt och jag såg hur dildon gled snabbare och snabbare in i dig. Jag strök fjäderlätt med handen ner längs din kropp. Det såg ut som den var elektisk, du började andas häftigt när jag kom till dina bröst. Jag böjde mig fram och började kyssa dom med min mun och min tunga. Du andades så tungt och snabbt så jag bara fortsatte och fortsatte ännu intensivare. Jag började pussa ner på din mage, dina ben skakade och du andedes nåt otroligt häftigt. Jag fortsatte nedåt, pussade dig i ljumskvecket. Du kved. Jag böjde mig ännu mera framåt och började slicka på din klitoris medan jag smekte insidan på dina lår. Jag slickade och sög. Du skakade som om du fick kramp i benen. Alla muskler var spända Så slutade du nästan andas och så kom du. Jag kunde se hur du kramade dildon, gång på gång på gång…

Du log och sa till mig. Den var bra din nya massage stav, men jag måste säga att du var bättre. Kom, sa du. Jag la mig på sidan om dig och du kysste mig. En varm härlig kyss full av känslor, en sån man får när man precis har älskat. Så somnade du…

Hur ska vi någonsin kunna vara som vanligt mot varandra efter det här?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Den var inte bara spännande:oops:

Oerhört upphetsande - ligger närmare sanningen:p

Kram från Snäckan
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Jag tyckte om den mycket, som dina andra novell. Du skriver väldigt bra :oops: Du ska använda lite mera hårdare ord. Det finns ingen mening att spara på dessa i en sexnovell ;)
 

mysman

Medlem
Kön
Man
ja jag håller med om att det inte framgår så jättebra att det var skrivet ur en killes perspekt.
däremot så håller jag inte med om att du bör använda hårdare ord. styrkan i ditt skrivande är att kunna skriva sensuellt utan att använda dem mer än nödvändigt.
 
Toppen