Förhud svullen efter runk

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
Tja!

Tänkte bara fråga om någon vet hur man kan undvika att förhuden svullnar dagen efter ett långvarigt runk? Vid korta runk uppstår inte problemet, och jag använder glidmedel. Vad göra?
 

on

Medlem
Kön
Man
:D

Hehe! Antar att man kan göra på samma sätt som med andra svullnader på kroppen, IS. [|)]
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
:D

Hehe! Antar att man kan göra på samma sätt som med andra svullnader på kroppen, IS. [|)]

antingen det, eller så får det helt enkelt bli kortare sessioner. :D men var går gränsen egentligen för hur länge man ska runka för att komma så mycket och kraftigt som möjligt?
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
ok, har testat ispåsen i typ en timme och svullnaden gick ner aningen tror jag. ska testa dubbla påsar så att jag täcker in hela kuken.
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
ispåsarna funkade väl sådär, svullnaden är fortfarande inte borta... väntar nog hellre på att svullnaden går ner av sig självt

Off topic: jag och ScreamBrazil är samma person, men jag använder bara det här kontot nu, bara så ni vet
 

Ensamvarg85

Ny medlem
Kön
Man
Nyfiken fråga bara...hur länge och hur hårt runkade du egentligen?! ;)

Typ 1-1,5 timme non-stop :oops:, fast det varierade hur hårt jag runkade.
Jag hade kunnat komma mycket tidigare, men jag tänkte att det var bäst att dra ut på det så länge som möjligt för att få kraftigare utlösning ;)
 
Toppen