förhud ver ollonet hmm

lalalala

Ny medlem
Kön
Man
Så grabbar när ni runkar :) får ni förhudet över ollonet.. alltså inte trång förhud lr..
om man är oskuld kan man ha trängre förhud än om man inte är oskuld.. jag får över förhuden över ollonet lätt när jag inte har stånd men när jag har stånd funkar det inte riktigt.. :p tack på förhand
 

OGGY

Ny medlem
Kön
Man
lalalala har samma problem som dig vet inte heller vad det ä, kan ingen hjälpa oss??
 
G

Guest

Gäst
Är väl inte expert direkt men jag skulle nog kunna få över det när jag runkar... sluter iaf tätt när den e slak satt säga, sen när man runkar går de "automatiskt" inte över hela ollonet, å andra sidan ska ju föhuden va av inne i fittan så varför inte när man runkar me ? :D

Göraren och likasinnade - I tiden
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
Jag är expert hehe :D.. hade också så för ett par år sen..
Först va det inget problem för mig dom första tjejerna jag hade sex med. Det händer för ca 3år sen då blev det helt plötsligt för trångt.. Ja gick till u-mottagningen o fick en salva. Den hjälpte så länge man körde med den, men när man sluta blev d likadant igen.. Så jag gick till doktorn. Han cutta off en liten bit av förhuden.. Inge farligt. Nu funkar den galant ;)
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Att vara omskuren, eller kanske samma med folk som inte får över förhuden så ska det va en ganska stor procentuell skillnad på sex. Alltså att det ska vara skönare då. :p
 

KåtSkåning

Ny medlem
Kön
Man
Jag har också problem med förhuden, funderar på att söka upp en läkare. Men om man blir omskuren, hur snabbt går det? Kan man vara iväg inom en timme eller så? Måste man använda någon salva eller något i någon vecka efter det osv?
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Jag får lätt över huden när den är slak men jag har faktiskt inte testat direct o få över vid stånd, täner aldrig på de när jag runkar. Gillar helt enkelt att förhuden inte går över riktitg när man runkar.
 

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
lalalala, först gick jag dit o fick en salva som inte funka. Sen fick jag en remiss till läkare som skar ett litet snitt i förhuden så man tjänar några millimeter. Funkar rätt bra nu.
 
Toppen