förhud?

Knungen

Ny medlem
Kön
Man
När min penis är slak så går det att dra tillbaka förhuden hur lätt som helst...
men när den får ständ så går det inte utan att det gör ont...

vad ska man göra?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag antar du är ganska ung ännu, ålder?

Originally posted by Knungen


När min penis är slak så går det att dra tillbaka förhuden hur lätt som helst...
men när den får ständ så går det inte utan att det gör ont...

vad ska man göra?
 

Rune

Medlem
Kön
Man
så hade jag det också. gjorde en operation.. vet inte direkt om det blev så stor skillnad :(

___________
Stay hard!
 
L

lekacam -LÅST-

Gäst
d e bara att töjja påren ;) d e bara att köra med glidmedel så gåre lättare å helt plöttsligt så märker man att d inte e så längre.. jag hadde tills jag va runt 13
 

Knungen

Ny medlem
Kön
Man
2 inlägg i rad nu :)

men när du säger att ja ska töjja....

varge gång ja får stånd ska ja dra ner förhuden då?
d går men d gör lite ont.[|)]
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag har personligen aldrig haft det här problemet, jag har ganska lång förhud vilket både verkar vara en fördel vi onani och sex.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag hade precis samma problem med min förhud i tonåren, det fixade sig med att jag försiktigt töjde på förhuden genom att dra den över ollonet stegvis och långsamt. Se till att du smörjer in förhuden och ollonet med någon fet handkräm, då går det lättare. Försök inte att med våld dra förhuden tillbaka, då kan du skada hudfästet som ligger under ollonet. Det ordnar sig nog med tiden skall du se!

Originally posted by Knungen

2 inlägg i rad nu :)

men när du säger att ja ska töjja....

varge gång ja får stånd ska ja dra ner förhuden då?
d går men d gör lite ont.[|)]
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Knungen


är body lotion och hud krämsamma sak? :)

Nja, det är väl ungefär samma sak.
Men jag skulle rekomdera dig att kanske köpa en riktigt fet salva, som Locobase som finns på apoteket eller Idomin salva som nog går att köpa i vilken välsorterad livsmedelsbutik som helst, finns nog då under barntillbehör.
Jag tror att det mjukar upp mera än en body lotion.
Vad tror ni andra?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by Knungen


är body lotion och hud krämsamma sak? :)

Nja, det är väl ungefär samma sak.
Men jag skulle rekomdera dig att kanske köpa en riktigt fet salva, som Locobase som finns på apoteket eller Idomin salva som nog går att köpa i vilken välsorterad livsmedelsbutik som helst, finns nog då under barntillbehör.
Jag tror att det mjukar upp mera än en body lotion.
Vad tror ni andra?

Absolut, en fet salva eller kräm funkar bäst på trång förhud!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Knungen


ja e mest rädd för att ja ska ta fel grejer å pajjar hela ollonet :p

Det vore knepigt eftersom att du stor som kvinna här på forumet! ;)
Nej, det är ingen fara, du pajjar inget för att du använder dig av en hudkräm, det är inget frätande i dem.
Men om man ska hårddra det så visst, för hög användning av hudkrämer är inte bra heller, för man vänjer av kroppens egna produktion av fett till de områdena. Men i det här fallet så tror jag nog inte att det är någon större fara, du ska väl inte smörja dig fem gånger dagligen?
 

eve

Medlem
Kön
Man
Se till att du använder en oparfymerad kräm och att den inte innehåller karbamid...det svider som f_n. Jag skulle rekomendera vaselin. Fortsätt att töja så ofta du kan så blir det nog bättre på några veckor. Lycka till!
 

Knungen

Ny medlem
Kön
Man
ska åka och köpa Locobase på apoteket nu i veckan. :)

eftersom den e så fet då borde den vara svår att får bort eller? hoho
 
Toppen