förhud?

marlboro

Medlem
Kön
Man
jag hadde inga problem för än i sena tonåren (kuken vart grövre ända till 20års åldern)när samma hände mej, en enkel operation som inte gjorde saken mycket bättre utan mest fick förhuden att se konstig ut under några år..... gör som boysen här säger i stället och var glad, onanera med glidmedel, när du har sex med flikka så har du fördelen att huden täcker flänskanten där man är som känsligast = det går inte så fort.
annars kan du ju fundera på om du vill omskära dig
 

Knungen

Ny medlem
Kön
Man
men problemet är ju att förhuden spänner åt ollonet när ja ska in i tjejen :p

när ja onanerar e d aldri något problem..
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
jag gissar att du inte varit med så många tjejjer?? eller inte med någon?? har du gjort ett bra förarbete så är hon fuktig nog för att det inte ska ta emot, jag antar att du kan tänkas få problem om du ska in på något trängre ställe än musen .... om du upplever det som ett stort problem så är det bara uppsöka "urologen" på närmaste sjukhus
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
det blir bara bättre och bättre, tredje blir säkert bättre än andra oxo *ler* det är det fina med att uptäcka sex, det blir bara bättre, hittar du sen en tjej med lite erfarenhet så känner du dej inte som "Knungen" utan snarare som "Kungen" rätt snart.... suckar och mins den fuktiga tånårstiden[^]

live to ride!
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag hade det problemet när jag var liten och blev opererad när jag gick i 3an. De klippte bara upp huden och nu är det precis som om jag har flr mycket hud. Skitjobbigt! Jag skulle operera det också men sket i det för läkaren som skulle göra det trodde jag ville omskära mig. Sådant är inte intressant för mig! ;)
 

Knungen

Ny medlem
Kön
Man
ja får väll testa töjja den då :p

bler d ngt stort problem så tar tar ja kontakt med läkare...

vad är det som är jobbit med för mycket förhud?
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft mer eller mindre problem med min förhud jag med. Så igår vat jag på Urologiska och de vinkade adjö till mer eller mindre allt av den ;_; Ärligt talat var det skönt att åtgärda skiten.

Hur som helst... nu kan jag ju lugnt säg att ollonet är förbannat känsligt för beröring av kläder etc och det är en liten obehaglig känsla som jag hoppas släpper med tiden =S
 

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Mitt var ganska hyffsat gediget :p Jag kunde inte dra tillbaks förhuden speciellt långt vilket var jobbigt i vissa situationer ;)

Nu har den där överkänsligheten gått ner så nu är det inte lika läskigt när ollonet ligger mot mina fillsingar.
 

baldpubes

Ny medlem
Kön
Man
Hade liknande problem tills jag började runka i 12-årsåldern. Det dröjde inte länge förrän jag kunde "flå" hela ollonet. I dag är mitt ollon alltid naket och känsligheten har tyvärr avtagit en del, något som många omskurna killar också klagar över. Fördelen skulle då vara att man kan hålla på längre så att det inte går för tidigt.
 
Toppen