Förhuden...för trång.

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
VAd tycker ni att jag skall göra?

Min förhud är för trång men jag vill inte gå till ungdomsmottagningen för en kompis mamma jobbar där...känns lite pinsamt att gå dit.

Tacksam för svar.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Om du menar att du inte får den över ollonet så går det faktiskt att ordna det själv.
det är bara att töja lite på det varje dag, försöka få det över ollonet. till sist funkar det.
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Jupp. Var så jag gjorde. Förut kunde jag inte få förhuden över ollonet, sedan töjde jag så jag kunde få den en liten bit över ollonet, sedan en dag bara ploppade ollonet ut hur lätt som helst när jag töjde. Nu kan jag dra förhuden en bra bit tillbaka på skaftet när jag har stånd.
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
förhuden är väldigt anpassningsbar. och kan töjas massor. dra den så långt du kan sen håll på sådär en massa så ger den med sig efter ett tag

kåt kille i småland
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Dra förhuden så långt över ollonet som du kan, gör det några gånger per dag så ordnar det sig nog.
Man kan även göra som jag gjorde. Jag följde med en skitsnygg brud hem efter en blöt kväll, jag var ganska rustad. Det visade sig att hon ville knulla, så när hon gick på wc så var jag så jävla kåt att jag tvingade förhuden över ollonet, Det gjorde ont som fan, men efter det har jag aldrig haft problem...
 

MrZexy

Ny medlem
Kön
Man
Tjena Jerkerboy!
Absolut inget att oroa sig för! Hade själv för trång förhud, gick inte att dra tillbax alls. När jag äntligen tog mig i kragen och gick till en läkare och fick remiss till lasarettet, kändes det som en gigantisk sten rasat från mitt bröst. När jag i höstas fick hjälp känner jag mig som en hel människa igen! Skit i om det är någon som jobbar där, risken att träffa henne är rätt liten och jag garanterar att hon inte bryr sig ett skvatt om att du är där. Det är helt naturligt för henne, dessutom har hon tystadsplikt så din kompis får aldrig veta något av henne iaf.

Väl på sjukhuset är de hur proffsiga och gulliga som helst. Så här efteråt finns det ingenting att ha oroat sig över egentligen, bara larviga tankar i det egna huvudet.

Om förhuden är så trång att du inte alls får den över ollonet hjälper det inte hur mycket du töjer och stretchar du måste ha läkarhjälp. Får du den över ollonet med visst besvär kan det hjälpa att töja lite och kanske använda glidmedel och salva.

Ta dig i kragen och uppsök ungdomsmottagningen eller en läkare på vårdcentralen. Jag lovar du kommer inte att ångra dig!

Good luck! ;)


Originally posted by Jerkerboy

VAd tycker ni att jag skall göra?

Min förhud är för trång men jag vill inte gå till ungdomsmottagningen för en kompis mamma jobbar där...känns lite pinsamt att gå dit.

Tacksam för svar.
 
Kön
Man
läkar hjälp låter läskigt tycker jag... tänk att någon ska till att sätta en skitvass kniv i din kuk... usch... ryser bara jag tänker på det...




<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
<center>http://us.f1.yahoofs.com/users/46235e8a/4d4a/__sr_/7428re2.jpg?phAfXsDBCpekoYWphttp://us.f1.yahoofs.com/users/46235e8a/4d4a/__sr_/4899re2.jpg?phAfXsDBdbLXZ1GJ</center>
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Vill häller inte gå dit, pinsamt.
Kan inte dra bak min och blotta ollonet alls, varen i stånd eller utan. Så jag har fan aldrig sett mitt ollon, men försöker tvätta det så gått det går. :D
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
magicaltrevor: lek med att dra bak förhuden så pass att det sträcker hela tiden. huden kommer ge med sig och tänjas efter ett tag. gör lite varje dag

kåt kille i småland
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Gå till doktorn, ju snarare desto bättre!
Hade enormt trång förhud förut, men det löste sig genom omskärelse, har inte ångrat mig EN SEKUND.
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Ingen som har samma problem så som mig. Att det för mycket förhud ? Så även fast den är slak eller erigerad så är fortfarande föruden över ollonet. Kan dra tillbaka den men den åker bara fram. Är inget problem så, utom om en kondom är med i leken... Någon som har lösningen på det problemet ?
 

pacwan18

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Jaadu

Ingen som har samma problem så som mig. Att det för mycket förhud ? Så även fast den är slak eller erigerad så är fortfarande föruden över ollonet. Kan dra tillbaka den men den åker bara fram. Är inget problem så, utom om en kondom är med i leken... Någon som har lösningen på det problemet ?

omskärelse,tror jag...har samma problem o har funderat på o "göra muslim av mig"
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pacwan18

Originally posted by Jaadu

Ingen som har samma problem så som mig. Att det för mycket förhud ? Så även fast den är slak eller erigerad så är fortfarande föruden över ollonet. Kan dra tillbaka den men den åker bara fram. Är inget problem så, utom om en kondom är med i leken... Någon som har lösningen på det problemet ?

omskärelse,tror jag...har samma problem o har funderat på o "göra muslim av mig"

Tänkte inte göra det, men går det inte att ta bort em viss del ? Typ 1-2 cm så skulle det bli bra tro jag...
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Jag hade åxå problem med trång förhud. När jag va 16 år blev jag omskuren o det e det klart bästa jag gjort!! ;) Mycket skönare att ha sex nu o har dessutom bara fått positiva kommentarer.

Att bara ta bort en viss del av förhuden ser helskumt ut, dessutom påstod läkaren som gjorde min omskärelse att om man bara tar en bit kan det bli samma problem igen...så guys det e bara att cutta allt.. he, he
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Man försöker behålla lugnet. De är ju proffessionella och har nog varit med om det många gånger. Förvänta dig inte att hon tar den i munnen. Den chansen är rätt minimal. Men hon lär ju säkert vara förstående.. :)

kåt kille i småland
 
Toppen