Förlora oskulden?

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Vi kan väl göra en enkät som saken här så får vi se om kvällstidningarna har rätt?

Själv blev jag av med min oskuld på min 15-års dag! Det var nog lite tidigt, jag hade gott kunnat vänta ett år eller två tills jag träffade någon bättre tjej. Hade nog uppskattat det mer såhär i efterhand.

Nå, när blev du av med osisen då? Sätt igång och svara!



We drift deeper... Life goes on...
 

Jonne

Ny medlem
Kön
Man
Nyss fyllda 17 var jag... och det var absolut inget speciellt, kunde lika gärna varit utan det. är det bara jag som tycker att det bara är vid några få tillfällen som sex är riktigt trevligt, annars är det mest för att det ska vara? Kanske fel ställe att ställa den frågan på... ;)
 

Elwin

Ny medlem
Kön
Man
Ser man på. 17 år jag också.
Det skulle däremot dröja 2 år innan jag fick min första orgasm, och då var det oskyddat. Jag blev inte smittad som tur var. ^_^
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Några timmar in på det nya året 1987 blev jag av med min oskuld! Då var jag lite drygt 16 år. Oj vad gammal jag känner mig nu:( Alldeles för berusad för att det skulle vara något bra sex...dessvärre:eek: Men sex hade jag haft med skolans snyggaste tjej!!!

hand-tra-la-la
 

Nattens_barn

Ny medlem
Kön
Kvinna
13 var jag och grundlurad blev jag.. lovades guld och gröna skogar och blev lämnad men tårar i ögonen.. Ni killar kan vara rätt hemska ibland..

Nyfiken flicka
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Förlora oskulden? Hm... runt 8 var vi nåra polare som hade nåt sorts analsex. Blev dock ej själv påsatt. Vid 16 doppade jag dolme första gången. Runt 18 andra gången. 19 älskade jag på riktigt, nykter och alla känslor med. Avgör själva när "skulden" kom...:)

mera kärlek
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag var 16 och alldeles för okunnig för att kunna njuta. Det borde finnas en obligatorisk kurs man skulle gå innan....så man vet vad man ska leta efter.
 
Toppen