Förlora oskulden?

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag var 13år och visste för lite om sex, så det var ingen höjdare. Kom inte ens första gången.

Onanera Mera
 

nykysst

Ny medlem
Kön
Man
21 och oskuld - förstår mig inte på sex utan känslor, och har inte träffat någon som får mitt hjärta att banka... varken tjejer eller killar... men försök gärna :p

nyfikenhet dödar ingen ...
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
precis fyllda 16 var jag, men den gången räknas inte. räknar med att bli av med den "på riktigt" innan nyår, måste bara göra det klart för pojken min först..
 

stoft

Ny medlem
Kön
Man
hehe.. märker att det ser lite skumt ut.. ne det var bara så att första gången (och gångerna med för den delen) är något jag försöker förtränga och inte vill tänka på. jag räknar mig som oskuld, man mår bättre så.
är dock inriktad på att få leka med min nuvarande blyge vän innan nästa år.. kåååt
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Tyvärr "Stoftan":( First cut is the deepest... Har nå'n vart i kajutan så är den inte orörd... Rent tekniskt/fysiskt alltså. Sedan finns det ju en hel del man önskar ogjort:oops: Så du ljuger om du påstår för din kommande att han/hon e först. De finns bara en som kan säga så, rent tekniskt/fysiskt alltså. Lögner avslöjas förr eller senare.

mera kärlek
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
I gamla goa gurkstaden - dvs Västerås - rök min oskuld! Jag vart 19 och kärringen 36-årig sexbarnsmor. Fast vet inte om det gillas riktigt, för jag körde aldrig in den, men slickade henne till orgazm medan jag runkade av mig över hennes bröst.. >>> Körde in d e n första gången gjorde jag i Lisboa med en jämnårig portuqisisk flicka.. varför jag nu berättar allt detta här..?
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Originally posted by nykysst

21 och oskuld - förstår mig inte på sex utan känslor, och har inte träffat någon som får mitt hjärta att banka... varken tjejer eller killar... men försök gärna :p

nyfikenhet dödar ingen ...
Kärlek och sex är inte samma sak. Man kan ha sex utan känslor men har man känslor så vill man helt naturligt ha sex med den personen i fråga

Onanera Mera
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Jag var 16 år och han var 17. Vi hade varit tillsammans en vecka och det hände väl lite väl snabbt. Men det är inget som skadat vårt förhållande, vi har varit tillsammans i snart ett år och har underbart sex! :)


Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
15 år o oskuld:) ska försöka hålla mig till 18 om jag inte blir ihop mä nån tjej,det skulle ju va förjävligt om man säger:nä jag vill inte ha sex jag ska vänta 2 år till:D
 

mccoy74

Ny medlem
Kön
Man
jag var 18..av många ansedd som sen men jag lärde känna min egen kropp innan jag började utforska andras;)

mccoy74
 

MONSTER 1

Ny medlem
Kön
Man
Ja jag var 16 & hon var 16.
Vi hadde varit ihop i ca 8 månader då & vi hadde planerat det väl.
MEN det blev bara skit av allt.
Hon fick ont som fan & hon börja blöda som... & jag kom på ca:5 sek mm mm ....
JA ja det är nu 15 år sen detta hände & vi är väner än i dag.
Hon har sin familj & jag har min.

Big Big!
 

Stefan

Ny medlem
Kön
Man
15 år och ännu oskuld. Många som förlorat den tidigt ser jag...Kan ni inte ta och berätta litegrann om hur det gick till? *Nyfiken* Typ om det var på nån fest eller om det var one nigth stand eller så..

Skicka ett mail om du vill nåt..
 

Rosen Knopp

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 16 när jag forlorade oskulden... Jag ångrar det inte och jag var redo... Kanske lite ung jag vet inte men det känndes totalt rätt tid med rätt person, (vi var ett par ett längre tag innan det hände) Jag tycker att folk ska inte ha så brottom med o bli av med den. En kompis till mig förlorade oskulden rätt nyligen o e 21... Det ska kännas 100%.. nej.. 150% rätt men det e inte så lätt heller när alla pratar om det och stressar på med snacket. Men försök ni som e oskulder än! :)
 
Toppen