Förlora oskulden?

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
12? är inte det lite väl tidigt?
men vad vet jag, vem vet jag kanske bara är avundsjuk;)

Jo, det är tidigt! Men jag ångrar inte att jag hade sex då, för jag var verkligen kåt och killen och jag var ju tillsammans. Men om jag haft en dotter i den åldern hade jag nog varit lite hårdare...jag anser nog att man kan vara lite äldre, men som sagt det finns ju ingen "rätt" ålder för när man känner sej redo för sex. Jag kände mej redo när jag var 12 och det var oxå jag som tog intiativet till det.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag var fjorton. Min ledsagerska var äldre, 16 har jag för mig. I vilket fall som helst så hette hon Lotta.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag hade precis fyllt 15 när jag förlorade oskulden med en kille som det sedan tog slut med rätt snabbt efteråt. Han var väl bara intresserad av en enda sak skulle jag tro [}:)];)
 
G

Guest

Gäst
jag va 19 år och förlorade den till en man mycket äldre än jag.. Va inget vidare första gången...
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Jag var 16 och hon var 15. Hade lånat min brors lägenhet och hade haft fest där. Vi var jätte fulla. Hon blödde och hade ont, jag somnade. Ingen höjdare, första gången. :(
 

Muff Diver

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 17 med en jämnårig tjej.
Vi fixade faktisk så att båda fick orgasm, men då skall tilläggas att vi hade övat flitigt innan... ;)

Hon hade en underbar mun och en mumsig mus......vilka minnen den här tråden väcker....:D
 

tuben

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 20. Visst, sent kan tyckas, men det var förbannat bra.
Jag kunde hålla på hur länge som helst och en vecka senare gav jag henne hennes första orgasm :)
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blev av med min oskuld sommaren när jag skulle fylla 15. Killen var 24 och vi hade flirtat en hel del under sommaren och till slut hamnade vi hemma hos honom efter en fest. Inget fågelkvitter, inga stråkar, inga rosa moln. Gjorde ganska ont. Vet inte vem som utnyttjade vem mest. Han tyckte väl det var kul att ta en oskuld och jag ville bli av med min.

I efterhand tycker jag, precis som många andra, att man inte borde haft så bråttom. Men jag tyckte nog själv att jag blev "vuxen" efter det. :) Riktig fjortis-grej. Hoppas jag kan övertyga alla mina barn jag kommer få i framtiden om att vänta....
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Själv var jag 24 och jag kämpade som fan för att bli av med den innan men jag tillhörde inte rätt "samhällsskikt" dvs jag var inte poppis i klassen och då fick man itne pussa de fina flickorna.

TRo mig. Det är inte bara killar som kan lova guld och gröna skogar men lämnar en förvirrad stackare i sängen efter sig.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag var 15. Själv tycker jag inte man ska göra det till en stor sak -- sex är inte så allvarligt tycker jag. Första gången är ingen höjdare, och blir väl egentligen inte bättre av att man väntar...
 

Tomtenils

Medlem
Kön
Man
Jag fyllde 18 för ungefär en och en halv månad sedan och är tyvärr fortfarande oskuld. Kom i puberteten rätt sent (efter halva nian) så för mig var det helt enkelt inte mer än naturligt att min oskuld därav skulle få sitta kvar ett tag till. Men nu är jag lite less på det. Mina vänner pratar ofta om sex men jag har inget att säga om det. Jag är dock inte ensam, har fortfarande några vänner som är 18 som fortfarande är oskulder.
 

Mike87

Ny medlem
Kön
Man
Blev av med min när jag var femton, dock utan kondom vilket fick som följd tillsamans med en flickväns försenade mens många vakna nätter där man låg och var orolig för att bli pappa, men lyckligtvis slutade allt bra och jag är nitton och fortfarande inte pappa :)
 
Toppen