Försats, vad tycker ni om det?

Har väldigt mycket försats. Så fort jag blir kåt så kommer det rikligt. Gillar det verkligen ,Men......
Jag gillar att gå utan kalsonger och blir kåt av det så det gäller att på ett smidigt sätt flytta runt kuken så det inte blir en synlig fläck när man rör sig utomhus....
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Försats har en mild fin smak, betydligt mildare och behagligare än sperma.
Men den där speciella lite diskreta kuksmaken man känner när man suger en kuk, var kommer den ifrån? Tror snarare den kommer från talgkörtlar vid ollonkanten än att det skulle vara försats som hamnar på tungan medan man suger, någon som vet?
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Har väldigt mycket försats. Så fort jag blir kåt så kommer det rikligt. Gillar det verkligen ,Men......
Jag gillar att gå utan kalsonger och blir kåt av det så det gäller att på ett smidigt sätt flytta runt kuken så det inte blir en synlig fläck när man rör sig utomhus....
Exakt
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Försats har en mild fin smak, betydligt mildare och behagligare än sperma.
Men den där speciella lite diskreta kuksmaken man känner när man suger en kuk, var kommer den ifrån? Tror snarare den kommer från talgkörtlar vid ollonkanten än att det skulle vara försats som hamnar på tungan medan man suger, någon som vet?
Ja, kuk smakar kuk även utan försatsen, som är relativt smaklös. Lätt att pröva skillnaden genom att ta dropparna direkt, på ett finger du inte runkat med, vid urinrörsmynningen. Härlig kombo med båda, en smak man gärna vill få njuta av så ofta som möjligt. :p
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, kuk smakar kuk även utan försatsen, som är relativt smaklös. Lätt att pröva skillnaden genom att ta dropparna direkt, på ett finger du inte runkat med, vid urinrörsmynningen. Härlig kombo med båda, en smak man gärna vill få njuta av så ofta som möjligt. :p
Har ofta slickat i mej försats och gillar det, men när jag suger en kuk märker jag aldrig av den, då dominerar kuksmaken, och den kan sitta i en god stund efteråt, såvida man inte tar sperman i munnen, då tar spermasmaken helt över och kuksmaken känns inte mer.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar försats, men jag tycker att mitt tillflöde är för litet, vill ha mer att smaska i mig av.
Man får vara glad för det lilla - bättre än inget. Sen är frågan - smaka eller smeka? Härligt som glidmedel när dropparna räcker till, så länge de gör det. Blivit avsevärt mindre med åren :(
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Närhagrunkat err tag så kommer det en del försats och den smakar jag på och gillar, när jag t ex. Runkar i bad eller dusch så hände det att jag försöker spruta i munnen, ibland träffar man, gillar mera smaken av försatsen än av sperman.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Försatsen är underbar och smaken är gudomlig, och det är ett perfekt glidmedel ;)
Ibland önskar jag att jag hade försats, men den existerar inte. När jag var ung kunde det komma någon enstaka droppe och då oftast om jag 'kramade' ut den. Men å andra sidan är jag glad att jag ingen har när jag läser om allt kladdande och sölande i kallingar och byxor som de allra flesta här verkar ha när man läser de olika trådarna. Det måste vara ett jätteproblem. Är jag verkligen så ovanlig och udda som inte har, eller aldrig haft, någon?
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Ibland önskar jag att jag hade försats, men den existerar inte. När jag var ung kunde det komma någon enstaka droppe och då oftast om jag 'kramade' ut den. Men å andra sidan är jag glad att jag ingen har när jag läser om allt kladdande och sölande i kallingar och byxor som de allra flesta här verkar ha när man läser de olika trådarna. Det måste vara ett jätteproblem. Är jag verkligen så ovanlig och udda som inte har, eller aldrig haft, någon?
Samma här har aldrig haft nån försats och kommer väl aldrig att ha :confused:
 
Toppen