Försats, vad tycker ni om det?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland önskar jag att jag hade försats, men den existerar inte. När jag var ung kunde det komma någon enstaka droppe och då oftast om jag 'kramade' ut den. Men å andra sidan är jag glad att jag ingen har när jag läser om allt kladdande och sölande i kallingar och byxor som de allra flesta här verkar ha när man läser de olika trådarna. Det måste vara ett jätteproblem. Är jag verkligen så ovanlig och udda som inte har, eller aldrig haft, någon?
Det är nog rätt ovanligt att inte ha eller bara ngn droppe. Alla är vi olika, men det kan ha sin grund rent anatomiskt eller att infektioner har ärrat utförgångarna från dessa två körtlar.
Angående obehag att det "kladdar i kallingen", så kan jag skriva under på det, även om det för mig aldrig var så illa att det blev fuktfläck utanpå byxorna. Styvnad under en stund gav tveklöst märke i kallingen och som kuken ofta hindrades att stå, blev det en extra skvätt när ståndet la sig. Det torkade efter en stund, men kändes lite obehagligt under tiden. Eftersom jag alltid hade Y-front, så var det lätt att stoppa in lite toapapper framför, då det stannade kvar där pga utformningen, vilket också var ett bra knep efter snabbknull, då det efteråt kunde rinna en del både sats o försats. HURRA för Y-front - en vän i nöden :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är nog rätt ovanligt att inte ha eller bara ngn droppe. Alla är vi olika, men det kan ha sin grund rent anatomiskt eller att infektioner har ärrat utförgångarna från dessa två körtlar.
Angående obehag att det "kladdar i kallingen", så kan jag skriva under på det, även om det för mig aldrig var så illa att det blev fuktfläck utanpå byxorna. Styvnad under en stund gav tveklöst märke i kallingen och som kuken ofta hindrades att stå, blev det en extra skvätt när ståndet la sig. Det torkade efter en stund, men kändes lite obehagligt under tiden. Eftersom jag alltid hade Y-front, så var det lätt att stoppa in lite toapapper framför, då det stannade kvar där pga utformningen, vilket också var ett bra knep efter snabbknull, då det efteråt kunde rinna en del både sats o försats. HURRA för Y-front - en vän i nöden :)
Några infektioner har jag aldrig haft, mig veteligen. Tror ändå inte det är så vanligt med rinnande försats som det görs gällande här på Onanera.se. Jag har träffat många olika män under de sista 20 åren och det är nog bara en som haft riktigt med försats. Visst några blir blöta på ollonet, men det rinner inte.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Några infektioner har jag aldrig haft, mig veteligen. Tror ändå inte det är så vanligt med rinnande försats som det görs gällande här på Onanera.se. Jag har träffat många olika män under de sista 20 åren och det är nog bara en som haft riktigt med försats. Visst några blir blöta på ollonet, men det rinner inte.
Jag håller med dig i det, för de försatsproducerande körtlarna är inte särskilt stora och innehåller inga större volymer och är inte heller några snabbproducenter av sekret. Ska ju heller inte vara för mera än vad som normalt behövs för att underlätta penetrationens första fas. Sen finns det ju som alltid individvariationer, men precis som du skriver, den överrepresentationen som kommer fram här är inte trolig.
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Härligt smörja in ollonet med försatsen och kanske smaka lite på den också. Smaka sperman hoppar jag dock över.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
När jag runkar så har jag ofta någon olja på kuken. Då bryr jag mig inte om försatsen.

Men om jag e-stimmar så kommer det otroligt mycket försats och kuken är ren. Då tar jag all försats i munnen. Ibland håller jag på i timtals. Otroligt skönt!
 
Toppen