Försats, vad tycker ni om det?

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja så jäkla skönt när det rinner försats ur pisshålet. Smörjer så skönt när jag runkar. Blir kåt på det vita skummet som bildas efter ett tag och blir så kåt på kuklukten!!!... Någon annan som gillar kuklukt?
Ja, om inget annat så är det ett bevis på att man har det skönt. När jag har knullat runt på mina dildos så brukar det lukta försats efter ett tag och det utan att ha rört kuken.:p Men för mig är det så att ju mer försats som kommer så minskar kåtheten. :cry:
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
ah är vel bara gott,, när jag var något yngre så kunde jag gå å kåta mig så kåt såsen rann ur kuken ,, idag blir det inte riktigt så men lite kladd är det fortfarande
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Och jag har aldrig haft någon försats.... Men jag är lika glad för det, för är det verkligen så som många skriver här, att det rinner ur kuken, så är jag glad att jag slipper det. Det måste vara ett STORT problem!
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar när man kåtat upp sig ett tag och det hänger en lång sträng med försats och dinglar från kuken.
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Och jag har aldrig haft någon försats.... Men jag är lika glad för det, för är det verkligen så som många skriver här, att det rinner ur kuken, så är jag glad att jag slipper det. Det måste vara ett STORT problem!
Det är samma här har aldrig haft nån rinnande försats och kommer väl aldrig ha
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är samma här har aldrig haft nån rinnande försats och kommer väl aldrig ha
Tack! Jag har allt känt mig lite udda och utanför med tanke på att 'alla' skriver att det formligen 'rinner' försats ur kukarna. Men jag har också lärt mig att sålla på både detta och andra sexforum och ta det mesta med en nypa salt.

Min ganska rikliga erfarenhet från både porrbio med runkbås etc, och som medlem i swingklubb så har jag aldrig varit med om rinnande kukar. Att en del kan vara lite kladdiga är en sak, men att det rinner har jag missat...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, det minskar ju oftast med åren. Behovet avtar ju oxå, frågan är vad som är orsak o verkan :)
Men klart var det smått otrevligt i senare tonåren och några år framåt, när man fått full fart på "apparaten" och den styvnade av knappt någon orsak alls. Av att man satt i skolbänken eller på bussen/tåget en längre stund, eller haft utsikt på några tilldragande kvinnliga former, som fått fantasierna att rotera. Häärliga tider, men kallingarna blev ganska blöta en stund tills det torkade, vilket kändes "lagom" trevligt. Därtill var alla hundar väldigt intresserade och nosade en gärna nedanför gylfen. Det har numera inte hänt på många år, men skulle gärna vilja få tillbaka lite av som det var :)
 
Toppen