Försats?

G

Guest

Gäst
Hej är det många killar som får försats?
Jag får tillexempel väldigt mycket försats, så det verkligen rinner ner för hela Kuken :)

Men det e jävligt skönt å smeta ut det på ollonet å få känna hur glidit det är :p

Nån mer som tycker som jag eller får försats?
 

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Jag får i princip aldrig någon försats, och har i stort sätt aldrig fått det heller.
Har man hållt och dragit i den ett tag så kan det hända att någon droppe genomskinlig vätska tittar fram, men that's it.

Vet inte vad det beror på, någon som vet?
Är det för att folk är olika eller beror det på hur långt det är mellan gångerna?

För er som får det, när kommer det ut? När man börjar bli upphetsad, vid stånd, när man närmar sig orgasm?
Kommer det ut hela tiden eller bara en gång?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag får i princip inte heller någon försats, händer ibland att jag får lite, men väldigt sällan. Undrar som "wankaren" vad det kan bero på och är lite nyfiken på när, var och hur det kommer. :D
 

Jonne

Ny medlem
Kön
Man
Jag får alltid försats. Börjar komma vid första kyssen, sen sipprar det en jämn ström ungefär tills kuken är riktigt hård, då slutar det.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jag är glad att jag är tjej och ALLTID har en våt och glidande fitta när jag onanerar, långt innan jag börjar och ett bra tag efter. Min f.d fick alltid försats och det var otroligt uppkåtande att se hur det rann ner över kuken och hur hans ollon växte ytterligare.

Men ni som inte har förstats, tycker ni inte det är skönt med olja, att gnida in hela kuken och se den glänsa under er??
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag har ju aldrig fått mycket försats, händer ibland att det kommer lite men väldigt sällan, så jag är ju van att inte ha det. Jag brukar använda saliv när jag runkar för att det ska glida bättre, annars så är ju glidmedel eller någon typ av olja ett hjälpmedel. Men bäst är nog ändå saliv, det är det man är van vid. :D
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by wankaren

Jag får i princip aldrig någon försats, och har i stort sätt aldrig fått det heller.
Har man hållt och dragit i den ett tag så kan det hända att någon droppe genomskinlig vätska tittar fram, men that's it.

Vet inte vad det beror på, någon som vet?
Är det för att folk är olika eller beror det på hur långt det är mellan gångerna?

För er som får det, när kommer det ut? När man börjar bli upphetsad, vid stånd, när man närmar sig orgasm?
Kommer det ut hela tiden eller bara en gång?

För mej kommer det typ hela tiden å ibland när jag blir upphetsad...kan va lite jobbigt men oftats skönt :)
 

lord_sealight

Ny medlem
Kön
Man
jag får det ibland... men det kommer när jag är nykåt... om jag t.ex. ser porrfilm och börjar runka kommer det lite genomsklinig vätska inte mycket men lite någon gång då och då...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Lite grann kommer - en droppe eller två. Det spelar ingen roll egentligen om jag runkar eller inte. Det kan komma en droppe i alla fall bara på synintryck eller fantasier.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
ja får så jävla mkt försats så det ente e sant..
jag tycker det är jobbigt.
det börjar redan när man börjar kyssa varandra, då stiger kuken upp o man får stenhård kuk, sen bara rinner de hela tiden, o sen när man väl har kommit så långt att man ska ta av sig kalsonerna o allt..så e de lite pinsamt o se att man e blöt..ja ni fattar..
de e irriterande..
men skönt.. :p
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Jag har också jättemycket försats. Det kan börja rinna på mej innan jag ens får stånd. Problem ibland på somrarna om jag har ljusa shorts på mej, er ut som om jag inte får bort den sista droppen när jag varit på dass.

Onanivän sökes!!
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Jag har nästan ingen försats...
Det beror på hur kåt jag e o hur länge jag runkat... hehe...
Kan dock få det att spruta lite utan att hela den underbara känslan i kuken försvinner helt. Tricket är att runka till man nästan når klimax... sedan massera mellan pungen o anus samtidigt man koncentrerar sig på att inte spruta.
 

Pete

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ganska mycket försats. Mest flödar det när min kåta kk smetar ur min klibbiga vätska över ollonet och kukskaftet! :D
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Det beror på hur kåt jag är. För det mesta så kommer det lite försats om jag är lagom runk kåt men skulle jag hålla upp ett par dagar så kan det komma ganska mycket i kalingarna. En gång när jag var ute och gick i skogen så blev jag jävligt kåt men kunde inte ställa mig och runka direkt utan fick gå ett tag. sen när jag väl hittade en lämplig plats att runka på så spände kuken så mycket mot kalingarna så när jag väl fick ut kuken så fjädrade den till och en härligt stor sträng av klar försats slungades upp och landade på min arm:p

Keep on going!!
 
Toppen