Försats?

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Varierar för mig. Om personkemin stämmer med KK eller partner så savar det kraftigt om kuken och ollonet och skaftet blir riktigt insmetat med den klara sältan. Underbart! Porrfilm eller runk ger sällan något.
 

Marse

Ny medlem
Kön
Man
Jag får rätt mycket försats om jag blir riktigt kåt.. min tjej tycker det är otroligt upphetsande att se mitt glansiga ollon och sedan slicka i sig av safterna...
 

Lundis

Ny medlem
Kön
Man
Jag får rätt mycket försats om jag blir riktigt kåt.. i sär när jag har sittet på jobbet hela dagen och tänkt på sex...(ja, det händer jag gör det... :) ) Men och när min tjej och jag holder på länga.....

Hej!!
Här har ni mej!!
Hoppas ni alla är snälla mot mej!!
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag får väldigt mycket försats till min sambos förtret. Hon tycker det är äckligt men försöker härda ut så länge hon kan för min skull :)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Aldrig en droppe faktiskt... Eller ja, kanske om man hållit på i nån timme då, och är jävligt nära att komma. Men annars är det torrt som snus hela tiden.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Aldrig en droppe faktiskt... Eller ja, kanske om man hållit på i nån timme då, och är jävligt nära att komma. Men annars är det torrt som snus hela tiden.

Använder du något annat för att få det att glida då?
Själv använder jag mig av saliv.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Här rinner det till efter en liten stund. Ska jag hålla på med långrunk brukar jag ta lite papper och torka med, enklare när man inte smetar ner t ex tangentbordet med klibbiga fingrar... ;)
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
brukar komma en del men inte tillräkligt för att smeta runt med det torkar av sig självt. lite irriterande kan det varan när man ligger naken och gosar med tjejen och hon får en liten sats på låret utan att det egentligen är läge för sex.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by gizzmo

brukar komma en del men inte tillräkligt för att smeta runt med det torkar av sig självt. lite irriterande kan det varan när man ligger naken och gosar med tjejen och hon får en liten sats på låret utan att det egentligen är läge för sex.

Håller med. Inte så populärt alla gånger trots att det inte är meningen... ;)
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Använder du något annat för att få det att glida då?
Själv använder jag mig av saliv.
Nä, varför då? Förhuden "rullar" man ju av och på ollat. :D Jag har visserligen en del överskott på den fronten, vilket kanske hjälper till.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Originally posted by behappy

Använder du något annat för att få det att glida då?
Själv använder jag mig av saliv.
Nä, varför då? Förhuden "rullar" man ju av och på ollat. :D Jag har visserligen en del överskott på den fronten, vilket kanske hjälper till.

Jo, men även om jag har gott om förhud själv så vill jag att det ska glida bra, tycker det inte är lika skönt när det är torrt. :)
 

hot30

Medlem
Kön
Man
fan ni är inte lite okunniga här inne alltså , det är ingen försats utan snoppens naturliga glidmedel

ha det bäst utan protest
 
G

Guest

Gäst
Försatsen är till för att rensa urinröret så att spermierna inte skadas av eventuell urin.:)

När jag börjar bli lite småkåt så kommer det ett par stora droppar. För det mesta smörjer jag bara ut dem runt ollonet som smörjmedel.

Ha det!

Submares

Halvgalen människa, i en helgalen värld!
 

silvermannen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by FrågaOlle

ja får så jävla mkt försats så det ente e sant..
jag tycker det är jobbigt.
det börjar redan när man börjar kyssa varandra, då stiger kuken upp o man får stenhård kuk, sen bara rinner de hela tiden, o sen när man väl har kommit så långt att man ska ta av sig kalsonerna o allt..så e de lite pinsamt o se att man e blöt..ja ni fattar..
de e irriterande..
men skönt.. :p

Liknande för mig..när jag blir riktigt upphetsad kommer det lätt en försats i kallingarna. Ser det som ett bevis på att man är sexuellt aktiv och att man har fjong på grejerna :D
 
Toppen