Försats

sambokille27

Medlem
Kön
Man
va lite busig förut!! chattade me ett par och dom ville se mig!! jag visade min kuk på cam och dom blev mer än nöjda!! dom ville suga mig båda 2 skrev dom! och do kom ja på tanken!! jag gick bort i byrålådan där jag och sambon har våra leksaker!! tog fram en dildo! och började suga på den samtidigt som ja runka min vid det laget hårda kuk!! fy fasen va d pirra extra i kuken när ja samtidigt sög på dildon!!:p såg att d kom lite försats så ja tog dildon mot kuken! sen dildon in i munnen igen!! WOW! d smaka ju riktigt gott me försats!! inte konstigt att sambon gnyr lite extra när försatsen kommer rinnandes:D
detta måste verkligen göras om!! knner jag blir hård av bara tanken på smaken av försatsen!!!
någon mer som brukar smaka på sin försats???
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Även om du uppenbarligen vänder dig till killar, så fick du igång min fantasi så att det räcker och blir över;)
 

sambokille27

Medlem
Kön
Man
(Även om du uppenbarligen vänder dig till killar, så fick du igång min fantasi så att det räcker och blir över )


va härlit snäckan!!! va allt tanken att även ni tjejer/kvinnor skulle tända lite på d här!!! ;)
 

hornyxxx

Ny medlem
Kön
Man
En lite fråga bara, va e försats för ngt? när man sprutar så sprutar man lr? skall det komma ngt innan sprutar eller va då+ förstår inte riktigt. förklara gärna.
 

sambokille27

Medlem
Kön
Man
på frågan från horny!!!
försats får jag ibland när man är riktigt upphetsad!! alltså före utlösningen!!
är en blank genomskinlig vätska!!;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
på frågan från horny!!!
försats får jag ibland när man är riktigt upphetsad!! alltså före utlösningen!!
är en blank genomskinlig vätska!!;)

det är tänkt som en manligt glidmedel, kvinnans blötta med mannens så glider mannen in första 'taget' lättare, sen är det kvinnans 'glidmedel' som får stå för 'jobbet' (med att minska friktionen)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
på frågan från horny!!!
försats får jag ibland när man är riktigt upphetsad!! alltså före utlösningen!!
är en blank genomskinlig vätska!!;)

det är tänkt som en manligt glidmedel, kvinnans blötta med mannens så glider mannen in första 'taget' lättare, sen är det kvinnans 'glidmedel' som får stå för 'jobbet' (med att minska friktionen)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Förstår varför du kallar dig "Doc"! ....Så kliniskt det lät! ;)

det blev det, men det var ju en fråga som krävde ett kliniskt svar:D

vill du ha andra svar får du ställa frågor med subtila svar...
 
G

Guest

Gäst
En lite fråga bara, va e försats för ngt? när man sprutar så sprutar man lr? skall det komma ngt innan sprutar eller va då+ förstår inte riktigt. förklara gärna.

Klegget du får när du börjar bli hård. Det e nog vädigt olika men ja får asmycket försats när den börjar svälla
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Försatsen är underbar. Njuter verkligen av den, dess sipprande, smakfulla sinnesintryck. Får åtminstone mig att stanna upp och dra ut lite på förloppet som jag vet skall komma ;)
 

DeathCrush

Medlem
Kön
Man
va lite busig förut!! chattade me ett par och dom ville se mig!! jag visade min kuk på cam och dom blev mer än nöjda!! dom ville suga mig båda 2 skrev dom! och do kom ja på tanken!! jag gick bort i byrålådan där jag och sambon har våra leksaker!! tog fram en dildo! och började suga på den samtidigt som ja runka min vid det laget hårda kuk!! fy fasen va d pirra extra i kuken när ja samtidigt sög på dildon!!:p såg att d kom lite försats så ja tog dildon mot kuken! sen dildon in i munnen igen!! WOW! d smaka ju riktigt gott me försats!! inte konstigt att sambon gnyr lite extra när försatsen kommer rinnandes:D
detta måste verkligen göras om!! knner jag blir hård av bara tanken på smaken av försatsen!!!
någon mer som brukar smaka på sin försats???
jajje men!
 

kåtidiot

Medlem
Kön
Man
Ja! det är mycket godare än själv sperman, plus att man fortfarande är kåt när man tar det i munnen :)
 
Toppen