Försats

Mentalitet

Ny medlem
Kön
Man
Tjo, är en 19 årig kille som har en fråga ;). Brukar ni få mycket försats när ni runkar och finns det något knep för att få eller producera mer försats?
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Jag har rätt mycket försats, det låter en del när jag runkar :)
Jag får mer ju kåtare jag är. Så se till att vara rejält kåt.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Brukar inte få någon försats i huvud taget. Vet inte om det beror på att jag använder mig utav andra former av glidmedel. Däremot så brukar jag ha en bra eftersats nu coh då.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag tror det varierar mycket från person till person, jag får väldigt mycket försats när jag runkar kuken blir alldeles kladdig...

Kan väl inte säga om jag gör nått speciellt direkt, men ju kåtare jag är ju mer kommer det...
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Jag får också rätt mycket försats. Ju kåtare man är ju mer försats.
Jag tror inte det finns några "huskurer" du kan ta för att få mer försats..se till att gör det skönt och bli riktigt kåt istället!
 
G

Guest

Gäst
Ett sätt för att få mer för sats är att köra upp något i anus om du stimulerar prostatan så behöver du inte ens röra kuken så kommer det försats som är härlig att slicka i sig.
 
G

Guest

Gäst
Ja har hånglat med tjejer som trott att jag sprutat när ja fått av mej jeansen. Får det mesta innan - medans jag bli hård. Känner direkt när det börjar rinna
 

Mentalitet

Ny medlem
Kön
Man
Kan ju säga det att dricka mycket vätska, vara riktigt kåt och stimulera prostatan funkar alla tre för mer försats ;) tack för tipsen.
 

cumlove

Medlem
Kön
Man
beror på hur kåt jag är och hur länge jag ligger och masserar. jag brukar få det att rinna rejält. brukar massera långt ner på pungroten nära anus, det brukar öka flödet på mig... skit göt att runka kuken hal:p
 

///M\\\

Medlem
Kön
Man
Ju längre jag personligen är upphetsad så blir det mer försats, skönaste runken kommer ändå när man hållit på med "upphetsande aktiviteter" en timme eller så innan man börjar runka ;)
 

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
Jag önskar också att det fanns något knep för att få mycket försats.. jag får typ.. försats som e lika stor som en vattendroppe.. suget hårt... Avundas er som det bara rinner för och kommer i överflöd^^
 

Runkargrabben

Medlem
Kön
Man
Jag får rejält med försats, nästan så det är för mycket av det goda. Det räcker med att jag ser nåt hett på stan så sätter det igång att sava innan jag ens börjat svullna.
Skulle gärna ha mindre försarre o mer spermasprut. :D Fast det är iof sig fett skönt när det smaskar och kladdar ordentligt när man långrunkar.:p Och ska man sexa med nån behövs nada glid. :)
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Ja kan säga att till alla er som får mycket försats.. Jag är SÅ avundsjuk.. själv skulle jag också vilja ha så.. men jag får nöja mej med den jag får.. sprutar dock mera.. det blir en fin sats efteråt ;)
 

CharlieChampagne

Ny medlem
Kön
Man
Jag får i princip ingen försats, åtminstone inte när jag runkar. När jag har sex vet jag inte eftersom jag vid tillfället inte ser kuken av förståeliga skäl.

Jag tror min kropp sparar det goda till finalen helt enkelt!:cool:
 
Toppen