Försats

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur har ni andra det med försats. Jag har alltid haft rejält av den varan när jag blir kåt. Rinner typ längs skaftet och kladdar. Bra smörjmedel iofs men ibland är det lite besvärligt.
T.ex. när man har runkträff med en annan kille. Nån mer här inne som ”lider” av samma grej?
 
S

special friend

Gäst
Trevligt med försats. Förr kom det en del, nu ytterst lite.
Vem hittade på att man ska bli äldre? Allt blir ju bara sämre.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag lider inte av för riklig försats, tvärtom, jag skulle vilja ha mer tillflöde. Det är ju fantastiskt skönt att massera kukhuvudet med försatsen och ta en rejäl dos på fingret och slicka i sig. För att inte tala om att runka tillsammans med och runka åt en kille med bra tillflöde så att man kan massera hans kukhuvud på ett riktigt skönt och spermaframkallande sätt, kanske smaka på hans försats likväl som på sin egen. Kan nu meddela att jag har fått ståkuk av att skriva detta. Ska bli skönt att runka idag, det är några dagar sedan nu.:p:whistle:(y)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har fått mer försats med åren, kör jag en helkväll med porr och runk så kan jag få ur mej så gott som all sperma innan orgasmen.
Lika när jag knullar med frun, älskar att spruta på hennes fitta och ändå inte få orgasm så jag fortfarande är kåt,
ibland slickar jag av henne, så läckert!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hur har ni andra det med försats. Jag har alltid haft rejält av den varan när jag blir kåt. Rinner typ längs skaftet och kladdar. Bra smörjmedel iofs men ibland är det lite besvärligt.
T.ex. när man har runkträff med en annan kille. Nån mer här inne som ”lider” av samma grej?

Jo, allt har man rejält med försats när man är rejält kåt. Som du skriver så kan det rinna eller droppa på golvet.

Men vad är det du tycker är besvärligt?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har kopiösa mängder med försats. Kuken läcker som ett såll, och jag får alltid en våt fläck på jeansen t.ex. om jag kåtchattar med nån. Det brukar uppskattas när jag skickar en bild på den.

Min försats är ganska tjockflytande och kristallklar som vatten, smakar milt salt med en hint av sötma. Nästan som smält smör, fast ändå inte. ;)
 
Last edited:
Toppen