Förslag på förbättring:

D

Deleted member 71611

Gäst
Fråga.

I pm konversationerna så finns det nu tagg för url. Kan man då alltså bifoga film, bild etc från en utlmstående sida..eller är detta nåt annat?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Något jag skulle önska om det vore möjligt är att man kan se ålder också. Det skulle underlätta många ggr...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En annan sak jag tänkt på som jag inte vet ännu om det är samma som gamla versionen, att den gick fort i lås om man inte var aktiv inom några minuter. Det upplevde jag som lite störande att man så ofta behövde logga in.
Bodycontact kan man vara ifrån mycket längre utan att behöva göra det....
 

Mister Snow

Administrator
Staff Member
Ålder
46
Kön
Man
Jag var lite otydlig. Ursäkta, men jag menar att det borde vara obligatoriskt med info om ålder... Att man ser åldern på alla.
Då är jag med. :) Födelsedatum är obligatoriskt vid registrering då vi endast tillåter medlemmar över 18 år.

Åldern visas som standard för alla, men kan kan själv välja i sin profilinställning att ålder inte ska visas. Alla vill inte visa sin ålder publikt och vi respekterar det.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Kanske arkivera konton som inte varit inne på flera år, ifall det även skulle kunna spara bandbredd och kanske öppna upp för andra funktioner som aktiva medlemmar kan ta del av?
 
Toppen