Första dejten

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tänkte jag kunde berätta om en skön dejt jag hade för många år sedan.
Jag var då 40-42 år, så ca 5-7 år sedan. Jag hade matchat med en tjej och vi skrev en del.
Då båda hade lite svårt o få ihop en träffa, då båda har barn och det synkade aldrig med när vi var barnfri.
Men så en dag så frågade hon om jag inte kunde komma till henne efter barnen somnat(vilket dom gjorde vid 20-tiden).
Såklart för jag ju gärna det.
Hon frågade eller mer sa, att jag kunde stanna över. Men jag fick åka vid 5, för hennes barn vakande ca 0530. Såklart lockades man av den tanken, men tog det inte självklart. Hon kanske bara skrev så, eller så kan hon ju ångra sig när man ses. Men jag förbereder mig med kläder o så.
Hon skrev till mig, så snart dom somnat.
Jag fick adressen o koden, åkte hem till henne. Där öppnar hon, nyduschad och i myskläder.

Jag ska hoppa tillbaka till delar av vår chatt.
Vi hade redan skrivit om sex, jag visste hon sälla var trosor eller bh. Hon blev väldigt våt, hade hon sagt.
Hon hade gärna sex länge och ofta, tog även snabbisar när man kunde.
Så kändes som en go o vild tjej.

Tillbaka till när jag klev in hos henne.
Vi kramades o hon välkomnade mig in, det blev lite fick och prat i soffan, tv var på i bakgrunden.
Vi hade trevligt o kul, men kl var mkt, så jag tänkte åka hemåt. Jag skulle ju jobba imon.
Kändes inte som det skulle bli en natt där.
Så jag reser mig o tackar för kvällen, går mot dörren och ger henne en sista kram.
Jag ser då hur besviken o ledsen hon är. Jag frågar vad det är?
Jag trodde du skulle stanna!?
Jaha….ja jo, men det gör jag gärna. Visste bara inte säkert att du ville.
Jo men det skrev jag ju.

Jag hoppar ur skorna. Vi bestämde snabbt vi skulle lägga oss, klockan var mycket.
Både hon o jag, hade redan prata om att vi sover nakna. Så vi kryper ner.
Hon bakar direkt in mot mig och jag ska hålla om henne.
Tar bara sekunder så har jag ståkuk. Utan ett ord, så tar hon den och styr in den i sin fitta.
Känn sa hon, hur våt jag är.
Vi knullar på. Men jag vill slicka henne. Så skön och våt fitta, nästan så det rinner ur henne. Sängen är redan blöt.
Jag vänder henne om, knullar henne bakifrån. Jag vet inte hur många orgasmer hon fick, det var bara någon minut mellan dom flesta.
Jag tar ut kuken, lägger den mellan hennes skinkor o klämmer ihop dom, ligger där o juckar.
Hon säger det är skönt när kuken trycker mot hennes bakre öppning.
Jag stannar upp, särar skinkorna. Leker lite med hennes anal, frågar om hon vill prova ta emot kuken i baken.
Mmm…men försiktigt, jag har aldrig testat innan.
Jag lägger den mot bakre hålet o trycker sakta in den. Det går lätt o utan problem, hon är helt avslappnad i analen.
Rätt så är den helt inne o hon stönar, hon ber mig knulla hennes röv. Efter en stund så, vill hon jag ska ta henne hört o djup o sen spruta hennes röv full.
Detta tar bara någon minut, sen pumpar jag hennes röv med min sperma.
Hon kommer i galen orgasm.
Vi hamnar sen o skeda igen, pustar ut. Sen säger hon, hon är kåt o våt igen.
Så vi börjar om o knulla. Denna gången får jag spruta henne ner i munnen och hon sväljer allt.

Detta var första gången vis sågs, men det var många sköna stunder till efter det.
Tyvärr klickade vi inte utanför sängen.
Så efter 2-3 månader, så slutade vi ses
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte jag kunde berätta om en skön dejt jag hade för många år sedan.
Jag var då 40-42 år, så ca 5-7 år sedan. Jag hade matchat med en tjej och vi skrev en del.
Då båda hade lite svårt o få ihop en träffa, då båda har barn och det synkade aldrig med när vi var barnfri.
Men så en dag så frågade hon om jag inte kunde komma till henne efter barnen somnat(vilket dom gjorde vid 20-tiden).
Såklart för jag ju gärna det.
Hon frågade eller mer sa, att jag kunde stanna över. Men jag fick åka vid 5, för hennes barn vakande ca 0530. Såklart lockades man av den tanken, men tog det inte självklart. Hon kanske bara skrev så, eller så kan hon ju ångra sig när man ses. Men jag förbereder mig med kläder o så.
Hon skrev till mig, så snart dom somnat.
Jag fick adressen o koden, åkte hem till henne. Där öppnar hon, nyduschad och i myskläder.

Jag ska hoppa tillbaka till delar av vår chatt.
Vi hade redan skrivit om sex, jag visste hon sälla var trosor eller bh. Hon blev väldigt våt, hade hon sagt.
Hon hade gärna sex länge och ofta, tog även snabbisar när man kunde.
Så kändes som en go o vild tjej.

Tillbaka till när jag klev in hos henne.
Vi kramades o hon välkomnade mig in, det blev lite fick och prat i soffan, tv var på i bakgrunden.
Vi hade trevligt o kul, men kl var mkt, så jag tänkte åka hemåt. Jag skulle ju jobba imon.
Kändes inte som det skulle bli en natt där.
Så jag reser mig o tackar för kvällen, går mot dörren och ger henne en sista kram.
Jag ser då hur besviken o ledsen hon är. Jag frågar vad det är?
Jag trodde du skulle stanna!?
Jaha….ja jo, men det gör jag gärna. Visste bara inte säkert att du ville.
Jo men det skrev jag ju.

Jag hoppar ur skorna. Vi bestämde snabbt vi skulle lägga oss, klockan var mycket.
Både hon o jag, hade redan prata om att vi sover nakna. Så vi kryper ner.
Hon bakar direkt in mot mig och jag ska hålla om henne.
Tar bara sekunder så har jag ståkuk. Utan ett ord, så tar hon den och styr in den i sin fitta.
Känn sa hon, hur våt jag är.
Vi knullar på. Men jag vill slicka henne. Så skön och våt fitta, nästan så det rinner ur henne. Sängen är redan blöt.
Jag vänder henne om, knullar henne bakifrån. Jag vet inte hur många orgasmer hon fick, det var bara någon minut mellan dom flesta.
Jag tar ut kuken, lägger den mellan hennes skinkor o klämmer ihop dom, ligger där o juckar.
Hon säger det är skönt när kuken trycker mot hennes bakre öppning.
Jag stannar upp, särar skinkorna. Leker lite med hennes anal, frågar om hon vill prova ta emot kuken i baken.
Mmm…men försiktigt, jag har aldrig testat innan.
Jag lägger den mot bakre hålet o trycker sakta in den. Det går lätt o utan problem, hon är helt avslappnad i analen.
Rätt så är den helt inne o hon stönar, hon ber mig knulla hennes röv. Efter en stund så, vill hon jag ska ta henne hört o djup o sen spruta hennes röv full.
Detta tar bara någon minut, sen pumpar jag hennes röv med min sperma.
Hon kommer i galen orgasm.
Vi hamnar sen o skeda igen, pustar ut. Sen säger hon, hon är kåt o våt igen.
Så vi börjar om o knulla. Denna gången får jag spruta henne ner i munnen och hon sväljer allt.

Detta var första gången vis sågs, men det var många sköna stunder till efter det.
Tyvärr klickade vi inte utanför sängen.
Så efter 2-3 månader, så slutade vi ses
Härlig berättelse. Lät som en go tjej :)
 
Toppen