Första dildon?!

linda_

Ny medlem
Kön
Man
det va när ja fyllde 15 å mina killkompisar köpte en till mig har kvar den men har åsså en ny
 

Qarin

Ny medlem
Kön
Kvinna
det va när ja fyllde 15 å mina killkompisar köpte en till mig har kvar den men har åsså en ny
Du måste känt dom bra, om du våga ge dig en dildo.

Vad köpte du för en ???

Jag fick köpa min första själv, tillsammans med en tjej kompis.
Vi köpte likadana.
 

linda_

Ny medlem
Kön
Man
det va när ja fyllde 15 å mina killkompisar köpte en till mig har kvar den men har åsså en ny
Du måste känt dom bra, om du våga ge dig en dildo.

Vad köpte du för en ???

Jag fick köpa min första själv, tillsammans med en tjej kompis.
Vi köpte likadana.

ja rätt så men det va nog mer menat som ett skämt...
tyckte att dev tråkig en vanlig i hårdplast så ja gick å köpte den
dyraste rabiten som fanns den e skit bra
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var kanske 16 år, såg att Teknikmagasinet sålde stavar, mer kända som "stafettpinnen"
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Hej, alla tjejer.

Hur och när fick ni tag på er första dildo ?

Min dåvarande pojkvän (senare ex-sambo) köpte en till mig: en [black]svart[/black]/[yellow]guld[/yellow]färgat. Jag var 19-20 år gammal och lite sur först för jag förstod inte varför han går och köper så privata saker åt mig.. [B)] Men när jag hade provat så fick han ett STORT TACK! :D

Nu när jag tänker på det.. han köpte 2 till åt mig när den första gått sönder (för mycket i bruk..:sleep:).. och även dildon som jag har nu är nog en present fr honom.. :D
 

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
det var i nian, jag o min bästis köpte på kondomeriet i stan.
efter att vänt vid dörren flera gånger så gick vi in, det var en go tjej som jobbade där o hon fattade att vi typ skämdes o så, men hon hjälpte oss att titta på dildosar o jag kände mej snart bekväm o kunde typ slappna av.
det blev en rosa, har gett mej mycket sköna stunder.
det var min första " kille " om jag säjer så.:p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag var 16 och fick den av min dåvarande pojkvän. En lila. Det måste varit bra kvalitet för den funkar fortfarande och är en av mina favoriter. Ett tag senare fick jag även en buttplug som jag också har kvar och använder. Mycket smidigt att få sådana saker eftersom det kan vara pinsamt att köpa själv elelr beställa på internet när man har en nyfiken mamma som vill veta vad det är i paketet.
 
G

Guest

Gäst
Jag köpte min första då jag va 19 år. Min dåvarande älskare övertalade mig att följa med honom in i butiken o köpa... Den används än idag... ;)
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag köpte min första själv, det var ca 4 år sen, tanken hade inte slagit mig innan, hade nöjt mig med fingrar och annat som man hade hemma som gick att använda som substitut... :) Traskade bara in i en affär som säljer diverse sexleksaker och köpte en dildo och glidmedel...sen har det blivit lite fler leksaker efter det... :D
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag köpte min första för bara ett halv år sedan. Jag beställde en tillsammans med min kille över nätet och sedan fick han gå och hämta den på posten eftersom att jag är ett sånt fego:oops:. Jag är hyffsat nöjd men funderar nu på att beställa den där "rabit" som verkar gillas av de flesta. Den här gången vågar jag nog göra mitt köp på egen hand:)
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag köpte min frus första dildo. Hon hade aldrig provat en sån. Hon blev jätte sur när jag kom hem med den. Tyckte det var onödigt att lägga pengar på sånt och ville inte ha den. Men sen på kvällen när vi gick och lade oss så hade jag med den i sängen. Och satte på den. Då gick hon med på att prova och blev helt såld. Hon ville inte sluta. Jag tappade räkningen på hur många orgasmer hon fick den natten.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var nog 21, tror jag. En stor 'dong', lite för stor... jag har den kvar och det är faktiskt först på senare år som jag börjat använda den... ;-P
 

härligt

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag köpte min första dildo i år faktistkt, jag är 26 år . det var inget jag ångrar nu :p nu har jag två dildos.
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Fick min första av mannen i present då jag fött vårt första barn för 11 år sen...det var en rejäl grej. Tyckte bara inte om doften, lukta så mycket gummi i början så det dröjde innnan den kom till användning, men numer är den väl använd...
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Hmm... Jag verkar vara den enda (?) tjejen som inte har någon? Har faktiskt inte heller använt en sådan. Har varit nyfiken på och en gång nära på att beställa, men till sist backar jag iaf... Tycker det är så underbart med hudkontakt och att använda fingrar att jag inte tror det kan ersättas av någon gummi/plast sak? Övertyga mig gärna! :oops:
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Övertyga mig gärna! :oops:

Om du får killbesök någon gång ibland så kan jag säga att vi tycker det är väldigt trevligt att få använda dildon på tjejerna. Så även om du inte vill använda den när du är ensam så finns det användning för en sådan... och det brukar va väldigt uppskattat. ;)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm... Jag verkar vara den enda (?) tjejen som inte har någon? Har faktiskt inte heller använt en sådan. Har varit nyfiken på och en gång nära på att beställa, men till sist backar jag iaf... Tycker det är så underbart med hudkontakt och att använda fingrar att jag inte tror det kan ersättas av någon gummi/plast sak? Övertyga mig gärna! :oops:

Jag tycker att man liksom "når" bättre med en stav. Sedan slipper man ju göra allt jobb själv om den vibrerar;)
 
Toppen