Första gången du hade sex med en utav samma kön. (M/F)

Kai

Ny medlem
Kön
Man
Berätta. Hur var det? Var du nervös? Hur gick det till? Ångrade du dig efteråt? Berätta gärna så mycket du kommer ihåg. Denna tråd är både för män och kvinnor :)
Jag är lite nyfiken men har ännu inte vågat ta steget :)
 
Last edited by a moderator:

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hade sex med en tjej för första gången när jag var 20, och hon vart runt 40+. Lite nervös var jag faktiskt, det ägde rum i samband med ett besök på en swingersklubb, och våra partners tittade på. Ångrar det inte för fem öre.
 
K

knakille

Gäst
Klart lite nyfiken är man, men inget som hänt...
 
Last edited:

Ralf Farl

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Var 20år, hade svarat på en massa kontaktannonser i porrtidningar. Fick svar ifrån ett par som ville ha åskådare. Efter att ha sett på när dom knullat så fick jag frågan om jag kunde tänka mig att runka honom om hon runkade mig. På den vägen var det.....
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Hade också funderat länge innan det blev av när jag var singel förrförra sommaren.. Svarade på en annons på BC, en kille nåra år äldre än mig ville bli påsatt. Han körde budbil och skulle passera ett område nära mig, så vi träffades på en rastplats.
Han var nog rätt erfaren medans jag var nervös som fan. Vi travade ut en bit i skogen innan han utan vidare drog ner sina shorts och ställde sig på alla fyra. Jag var så nervös och kåt så jag nästan skakade när jag rullade på en kondom. Han hade glid med sig och smorde både mig och sig själv innan jag la kuken mot hans stjärthål. Jag höll på att komma innan jag ens fått in den, men lyckades nypa åt vid roten innan det var försent. När jag trängt in började han runka sig själv och jag knullade på honom nån minut kanske innan jag sprutade i gummit. En av de skönaste orgasmer jag fått nån gång!
När jag drog mig ur frågade han om jag ville runka honom. Så jag sträckte mig runt och runkade honom tills han sprutade i gräset.

Ibland när jag knullar tjejen doggy tänker jag på honom och hans tajta röv.. :p
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej jag var runt 13-14 och han var 8år äldre vi sög o runkade varann till många sköna sprut hela dan o kvällen , första gången som jag hade sex med en tjej var när jag va 12 o hon 14 det var min halvsyrra.
 

Skojjigt

Medlem
Jag va 10-11 en kompis å jag testade lite men hajade inte riktigt för det va aldrig skönt. Sen va jag nog 13 när jag va med en annan kompis bror första gången.
 

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det var efter ett förhållande som tog slut.
Tjejen jag var ihop med hade en vän som var bisexuell och jag hade fantiserat om att knulla med han ett antal gånger.
Så en natt när jag var sugen på att göra det irl sms:ade jag han och frågade om han ville ses för en skön stund och inte helt oväntat hade han haft liknande fantasier.
Så hopp in i bilen och åka över med en pirrande känsla att äntligen få leka med en skön snubbe och hans kuk :)
Väl framme så duschade vi ihop och för första gången stod jag naken med en annan kille i samma dusch.
Fy fan vad det kändes bra att stå bakom han med min hårda kuk tryckt mot hans stjärtskåra...
Kysste och nafsade hans hals och ömsom smekte hans bröstvårtor och kukskaft.
Så djävla uppkåtande och skönt att få släppa sina hämningar och tabun.
Efter den relativt snabba duschen gick vi till sängen och jag frågade om han ville suga min kuk och det ville han gärna.
Ååh jisses hur skönt han sög, nog det skönaste suget jag nånsin fått och det märktes hur mycket han tyckte om det.
Än idag minns jag hur skönt han sög min kuk :)
Sen var det min tur att suga hans fina kuk och det var ren magi, hård men ändå mjuk och len. Ollonet hade en skum textur minns jag att jag tyckte.
Men all in all gillade jag att suga kuk.
Kände mig skönt slynig ;)
Ingen av oss sprutade dock...
Tyvärr var hans kuk lite i kortaste laget och han trängde aldrig så djupt som jag ville. Vill va den som blir påsatt.
Så vi bytte, jag knullade han både bakifrån och lät han rida och det var skönt det med :)
Det var ett tag sen och sen dess har jag bara fantiserat.
Det är nog dags att försöka hitta en trevlig kk som man kan både ha skön pang på sex med och mer erotisk sex.
Jag vill som sagt vara bottom men rätt kille/man kan jag va vers.
 

Kåtaffe

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
jag var 16 år, sommarjobbade på en liten planskola. Ägaren ca 50 år - Hasse satte mig att rensa ogräs i ett jättevarmt växthus. Jag hade bara tshirt och shorts på men svettades som en gris. Hasse kom in och skvätte vatten på mig från en slang ibland, och det var skönt men en gång drog han på för mycket så jag blev genomblöt. Klä av dig sa han så torkar vi kläderna utanför. Han såg att jag tvekade så han drog av mig tshirt och drog ner shorts och kallingar. Var inte blyg sa han när jag rodnade, det är ju bara vi grabbar här. Jag var både rädd och upphetsad, så sköljde han av mig med slangen och växlade mellan stjärt, pung och kuk. Jag fick världens stånd. jag fick torka mig med lite säckväv innan han satte sig framför mig och tog i min kuk, han drog förhuden upp och ner några gånger, det räckte så kom jag - det kom både på mig och honom. Veckan som var kvar innan skolan började jobbade jag hela tiden naken i växthuset och han runkade av mig flera gånger. Sista dagarna följde jag med honom till hans hus och vi duschade tillsammans och gned våra kukar ihop. Det blev inget analt, tror inte att han ville, men jag undrar hur det skulle ha känts? :rolleyes:
 

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det hade nog känts bra ;)


Hade en bekant till familjen som jag misstänkte var gay.
Vi brukade vara på hans lantställe när jag var ung, minns inte min ålder riktigt men kanske var jag 14-15..
Så vi ett tillfälle när vi bastade lätt jag kuken få stånd för att se hans reaktion.
Tyvärr blev det inte nåt av det jag hoppats på och skyllde händelsen på skolans snygga tjejer ;)
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var 16 år var jag med en jämnårig kompis och hälsade på en släkting till honom. Hon bodde ensam i ett ganska stort hus. Vi fick rum tillsammans lite avskilt mot övriga huset. På kvällen när vi lagt oss i våra respektive sängar frågade han om vi skulle ligga i samma säng.

Jag var genast med på noterna och kröp ner till honom. Jag skulle rätta till mina pyjamasbyxor med ena handen och då fick jag hans ståkuk i handen. Jag drog snabbt av mig mina byxor också och kände hur hans hand började runka min kuk, som reste sig styv och hård snabbt. Så började jag runka hans kuk som var lite större än min.

Vi höll på så och gav varann regianvisningar:
- Lite hårdare.
- Lite fortare.
- Dra tillbaka förhuden över ollonet.
- Smek mig över rumpan.
- Säg att jag har fin kuk.
- Smek mina testiklar.
- Tryck med tummen över ollonet.
- Ta det lugnt annars kommer jag.

Men till sist kände jag att jag inte kunde hålla tillbaka sperman längre. Kompisen fick den på sin hand och strax efter kände jag hans sperma på min hand. Han hade en handduk i sängen som vi torkade av oss med och sedan låg vi och smekte varandras nu slaka kukar.

Vi hade flera nätter kvar men det blev inte något mer. Inte sedan vi kom hem heller.
 
Last edited:

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Oj, jag var ung. Jag började tidigt att runka. Och jag älskade att få mina torrorgasmer. Så ganska tidigt blev jag nyfiken på mina kompisar. Så jag försökte ofta få dem att runka med mig. Och om jag sover över hos någon polare eller en polare sov hos mig så var det en självklarhet för mig. Man ska liksom runka ihop. Jag försökt vid något tillfälle för in min lilla snopp i min bästis rumpa. Men vi lyckades aldrig. Men vi sög och runkar varandra. Det räknas nog nästan som sex. Vi började nog vid 7/8 åldern... Och höll på tills tunt 13/14. Jag var aldrig nervös. Min kåthet gav mig självförtroende och jag tog ofta initiativet. Så är det fortfarande jag är dominant och gillar undergivna.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Första gången jag hade sex med en tjej var jag sexton år. Det var med min bästa väninna i hennes flickrum. Vi var ensamma i hennes föräldrars villa. Allt kändes så naturligt så jag hann inte bli nervös. Hon var redan ganska erfaren på tjejsex och ledde mig så fint. Det började med att vi hånglade som vi hade gjort några gånger tidigare. Men denna gång fick vi hela vägen. Efteråt låg vi nakna på föräldrarnas dubbelsäng och pratade, fnittrade och bara njöt av situationen. Jag har aldrig ångrat att jag började med tjejsex.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
16, 19 däromkring... träffades på chatt..han var äldre , pågick i 2-3 år ...var super härlgigt för mig :)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Första gången med en kille var med min kusin.
Hade knullat med tjejer tidigare och tyckte också att det var toppen...
Dock hade det hela tiden funnits en slags outtalad nyfikenhet på att få smaka och känna en kuk.
Under ett sommarlov kom så chansen...
Jag insåg så att jag njöt lika mycket av både tjejer och killar.
Skrev en novell om min erfarenhet med kusinen i " Jag trodde att jag blivit gay".
Handlingen är helt sann fast orden kanske inte var, riktigt desamma...
En skön sommar som jag gärna tänker tillbaka på...
 
Last edited by a moderator:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Första gången jag hade sex med en tjej var jag nervös... men det var ju oskulden som rök där så det är väl förståeligt. Däremot så fortsatte nervositeten även därefter i flera år, ända tills jag insåg att det här kanske inte är min grej.

Första gången med en annan kille(ar)... bästa sexet nånsin. Ingen rädsla, inga kravkänslor. Bara njutning och experimenterande. Jag hade äntligen ”kommit hem”. Never looked back.

Ironiskt nog var jag alldeles för feg för att runka och experimentera med andra pojkar när jag var ung. Väl i vuxen ålder kom jag i kontakt med ett bögpar. Två snygga män (John och Kalle) som bjöd hem mig att basta med dem. Vi hade varsin kall öl i hand och började prata om jobb, livet osv. Skämtade och skattade. De var väldigt försiktiga och ville inte påtvinga mig nånting. John satt bredvid mig på den högre bänken och Kalle satt nedanför med benen brett särade. Då såg jag hur Hans kuk hade halvstånd. Ollonet var redan större än en golfboll. Såg lovande ut.

Medan jag kollade in honom och min egen kuk hårdnade, kände jag Johns hand smeka min pung och skaft. Alla signaler var skickade och det var grönt ljus. Kalle kom upp till övre bänken och nu satt jag i mitten mellan dem. John lutade sig in och började grovhångla mig. Det gick en rusning av njutning genom kroppen när Kalle samtidigt började suga och varsamt bita i min vänstra bröstvårta. Helt oväntad erogen zon jag inte visste om.

Kalle märkte hur jag såg lystet på hans kuk, som nu var tjock som en redbull-burk. Han la sin hand om mitt bakhuvud och förde mig neråt. Ollonet kändes så oväntat mjukt och silkeslent mot min tunga. Mjukt och hårt på samma gång. Jag hade längtar efter det här ögonblicket så jävla länge och tvingade hela kuken ner i halsen. Så många nya intryck. Kände kukens puls och hur urinröret liksom ”bultade” till ibland, följt av Kalles stön. Sög och sög som tokig, medan Johns varma mun festade på min kuk. Han sög bättre än nån tjej jag haft tidigare och jag var tvungen att stoppa honom med jämna mellanrum för att inte komma.

Hade nu hela munnen full med smaken av Kalles lena salta försats. Smakade lite som smält smör med lite sötma. Johns kuk krävde nu uppmärksamhet så jag satte mig nedanför och började suga både honom och Kalle samtidigt medan de nöjt såg på och hånglade varandra. Jag var helt nöjd där nere, och det slutade med att John och Kalle sprutade sina heta satser över mitt ansikte. Kändes helt rätt...Som att bli döpt på nytt i två härliga högtryckssprut.

Sen var det min tur. De båda satte mig ner på översta bastubänken. John nedanför särade på mina ben och vände upp min röv. Han började ihärdigt slicka min anal, och ibland kände jag tungan penetrera som en hal liten ål. Jag hade sett rimming i porr förut, men hade aldrig i mina vildaste fantasier kunnat föreställa mig hur skönt det kändes! Alltmedan John rimmade mig, sög och runkade Kalle mig. Jag kom så hårt att jag fan trodde jag skulle smälla av. Jag stönade högt och kuken bara fortsatte att pumpa ut sperma som Kalle ivrigt lapade i sig.
Som sagt... träffade aldrig tjejer efter det. Hittade min grej.
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Klart lite nyfiken är man, men inget som hänt...

Ladda ner nån av bög-apparna och kolla omkring lite.
Scruff är appen om du känner dig bekväm med skäggiga, håriga, lite mer maskulina killar. Growlr är för dig som inte har några krav på vältränat utan känner dig bekväm med mer naturliga kroppar, lite fett på kroppen osv.
Grindr har allt möjligt.
Se bara till att du sätter ”bi-curious” på din profil så att det inte blir missförstånd. Det lär finnas ett antal erfarna killar som nog gärna skulle guida dig i ditt första killsex. Lycka till med experimenterandet!
 
Last edited:
Toppen