Första gången du onanerade

G

Guest

Gäst
Minns du första gången du onanerade?
Hur gammal var du, och vart var du?
Skriv några rader som jag gjort.


Jag kommer ihåg att jag gjorde det på kvällen innan jag skulle somna, en kompis och jag hade läst i KP tror jag att det var någon som frågade om det var normalt att onanera. Svaret löd ju att visst var det normalt, och jag vet att vi tänkte, är vi onormala då?

Jag låg och tänkte på det där när jag skulle sova och tänkte om jag skulle testa, visst hade man "lekt" med fittan innan men aldrig onanerat. Så sagt och gjort så började jag smeka och pilla på mig själv för första gången.

Minns att jag kände mig väldigt snuskig efteråt, men inte på ett dåligt sätt utan ett bra. Sedan dess blev jag fast ;)
 

jeppasi

Ny medlem
Kön
Man
Haha! Första gången jag onanerade var när jag faktiskt va 7 :oops: Men jag fattade ju såklart inte vad jag höll på med, men det var jääkligt skönt. Mer kommer jag inte ihåg vad som hände sen :p
 
G

Guest

Gäst
Klämma lite på snoppen så den blev hård har jag nog gjort så länge jag kan minnas men det kan väl knappast räknas som onani.

Första gången det gick för mig var efter ett besök hos skolsköterskan när jag gick i sexan. Hon hade klämt på kulorna för att kolla att de låg rätt i pungen, så drog hon även tillbaka förhuden över ollonet för att kolla att den inte var för trång, hon var lite över 30 och snygg så effekten uteblev inte.

Hon tipsade mig att jag kunde göra det själv också, dra förhuden fram och tillbaka över ollonet, bara för det var så skönt. Det bästa var att göra det i varmvatten t.ex när jag badade eller också kunde jag göra det när jag gick på toa.

Naturligtvis hann jag knappt hem och in på toa innan jag drog fram kuken och gjorde precis som hon visat mig. Oh jävlar så skönt det var, jag tittade på min hårda kuk och så plötsligt sprutade den flera strålar sperma rakt ut över toagolvet.
 
G

Guest

Gäst
egonx: Fick du stånd hos skolsköterskan?

Javisst, men i den åldern fick man ju stånd av allting så tar någon på de känsligare delarna reagerar kroppen utan att man kan göra något åt det.

Skolsköterskan var nog van, hon undersökte väl alla killar på samma sätt. Hon reagerade inte eller kommenterade ståndet utan undersökte och gav råd helt proffesionellt som om det gällt vad som helst, så det kändes inte speciellt pinsamt för mig.
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
tror det var runt 10-11,. jag började att dra upp min förhud bär jag skulle kissa, då upptäckte jag det, jag tror inte jag hade riktigt tittat på porr innan, utan liksom "kom på det ",
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag var 12 år satt i vardags rummet en morgon och runkade hade kollat på porr natten innan då mamma va ute o festa
så jag undrade varför männen i filmen drog på kuken fram o tillbaka
så jag provade fy fan va skönt de va att komma första gången efter det har jag inte kunnat sluta:D
 
G

Guest

Gäst
Var typ 11. Kom på att det var skönt att trycka kuken mot water jetsen i våran jacuzzi när man badade och duschade. Fattade inte vad ja gjorde först men drog bak föruden och gjorde samma sak och sprutade första gången. Blev smått rädd. Sen dess är man helt addicted av orgasmer. :)
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag började runka för första gången på en stödmatte lektion i skolan i fjärde klass, hade en speciallärarinna som hjälpte mig.
Hon talade om för mig att det var normalt att få stånd i min ålder, och det var bättre att hon drog i den tills det blir skönt, så vi kunde fortsätta räkna..
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
minns nog inte riktigt första gången men man var väl runt 12 skulle jag tro, blev ju ganska ofta när man väl kommit igång så första gången minns jag tyvärr ej
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Första gången jag "drog skinn" var jag hela 12 år. Kompisen hade frågat mig ett par dagar innan om jag hade gjort det någon gång..... och det hade jag inte, varpå han säger att det är jäkligt skönt......
Så jag gick ner i cykelrummet i vårat bostadshus och var lite nervös samtidigt som jag kikade runt lite och hittade en tidning med nakna brudar i, det var Piff - ja, tidningen hette så..... Jag bläddrade i tidningen och belysningen var så dålig i cykelrummet så jag la tidningen på golvet strax innanför ytterdörren (i källaren) där det satt en glasruta (som man inte kunde se genom) och där stod jag och runkade första gången. Det var jäkligt skönt, kittlade så härligt i hela kroppen när sprutet kom...... Så där i källaren stod jag sedan många gånger och onanerade, ibland blev jag upptäckt . . . . mer om det på annat ställe i forumet.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har nog svarat på dett i tidigar trådar. Men det är roligt att berätta ändå.

Första gången jag runkade kommer jag nog aldrig at glömma. Hade varit på simmskola och när vi duchat efter simmningen så gick jag och två andra killar in i bastun. Vi var alla 11 år men en av killarna var tidigare änn oss andra med könshår och så. Han började prata om att runka. Jag fattade ingenting, men den andre killen hade tydligen testat. Den förste killen visade hur man gjorde. Jag skyndade mig hem från simhallen och som tur var så var det ingen annan hemma. Jag drog ner byxorna och tog ett tummgrepp om snoppen och drog tills det kändes skönt.....sen var jag fast. Och nu håler man på änn, 28 år sennare och nog 7-8000 runk senare....:p:D
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Den här frågan verkar komma upp under flera rubriker... Har kunnat ona så länge jag kan minnas. Började kanske vid 3, 4 års ålder. En fördel med att vara kvinna i a f! :) Har alltid fått orgasm oxå - när jag onar vill säga. Är sämre när jag är med män... :-(
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Hade en granne när jag var liten som hade förstått att man kunda använda munnen på andras snoppar och de skulle ha det skönt. Jag blev en av försökskaninerna. Nog tyckte jag det var skönt. Efter nån dag kom jag på att om man drar skinnet fram och tillbaka, kändes det ungefär likadant och ledde till samma resultat.
Kommer dock inte ihåg hur gammal jag var, men kanske runt 7-8 år.
 
Toppen