Första gången du onanerade

G

Guest

Gäst
Hej kära onanister. Visst skulle det vara spännande om fler fyllde på med sina svar i den här tråden.
 

Roofu

Medlem
Kön
Man
Första gången jag gjorde det var i duschen. Hade en tvättsvamp som var jag använde att tvätta mig med. Drog den över ollonet. Hade gjort det flera gånger förut men inte känt något. Men denna gången så pirrade det till i hela kroppen. Sen så vart det att börja testa vad man hörde av kompisar mm.

Detta hände när jag var 12 år.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag max 5 bast och började ona mot träd i skogen med en polare, haha! Vi klättrade upp en liten bit och hängde i ett par grenar, gränslade trädet och gned oss mot trädet. Dock gick det inte för mig där ute och inte min polare heller (vad jag vet)... :p Första orgmasmen fick jag i min säng i flickrummet där jag bodde fram till jag var 5 år. Använde fingrarna och gnuggade över klittan tills det spred sig ett härligt pirr ända uppirfån från magen ner till tårna och jag hajade inte först vad det var, men efter ett par sekunder när jag insåg att man kunde göra det om och om och OM igen så blev jag fast och nu sitter jag här... ;)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Var väl en 3-4 år när man började pilla och fick också ungefär då dom första orgasmerna. Men man fattade ju inte vad det var förrän många år senare. När man kom i puberteten och tonåren gjorde man ju inget annat än att ha händerna i trosorna.. jag trodde jag var ganska ensam om det tills jag hittade den här sajten...:D
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Första gången?!?

Jag var 10 år och hittade en herrtidning i en äldre kusins rum. Kommer än idag ihåg att det var en bildserie med John Holmes.... Kunde inte hålla mig från att ta tag i snoppen för det pirrade så i den. Efter den episoden har det bara fortsatt. Ett tag använde jag inte handen utan en soffa... Mer om det en annan gång. ;)
 

Lizas

Medlem
Ålder
53
Kön
Kvinna
Jag insåg ganska tidigt att man kunde ha väldigt skönt med duschmunstycket. Tycker jag förresten än idag :p

Tror jag var i 11 års åldern då jag började onanera med det, men också för hand i sängen. Första gången jag fick orgasm var i duschen och jag minns att jag inte riktigt fattade vad det var då *asgarv* Men när jag väl insåg det så blev det vääääldigt mycket onanerande under en tid :p
 

danne89

Ny medlem
Kön
Man
Min första gång var på kvällen när jag skulle kissa... Jag hade hört talas om att det var skönt att dra i snoppen av kompisar och så, så jag prövade.. Jag var stod upp när jag gjorde det, och när jag sedan fick orgasm så höll jag på att ramla! Jävlar va skönt det var! Gissa vad jag gjorde nästa dag när jag vaknade? Blir lite kåt när jag tänker tillbaka på det.. :)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
var väl i 10 årsåldern ungefär. Man började drömma lite "konstigt" och vaknade upp med rejält stånd..så det ena gav det andra man började smeka och dra och skönare blev det, tills orgasmen kom. Lite förskräck blev man nog:D!
 

higo

Medlem
Kön
Man
var väl i 10 årsåldern ungefär. Man började drömma lite "konstigt" och vaknade upp med rejält stånd..så det ena gav det andra man började smeka och dra och skönare blev det, tills orgasmen kom. Lite förskräck blev man nog:D!
Ja exakt så gick det till för mej också...:oops:
 
K

ktqk

Gäst
Jag debuterade som onanist när jag var nio år. Jag var ensam hemma. Jag var kåt. Jag klädde av mig naken. Jag betraktade min nakenhet i en spegel. Snoppen stod rest. Jag blev ännu kåtare. Jag lade mig på magen på golvet och juckade. Jag fick orgasm utan sprut.
(Det var inte första gången jag åstadkom orgasm, men det var första gången jag avsiktlgt arrangerade min kåthet till ett nöje.)
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Ja vad kan jag ha varit? Runt 9-10 år vill jag minnas.
En kompis kom med teorin att om man håller ihop tummen och pekfingret och sedan kör kuken igenom, så kändes det som att knulla (fantasin är livlig i den åldern). Så självklart var jag tvungen att testa det på toaletten senare den dagen. Kom snabbt på att det var skönare om jag tog ett ordentligt tag runt kuken istället.

Första orgasmen blev i sängen däremot. Hemma tidigt från skolan och ensam. Vad gör man inte [^] Låg på sidan och ryckte i staken när den där känslan kom över mig och ollonet blev alldeles för känsligt för att fortsätta.
 

upp_och_ner

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag tro ja var 13år när ja för första gången tryckte upp fingrarna i fittan på mig innan hade ja barat smekt lite på utsidan men inge mer:):oops:
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
var 13år var i duschen fick duschstrålen på ollonet å kände hur skönt det var från den dagen har man runkat en del
 

ernie

Ny medlem
Kön
Man
Hade nog aldrig förstått hur det skulle funka utan jag låg naken o läste en porrtidning när jag var ca 13. Kände snart att något oväntat hände med kuken. Blev konstig och det kom något ur kuken som jag aldrig kännt förut. Blev nog mer överrakad än förtjust, men när jag gjorde om det några dagar senare o förstod att det var min orgasm , kunde jag njuta av det..
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Det började med att en något år yngre kompis och jag jämförde våra kukar. Jag hade börjat få lite hår på min medan han fortfarande var helt slät. Min var också betydligt längre och grövre. Helt plötsligt tog han tag i min kuk och började runka den genom att dra förhuden fram och tillbaka över ollonet. Det var mycket skönt men när han slutade kom jag mig inte för att be honom fortsätta.

På kvällen när jag lagt mig fortsatte jag där vi avbrutit med hjälp av min egen hand. Det var om möjligt ännu skönare nu och efter några minuter kände jag hur det stack till i ryggen och att något var på väg att komma ut genom kuken. Det blev alltså mitt första spermasprut men det har blivit många sedan dess. Nästan alla lika sköna.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången var tisdagen den 29 juli 1980 strax efter att ha tittat på en kvartsfinal i boxning under Moskvaolympiaden mellan kubanen Angel Herrera och mongolen Galsandorjiin Batbileg. Detta var någon gång under eftermiddagen.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Första gången var tisdagen den 29 juli 1980 strax efter att ha tittat på en kvartsfinal i boxning under Moskvaolympiaden mellan kubanen Angel Herrera och mongolen Galsandorjiin Batbileg. Detta var någon gång under eftermiddagen.

Wow, det var inte dåligt att komma ihåg det så detaljerat
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, jag mindes situationen och kollade långt senare upp olympiska data och på så sätt fick fram datumet.

Bakgrunden var att jag var fascinerad av Mongoliet vid den här tidpunkten och hade hoppats att höra mongolboxaren prata med sin tränare i pauserna men i varje paus visades och hördes endast kubanens prat med sin tränare. Jag visste inte hur språket lät och det komma att dröja tills internet etablerades innan nyfikenheten stillades.

Frustrerad över det hela lade jag mig istället på min säng och pillade på snoppen och upptäckte att jag för första ggn hade stånd...
 
Last edited:

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Är väldigt imponerad på att alla ha så bra minne. Jag har noll koll när/hur det började.
 
Toppen