Första gången: Hur tar jag detta med sambon?

socialprivat

Ny medlem
Hej!

Mycket fantiserande på senaste tid och jag går igång på Exhibitionism har jag märkt. Skulle aldrig blotta mig offentligt överhuvud taget om jag inte hade vart säker på att ingen som inte vill ska behöva få sin dag förstörd utav mina/våra "hemskheter" kanske kommer. Jag hade kanske vågat om risken att bli upptäckt är lite och långt hemifrån.

Vad tycker DU!?

Bättre att låta det vara en fantasi eller hitta någon som skulle uppskatta det ?

Är jag helt sjuk som tänder på tanken, tänker jag :p Vad tror DU att min sambo som jag inte nämnt detta för skulle reagera?

Måste då säga att jag kan prata om allt med min sambo, vi har ett +7 årigt förhållande och älskar varandra fortfarande. Har blivit en självklarhet vid min sida, känns som familj.

Finns nästan inget vi inte diskuterat under årens gång och vårt sexliv är underbart! Det ändå hon gör som hon vet om att jag gillar och gör för att vara snäll är att knulla mitt ansikte ordentligt. Inte att hon inte tycker det kan vara upphetsande under förspelet eller akten. Det är som avslutning, när hon har kommit och inte jag, som hon inte riktigt uppskattar.

Hon sitter såklart inte där en timme för att jag ska komma. Hon knullar mitt ansikte när hon har kommit och är för om. Jag aldrig i hennes vagina, att knulla mitt ansikte är det jag kommer snabbast av när jag/hon runkar/suger.

Vi är också överens om att det är fullt normalt att bli attraherad utav tilltalande personer. Att få en Crush på någon är såklart tillåtet det med. Brukar säga till henne när jag kommit hem från gymmet, vilka sexiga killar som är där och om någon utav hennes chrushes är där :)
Hon är likadan. Älskar det, för att ibland är det en ny crush hon har jag ser på gymmet som jag vet snart kommer gå. Då kan jag skynda mig hem till henne. Halvt andfodd, dramatiskt och komiskt komma in i lägenheten och säga till henne att skynda så att hon hinner spana in honom en stund i all fall :)

Första gången jag känner att detta är så kanske är så stört att det ska bli dålig stämning. Första gången på ett forum som detta också. Var tvungen att höra andras tankar.
 
Ålder
40
Kön
Man
Oj, lite svårt att hänga med i din text, men det låter som att ni har ett fint och avslappnat förhållningssätt med varandra. Det enda jag kan säga är att ingen fantasi eller tändning är "sjuk". Sånt tänk gör ingen nytta, blir bara destruktiv ångest. Så fritt fram att fantisera. Som du säger är det inte alltid bra att leva ut sina fantasier, om det skulle innebära risker eller att man kränker andra. Vidare så behöver man absolut inte berätta allt i detalj för sin partner, vissa saker kan man gott hålla i sitt eget privata rum. Men om du VILL berätta så kan det väl vara bra att ta upp det lite trevande först, och höra om hon är intresserad av att veta. Sen är det bara att ta klivet och säga det, så får du se hur det landar. Är hon respektfull och förstående så är det inget problem, annars kanske ni har annat att prata om, som hur man förhåller sig till varann och sexuella fantasier i största allmänhet.

Annars som sagt kanske du ska hålla dig till att leva ut din fantasi här på ona, där du alltid är välkommen. :)

Lycka till!
 
Toppen