Första gången jag slickade fitta

Bimike

Medlem
Kön
Man
Jag har alltid älskat lång sensuella kyssar och oral sex. Första gången var 25 år jag var störtkär i min granne Karin som var 3 år äldre. Hennas mamma hade passat mig sedan jag jar 3 år så jag sprang som son i huset. En sommar morgon gick jag in för att hälsa på. Jag var ju 25 och faktiskt lite kåt på mamman också. Som 25 åring är man kåt på allt. (Ibland kan jag känna mig som 25). I alla fall jag kom in till Karin, och frågade om hon fortfarande sov kl var ju 10. Hon mumlade något och frågade om vi inte kunde "gossa" lite. Vi hade ofta gjort det när jag var yngre. Hon tyckte om att gossa. Jag lade mig på sängen och kände hennes värme och doft. Jag kan fortfarnade komma ihåg den. Den liksom berusade mig. Jag minns inte rigtigt hur det gick till men helt plötsligt låg jag under täcket hon. Hon hade bara trosor på sig. Vi gossade eller snarare kramades. Hon frågade om jag blivit kysst någon gång och så lärde hon mig. Jag blev förvånad att få en tunga i munnen men fattade snart galloppen. Jag hade ingen aning om att det var så man kystes. Jag hade tshirt och shorts men shorsen åkte av innan jag kröp ned. Jag hade superstånd. Hon frågade om jag vills suga hennes bröst. Jag kommer ihåg känslan och smaken. Hon drog av mig tshirten och kommenterade mitt stånd på ett fint sett. Hon smekte lite över den. J ag fortsatte slicka hennes bröst och hon likson kröp uppåt så jag kysste hennes mage och sedan var trosorna och en underbad doft framför mig. Jag viste inte så mycket om kvinnans kön. men doften, mmm. Hon omade sig lite och jag kom mellan hennes ben och det var fuktigt på trosorna. Jag slickade lätt på trosan och det smakade salt, och tort från tyget. Hon stönade lätt och drog av trosan. Jag slickade ivrigt där jag kom åt. Det var mycket fuktigt och jag var nog ingen bra slickare men mer energisk. Jag var så kåt att jag inte riktigt minns allting. Blir kåt av att skriva det. Hon försökte guida mig lite men jag hade inte fattad så mycket. Jag kom i mina kalsonger och kände mig aldeles vimmelkantig. Kommer ihåg att hennes föräldrar kom hem då och det blev bråttom. Tyvärr fick jag aldrig chansen igen, dom flyttade strax efter och nästa gång vi träffades hade hon kille.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har läst din berättelse flera gånger och den är så himla skön så det vore synd om den bara försvann i tomma intet!


Jag vill bara berätta hur jag reagerar på det du berättar!


Du beskriver på ett himla bra sätt hur nervös man kan vara första gången och hur upphetsad man kan bli...

Om jag skall vara riktig ärlig så är jag inte säker på att en tjej blir lika upphetsad!

Jag skulle bli förvånad om en tjej fick orgasm genom att nervöst suga en kuk, men säker är jag så klart inte;)

Modet att berätta - gör att du förmodligen tillhör en av de bästa älskare en kvinna kan önska sig:love:
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Väldigt konstigt, i min ursprungliga berättelse är jag 35 och inte 25, förstår inte hur det ändrades?
 
Toppen